Vauvat oppinu paljon uusia taitoja, hienoa! 
Meillä poika on opppinu kiljumaan..osaa ton "taidon" jo melko kovaakin :D Kieli on myös hokattu ja sillä välissä värkkäillään :P Hymyilyjen yhteydessä höhötellään. Mies onkin sanonu että multa ton "naurun" oppinut, kun minä kuulemma nauran joskus höhöttäen (eeen tunnusta :D )
Leluihin tartutaan kii ja yritetään viedä ne suuhun. Oli lelu kädessä tai ei, nii nyrkit on kyllä kokoajan matkalla suuhun. ja PEUKKUA imetään :// (tuota ei kyll voi taidoksi sanoa
)
Meilläkään ei vielä päässä mahalta selälleen ilman avustusta, yritys on kyllä kova!! =)

Meillä poika on opppinu kiljumaan..osaa ton "taidon" jo melko kovaakin :D Kieli on myös hokattu ja sillä välissä värkkäillään :P Hymyilyjen yhteydessä höhötellään. Mies onkin sanonu että multa ton "naurun" oppinut, kun minä kuulemma nauran joskus höhöttäen (eeen tunnusta :D )
Leluihin tartutaan kii ja yritetään viedä ne suuhun. Oli lelu kädessä tai ei, nii nyrkit on kyllä kokoajan matkalla suuhun. ja PEUKKUA imetään :// (tuota ei kyll voi taidoksi sanoa
)Meilläkään ei vielä päässä mahalta selälleen ilman avustusta, yritys on kyllä kova!! =)
Voe että oli pikkumieskin ihan innoissaan kun pääs ihan omin avuin nuin kääntymään, naama oli ku naantalin aurinko!
Ikää poitsulla 3 kk ja 3 vkoa.
Isäntä nauroi puhelimessa katketakseen, kun kuuli sen äänen. Lenny on nyt uusi eläinlöytö KuuttiPossu.Kuutti tulee tavasta möyriä masullaan.
Mut eilen tyttö otti ensimmäisen kerran konttaus asentoa, samalla puoli vahingossa pyörähti selälleen ja sehän se vasta olikin hauskaa.
Eilen isäkin innostui konttaamaan
Siellä sitten möngittiin koko perhe. Neiti osaa hienosti kiivetä itse sitteriin mahalleen ja sitten sitteristä päästään itse pois. Välillä on sellaisia päiviä, että opetellaan juttelemista enemmän, eikä sitten oikein huvita liikkua. Meillä kanssa laskettiin sänkyä alemmas, kun neiti pari viikkoa sitten kiipes ekan kerran sitteriinsä, vaikka muuten ei vielä pyrikään ylöspäin.