Vertaistukea - oletko keskeyttänyt vai jatkanut trisomiaraskautta?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Puar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä oli tosi vaikea mutta tärkeä kuunnella, olisi voinut olla ihan omasta päästä ajatukset. Itkin kun kuuntelin.

Ovatko Gardena ja Pigsie saaneet vielä tuloksia?
Kiitos kysymästä. Meidän tulos niptistä tuli takaisin ns. normaalina. Tuntui pahalta tulla sitä tänne kertomaan, vaikka olen käynyt keskustelua seuraamassa.
Saitteko te @Puar keskusteluapua muualta kuin verkosta?
 
Kiitos kysymästä. Meidän tulos niptistä tuli takaisin ns. normaalina. Tuntui pahalta tulla sitä tänne kertomaan, vaikka olen käynyt keskustelua seuraamassa.
Saitteko te @Puar keskusteluapua muualta kuin verkosta?
Ihana että teidän piina päättyi onnellisesti ❤️

Työterveyden kautta sain itselleni lähetteen psykologille. Neuvolasta ja sairaalasta ei toistaiseksi tarjottu mitään, mutta pitää katsoa myöhemmin, kysynkö vielä sieltä vai riittääkö työterveyden tuki.

Päädyimme siis keskeytykseen, ja jos joku painii samojen asioiden kanssa, saa laittaa yv.
 
Ihana että teidän piina päättyi onnellisesti ❤️

Työterveyden kautta sain itselleni lähetteen psykologille. Neuvolasta ja sairaalasta ei toistaiseksi tarjottu mitään, mutta pitää katsoa myöhemmin, kysynkö vielä sieltä vai riittääkö työterveyden tuki.

Päädyimme siis keskeytykseen, ja jos joku painii samojen asioiden kanssa, saa laittaa yv.
Uskomatonta! 😱 Nimenomaan neuvolan tai sairaalan olisi olettanut olevan jo velvoitettu tarjoamaan tukea!

Olen pahoillani menetyksestänne! 💔 Toivon sydämestäni et teän toipuminen on sujuvaa ja teillä tärppäisi uudelleen ilman tätä piinaa ❤️ hyvä, että saat tukea työterveydestä!
 
Takaisin
Top