Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toi rs-virus on tosi kurja ja tiedän monta jotka on joutuneet pienen kanssa sairaalaan sen takia. Hyvä kun tutkitaan.
Se sopiskin hyvin, sais sitten laitettua tyttöjen ja poikien huoneet ja voisin kuvitella, että siskoksista tulisi ehkä läheisempiä kuin siskosta ja veljestä. Ja onhan nuo kaikki tyttöjen kamppeetkin varastossa ekana :)
oon niin iloinen, seurustelun alussa ettei se halua yhtään lasta, ja vaikka se on sanonu nyt ekan jälkeen et ei enää niin nyt se jo pehmenee! Ilmeisesti vakityö taisi olla sille aika suuri kynnyskysymys, edellisen työn nimittäin menetin juuri raskauden takia.Eikö sullakaan ole vielä ollut vesirokkoa? Oottepas te myöhään sairastamassa sen! Sun ei hei olis välttämättä liian myöhäistä ottaa siihen rokotus jos ei vielä ole oireita, ei varmaan enää estäisi tautia jos se on tarttunut, mutta voisi lieventää. Ja paranemisia teidän pienelle, toivottasti menee helpolla ohi kun sai sen niin nuorena. :)Kauheasti poju taas kehittynyt, nyt noustaan sujuvasti polville istumaan ja tukea vasten seisomaan ja otetaan jo muutamia sivuaskelia tukea vasten. Ihana poika joka juttelee ja laulaa ja tanssii :) jopa nytkin vaikka on vesirokkomiehellekin tuli vesirokko ja odotan vaan koska on mun vuoro :/

Metrin parin matkat menee jo varsin mallikkaasti kävellen, pidemmät matkat -tai jos on menossa tekemään jotain kiellettyä - menee kontaten, jotta pääsee lujaa.Jos sulla löytyi vasta-aineet, niin sitten luultavimmin selviät ilman tautia! :) Eikä kyllä järkeä ottaa rokotusta. Mutta paranemisia muille teidän perheeseen!En mä sellasta rokotetta viiti ottaa. Päätin että jos ei se nyt tartu ni ei sitten koskaan :D mä kävin sillon kun poju oli viikon vanha tyksissä testissä että onko mulla niitä vasta-aineita kun synnärillä oli käyny joku lapsi jolle oli puhjennut vesirokko. Vasta aineet löyty, mutta kävi ilmi että joko mulla on ollu tosi laimea vesirokko tai sitten joku muu samankaltainen. Todettiin äidin kanssa et kyllä se on joku muu sitten ollu. Sais se nyt kyllä tulla ni ois sitten pois alta :)