Joo, ei se sillon auta jos ei voi syödä niitä herkkuja kun ne arvot sitten on vinksallaan... Mulla ei tee mieli suklaata tai karkkia varsinaisesti. Suklaalevyjä jääkaapissa nytkin monta aloittamatta... Mut mun tekis mieli leivoksia ja kakkuja :D Snickersin jossain vaiheessa kerran parissa viikossa suvaitsin, nyt sekin räjäytti arvot niin vinksalleen,ettei ne meinanneet palautua ollenkaan... Että täällä ei ainakaan auta mikään herkuttelupäivän vietto. Eikä mun herkutteluun kuulu yksikään dippi eikä rahka. Niitä pitää syödä pakosta muutenkin. Puuroa en syö ollenkaan... jos söisinkin niin en mä siihenkään sokeria kaipaa, voita vaan :P
Eikä tumma suklaa oo yhtään sallitumpaa kuin vaaleakaan...
Mut nyt vaan ärsyttää, kun en voi nauttia raskaudesta "niin kuin kuuluu" eli herkutella leivoksella päiväkahvin kanssa jos tuntuu siltä, tai ottaa kulhollinen jäätelöä jos tekee mieli.
Mun luultavasti viimeisestä raskaudesta on viety kaikki "ilo" mitä raskauteen kuuluu. Ja mä kun en oo koskaan lihonnut raskauden aikana, niin se ei oo ollut ongelma... Nyt mä vaan paisun ja kärsin... Niin joo ja luultavasti tässä joudun ottamaan yhteyttä neuvolaankin, sillä hiukan kutinaoireita alkanu tulemaan.. viimeraskauden hepatoosi siellä vissiin uusimassa sitten...