Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosi nopeasti tuo vauhti löytyi, eihän siitä ole kun viikko tai pari kun liikenteeseen varsinaisesti lähti... Konttaamaan myös yrittää lähteä, mutta parin liikahduksen jälkeen lössähtää mahalleen.
Ei pahoinvointia tai muutakaan ongelmaa. Soittoaika saatiin vasta ensi viikolle, mutta soittavat kuulemma huomenna jos jotain akuuttia löytyy. Huh, nyt se on ohi, voi hengähtää hetken ennen ensi viikkoa.No niinpä, samaa minäkin ajattelin! Terkan logiikkana oli, että jos se olisi sitten päivällä nälkäisempi ja kiinteät uppoisi paremmin. Mutta mä kyllä annan maidon lisäksi ne kiinteät, enkä ajatellut korvata niillä maitoa. Ja tuo poitsu on nyt niin nirso ja itsepintainen kiinteiden aloituksessa, että varmaan olisi pikemminkin syömättä ja vain laihtuisi.Niin ja unohtui kyllä kommentoida eilen, että jos mulla olisi iso vauva joka syö vielä huonosti/vähän tässä vaiheessa kiinteitä, niin en todellakaan suostuisi yöimetystä lopettamaan, ellei sitten vauva itse lopettaisi syömistä!.![]()