-elmeri-
Näppärä viestien naputtelija
Meillä on tapana keskellä yötä herätä huutamaan kahdeksi tunniksi jooooka yö. Eikä auta mikään, saattaa syödä kyllä ja jatkaa huutoa heti kun ei enää maistu. Jäis mielellään lutkuttelemaan tissiä mut en haluis että siitäkään tulee tapa, ja haluisin välttää myös tuttia viimeseen asti... Kapaloon saattaa torkahtaa hetkeks ja sitten jatkuu taas rääkyminen, pystyasento saattaa hetkisen helpottaa ja sitten taas jatketaan. Lopulta viime yönä sitten kahen ja puolen tunnin jälkeen (jollon mäkin jo itkin :D) nukahti rinnalle vaippasillaan ja nukkui siinä sitten aamuun asti sikeesti, en enää uskaltanut nostaa omaan sänkyyn kun olin jo niin poikki ja pelkäsin että koko homma alkaa alusta. Onko kellään hyviä vinkkivitosia? Päivällä täällä ei itketä ollenkaan. Muuten herää yöllä tuon lisäksi kerran pari tissille.
Oli muuten hauska herätä siihen että vauva pissas pampersinlahkeesta suoraan mun päälle kun pötkötti rinnalla :D ja minä kun ajattelin että yöllä kertisvaippa on helpompi ja tiiviimpi kun kesto joten.. :D pampers ei siis ilmeisesti sovi tälle ripakintulle..
Oli muuten hauska herätä siihen että vauva pissas pampersinlahkeesta suoraan mun päälle kun pötkötti rinnalla :D ja minä kun ajattelin että yöllä kertisvaippa on helpompi ja tiiviimpi kun kesto joten.. :D pampers ei siis ilmeisesti sovi tälle ripakintulle..