Vihdoinkin! Eli heinäkuun höpinät

Miulla on menny yli lasketun, tänää 40+3 eikä mitää merkkejä tai viitteitä et olis tulossa ulos.. Kauhulla pelkään et joutuu kärvistelemää käynnistyksee asti :confused:

Tosin eilen ja tänään irtoillut limatulppaa sellaisina klöntteinä ja vetistä lima juttua tulee aina ennen klönttiä. :) eilen tuli n. Teelusikallinen ja tänään about puolet eiliseen kokoon verrattuna.

Rv 38 alkoi tänään ja yli taitaa mennä, vaikka ei tässä nyt minkään jäniksen selässä ollakaan :rolleyes: eilisestä kirpputorikiertelystä tuli vain tassut kamalan kipeiksi vaikka mies melkein hysteerisenä vaati jäämään kotiin ettei vain synnytys ala siellä. No ei alkanut, mutta rupesi mietityttää että meneekö se sitten niin että synnytyksen lopulta koittaessa se olenkin minä se rauhallisempi osapuoli kun nyt jo toinen noin panikoi..? Oli miten oli, täytyy nyt avautua tästäkin; luulin tehneeni hyvän löydön kun kirpparilla oli myynnissä leikkimatto kaikkine lisukkeineen melko halvalla. Paketti oli laitettu kunnolla kiinni joten en päässyt tarkistamaan onko kaikki tarvittavat koossa, mutta yleensä siellä ihan laadukasta tavaraa ollut myynnissä joten mikäs siinä, ostin kun ajattelin säästää muutaman kympin ja onpahan valmiina sekin. Joopa joo, itku ei ollut kaukana kun kotona ylpeänä tekemästäni löydöstä avasin paketin miehelle esiteltäväksi, matto oli koiran karvoissa/kuolassa ja haisevana rutistettu laatikkoon, samoin kuin siihen kuuluvat härpäkkeet. Millainen ihminen myy vauvan tarvikkeita siinä kunnossa :sick009 Hmph, tiedänpä ainakin tästä eteenpäin olla ostamatta jos en tiedä millaisessa kunnossa tavara on.

^ kirppikset on kyl aika paikkoja, kaikenlaista kuraa ihmiset kehtaa myydä. Ittelläni meni sit taas hermo siihen, että kun myin uutta ja vähän käytettyä elektroniikkaa, osa avaamattomissa paketeissa, niin ne paketit oli sitten joka kerta revitty auki! Jos paketti on AVAAMATON, niin eiköhän sen pitäs kertoo, että tavara on uutta ja sitä mitä kyljessä lukee >.< ja sen nyt sitten tietää, ostaako kukaan enää tuotetta missä on koko paketti revitty päreiksi, ei auta paljo enää kirjotella hintalappuun että "käyttämätön" tai "uusi" :rolleyes:.

Itseäni on monesti häirinnyt, kun oon ostanu just vauvan vaatteita tai esim liinavaatteita, niin niissä on ihan järjetön pesuaineen käry! Siis missä ihmiset niitä oikein liottaa, kun koko kämppä lemuaa kun tuot ostokset kotiin?? Ja pariin kertaan saa pestä hajuttomalla + tuulettaa yön yli että se katku lähtee...

^ Niin ja toiset käyttää aika voimakkaaltakin tuoksuvia huuhteluaineita.
Itsekin ennen käytin tuoksuvia huuhteluaineita, mutta jossain kohtaa siirryttiin hajusteettomaan.
Ja nykyään ei käytetä huuhteluainetta ollenkaan, kun hankittiin kuivausrumpu. Se jättää vaatteet ihanan pehmeiksi joten huuhteluaine on tarpeeton.

Mää käytän huuhteluainetta (lakanoihin ja pyyhkeisiin), vaikka kuivausrumpu onki. Rakastan sitä ihanaa tuoksua puhtaissa pyykeissä:love2

Heinäkuisten hautomo taitaa jatkaa samalla meiningillä vieläkin, hätäsimmät on tulleet jo ulos ja muut jatkaa oloaan mukavassa yksiössään:grin

Katsotaan jokos sitä tämän mamman osalta hautominen loppuisi parin päivän sisään. Poks rv 40 ja puolentoista tunnin päästä lääkäriin ja käynnistykseen... Tsempit kaikille muille hautojille <3

Tsemppiä anhe! Täälläkin tänään POKS 40, mut mitään edistystä ei oo tapahtunu..

AS1 katsotaan miten nää meidän 16. päivän pienokaiset sitten lopulta päättävät tulla. Toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin <3

ENÄÄ tämä ja ens viikko ni sit pitäs alkaa syntyyn! Tietysti mahdollisesti jo aikasemminki.......
Nyt alkaa sitä paniikkia jo tuleen, jotenki kauheeta ajatella et se ens viikko ois viiminen mikä minä ja mies tullaan oleen kahdestaan :eek: alkaa kyl oleen täälläki sitä "tää oli maailman huonoin idea"-fiilistä :rolleyes: ja samaan aikaan odottaa kauheesti et näkis jo vauvan.

Tänään taas neuvola jossa mun vihaamani vaaka odottelee. Tulee aina niin syyllinen olo jos paino on noussut enemmän ku parisataa grammaa, varsinkin kun sitä joka kerta vakuuttelee itselleen että nyt mä jätän ne limsat ja jätskit kauppaan, mut aina sitä kuitenkin sortuu :oops: Nyt oon ollu vähän armollisempi itelleni, ajattelen etten kohta pahemmin ehdi herkutella, niin pitää ottaa ilo irti tästäkin ajasta.

Voi se puntari on kyllä aika armoton, olin jo toivonu ettei tarttis enää mennä mut eipä tämä neiti taida olla halukas tulemaan niin kait se huomenna pitäisi minunkin sinne neuvolaan taas raahautua. Oon kuitenkin sitä mieltä, että jos tekee mieli jätskiä tai herkkuja niin annan kyllä itseni niitä syödä herkemmin kuin ennen raskautta, ei meinaa oo ihan hirveesti enää asioita mistä nauttisi :wink

Takaisin kotona, ei ne voineetkaanottaa mua tänään käynnistykseen kun on niin hirveä ruuhka synnärillä ja synnyttäneiden osastolla.

Apua! Mulle ei tullu ees mieleen että noinkin voi käydä.... Mulla on varattu käynnistysaika maanantaille... Nyt mä oikeesti toivon että tää tinttarella tulee tällä viikolla ihan itse ulos, eikä kiusaa enää väsynyttä äitiänsä.
Tosin en mä oon mitään tehny ees sairaala kassille. Ukko on kyllä laittanu itelleen vaihtovaatetta valmiiks :grin. Nooo kyllä se kerkiää vauvalle ja mulle tuoda vaatteita jos ne nyt jostain syystä "unohtuu" pakata :rolleyes:.

Rv 41+1 .Nonii sektiolle tais tämäki baby mennä. Oltiin tänään neuvolassa ja lähetti meidät synnärille heikkoje sydän äänien takia jotka sitten kyllä kuuluivat vahvoina synnärillä käyrillä ollessa. Ensin ultrasi lääkäri ja sitten vielä erikoislääkäri kävi katsomassa sydän kuvan ultrasta ja antoivat ajan ensiviikolle maanantaille jossa katsotaan vielä onko vauvan pää liian korkealla ja jos on tiistaina leikataan.Eivät kuulemma käynnistä vielä koska vauvelin pää liian korkialla vieläkin :( Siitä ei olisi mitään hyötyä tässä tilanteessa eli varmastikin leikkaus tina tuskin siihen mennes syntyy kun ei oo sellasii merkkei näkynykään :/ Vaikka ei mua haittaa tuleeko sektio vai ei. Vauvan parasta ajatellen :)

Muokattu viimeksi:
Rv 41+1 ma oli neuvola ja täti oli sitä mieltä, että ensi viikkoon menee. Pe lääkäri aika sairaalaan, jossa katsotaan tilanne. Viimeistään 22.7 käynnistetään, kun 2vk yli lasketun. Tähän asti olen toivonu, että syntyis jo, mutta nyt täytyy toivoa, että menis vasta su iltaan tai maanantaille, kun la-su ei ole koirille hoitajia. Kyllä tässä on taas kaikkea ongelmaa mikään ei näytä mun elämässä menevän normisti aina vaikeimman kautta. Nii ja edelleen asustellaan vanhempien nurkissa, kun putkimies ei päässykään tällä viikolla tulemaan... ensi viikolla lupasi, että tulee, mut saas nähä, koska tämä kyseinen putkimies on itse silloin lomalla...

Kukaan ei oo varmaan huomannut mutta on LÄMMIN!! Ipana ihan hermona kun on niin kuuma vaikka vaippasilleen hengaa. Mikään ei oo hyvin eikä hyvä eikä mitään. Nukkuu ei voi, masu kiertää ja näläkä. Kokoajan. NÄLKÄ! :D ei mulla muuta..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin