Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään lähti limatulppa!! Ihan kertaheitolla koko löntti :D Enteilisköhän jotain... Toivotaan!!! Onhan tässä viikkojakin jo 40+3.
Jotenkin on huono olokin. Viime yönä alavatsaa särki niin että heräilin siihen.
Mulla todettiin tuo streptokokkinäyte positiiviseks eli antibioottia sitten vaan synnytyksessä. Kyllä se silti huolehtuttaa vähän että jos vauvalle kuitenkin tulee JOTAIN niin nehän vie sen sitten tosi herkästi lastenosastolle.... :/ Olis tosi kurjaa jos joutuis oleen erossa vauvasta..
Kassi alkaa olla pakattuna ja oikeesti toivon että tuo limatulpan irtoominen olis merkki siitä että ens yönä lähdetään! Voihan se toki olla että menee vaikka viikkokin vielä.
Perjantain Taysin käynnillä tehtiin myös painoarvio joka nyt on 3600g. Pikkasen hirvittää sekin että jos ehtii kasvaa nelikiloiseks....tuo esikoinen kun oli kolmekiloinen ja siinäkin oli melkonen työ saada se pihalle ja oltiin jo imukuppia virittelemässä kunnes onneks tulikin ihan ite maailmaan :)
Paikat oli sentin auki, kohdunkaulaa 2cm jäljellä.
Uppunen tääläkin tosiaan nyt yliajalla :) Esikoinen syntyi käynnistyksellä 42+3 :D
satuvee viimeks mulla lähti limatulppa sielä käynnistyksessä kun menin ennen synnytyssaliin siirtymistä käymään vessassa..
Streptokokkinäyte otettiin tosiaan pumpulipuikolla emättimen suulta ja siitä kohti peräaukkoo.. Mun käsittääkseni se otetaan nykyään kaikilta jotka on synnyttään menossa, otetaan viikoilla jotain 36 muistaakseni?
Tekis mieli mennä pakkaan kassiin ne loputkin tavarat valmiiksi :D Mutta ei pitäs hötkyillä, voihan tässä tosiaan mennä vaikka viikkokin vielä.. Vielä ei ainakaan oo supistuksiakaan tullu :/ Pitäs varmaan vaan mennä ja ottaa rennosti.