name it - merkki meilläkin on tosi hyvät, varsinkin tuon penskan vartalomallin mukaan ku se on tommonen kapea. Oon samaa mieltä vastavirrassa, minäkään en tykkää metsolat -merkin kankaasta, todella inhottavan tuntuinen iholla. Olen myös ostanut henkkamaukalta pojalle vaatteita, mutta suurimmaksi osaksi olen kaiken ostanut kirppareilta. :) Mieheni takoi järkeä päähäni onneksi nuiden "luxusmerkki" vaatteiden ostossa kun niitä olin ostamassa/tilaamassa, oli ihan oikeassa onneksi en oo niihin rahojani laittanut, vaatteet ei kuitenkaan kestä kuin hetken ja nyt kaikki menee sukulaiselle joka odottaa kesävauvaa niin eipä olis kiva antaa monenkymmenen tai sadan euron vaatteita kiertoon :D Säästän rahani nyt ja ostan sitten myöhemmin jos ostan,kestävät sitten kauemmin ku alkaa kasvu tasaantuun.. Minulla on kans vähän pahatapa tuon pukemisen kans, en voi pukea pojalle päälle ihan mitä sattuun,kyllä kaikki on tarkkaan harkittu.. joskus vaihtanut useampaan otteeseen vaatteet kun ne ei oo miellyttänyt itteeni =D sanoinki ykspäivä miehelle että mitähän tästä tulis jos oltais saatu tyttö? :D :D :D tosiaan timbalandin lastenvaatteet on ihania, molo, osa me&i :n vaatteista ja benettonin vaatteet on mun makuun :) ja voi että odotan kun päästään kenkäostoksille... ite oon kauhea kenkäfriikki :D :D