Meillä on yökyläillyt mun siskon luona kahdesti kaksi yötä, ekan kerran 11 kk iässä ja viikon päästä menee taas yöksi, kun mennään miehen kanssa häihin. Ekalla kerralla käytiin risteilyllä, toisella kertaa tehtiin muuttoa. Miehen äidille en uskalla antaa pitkäksi aikaa hoitoon, kun sillä on niin vanhanaikaiset hoito- otteet. :D Mun äiti ei ole innokas ottamaan yökylään, koska haluaa itse nukkua. Kyläilyt on menneet oikein hyvin, ennen ekaa kertaa olin saanut sopivasti yösyötöt loppumaan, ja tyttö on ollut muutenkin tyytyväinen ja iloinen hoidossa. Tosi vähän meidän tyttöä kukaan muu hoitaa kuin me itse. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, ja yleensä vaan sen aikaa että käydään leffassa, kaupassa, tms. Useamminkin olisi itselle tietysti mukava, kun meinaa toi parisuhde unohtua. Mutta kun kukaan ei oikeastaan koskaan tarjoudu, eikä viitsi kyselläkään jos ei ole mitään painavaa syytä, kuten esim. muutto oli. Äiti sanoi että itse pitää hoitaa kun on kerran hankkinut. Luulis että haluis tutustua paremmin lapsen lapsiin.