Vauvojen alkutaipaleen kuulumisia

Likka veti sit aamuyöllä kunnon ähinäshown. Sit huomasin et oho, se oli ähissyt itseänsä yli 90° ympäri sängyssään... pää oli kii reunapehmusteessa ja jalat kippurassa. Kova meno.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä puklailtiin viime yönä ihan urakalla. Unissaan oksensi. Tyynyliinat ja pyjamat meni vaihtoon kolmesti yön aikana. Epäilen tuota NAN:iä, joita poitsu sai eilen iltapäivällä 100ml. Täytyy jatkossa yrittää pumppailla omaa maitoa, jos olen jonnekin lähdössä ilman vauvaa.

Tänään on tyttö oksentanut jo pari kertaa. Siis ihan oikeasti, vatsa tyhjäksi —oksennus. Mikähän siellä kiertää? Kakkaakin tuli kahdesti, sitä ei ikinä tapahdu! :/

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Hui.. Viehän Cedju tyttö sitten pian lääkäriin jos jatkuu. Ei ole näin pienellä normaalia...

mahatautia on ollu liikkeellä ainakin keskisuomessa, vaikka tosi harvoin semmonen pieneen vauvaan tulee..

Nyt taas pysyy maito sisällä, ei edes puklaa. Ota tästä nyt selvää. Lääkäriin mennään, jos vielä tulee jotain ylös vaikka tyttö ihan normaalilta vaikuttaa. Varmuuden vuoksi.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Meillä on myös maito pysynyt sisällä. Eli syytän NAN:ia tuosta toissaöisestä oksentelusta.
Jäbä nukkui viime yönä 23-04:30. Mulle tuli ihan hätä, joten herätin poitsun syömään. Sit nukuttiinkin puol kasiin ennen kuin syötiin uudestaan. Lopullisesti herättiin vasta kympiltä :)

lyyti, nimenomaan hyvä että toinen tankkaa :) Kyllä sitä saisi huolissaan heti olla jos söisi harvoin ja pitkillä väleillä. Eli ainakin saa toinen nestettä :)

Pojalla on nyt allergikon leima otsassa ja mamma pistetään "tiukalle" dieetille. Maito, kananmuna, naudanliha, soija, pähkinät ja vielä tähän asti käytössä olleet kotimaiset viljat. Tää vaatii jo vähän ruokavalion suunnittelua ja tarkkaavaisuutta, mutta en unohda ikinä mainita, että mitä sitä ei oman rakkaan lapsensa eteen tekisi! Rukoilen, että tämä riittää jo saamaan pojan kuntoon.

Lällylle voimia, toivottavasti helpotusta olis tiedossa!

Taitaa helle vaikuttaa likkaankin, se on nukkunut tänään tosi paljon. Kun sit on hereillä niin on kyllä ihan virkeä, syö ja pissaa normaalisti joten ei kai syytä huoleen.(?) Yleensä iltaisin 17-21 se ei nuku ku parit 5-15min torkut mut nytkin nukkunut jo melkein tunnin:eek:

Meil vähän sama kun lyytillä. En uskonut että tää vois enää vähempää päivisin nukkua ja enempää roikkua tissillä, mut näköjään mahdollista on.
Siitä hyvästä oon vapauttanu itseni pumppailusta, luulen että imustimulaatiota tulee riittävästi ilmankin. Ei kyllä maitomäärissä näy...:/

Meillä taas tänään on nukuttu hyvin. Just eilen miehelle puhuin sitä, että tosi hankalaa mun luonteelle ettei koskaan tiedä mitä odottaa. Mikä tahansa voi mennä hyvin, tai tosi huonosti, ja kaikki muuttuu koko ajan. Ei koirien tai hevostenkaan kanssa ole tällaista!

Kasvattaa kuulemma luonnetta. Saas nähdä. :D

Meillä on kans nukuttu melkeen koko päivä. Samoin eilinen. Viime yö olikin sitten melko rikkonainen... Onneksi pissaa kuitenkin tulee hyvin, eli mitään hätää ei pitäisi olla.

Meillä taas poika keikkuu ilosena hereillä vaikka onkin näin kuuma. Nyt kävi yöunille ja klo 02 todennäköisesti herää syömään niinku yleensä. Ihana saada vähän omaa aikaakin, vaikka tuon pienen ihmeen kanssa touhuaminenkin on ihanaa.

Nyt sitten valvotaan ja huudetaan. Kuten sanottu, koskaan ei tiedä!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Meillä poika oli tänään aika paljon hereillä mutta aika kitisevänä. Lisäksi tahtoi tissiä tavallista useammin. Vaunuissa ei nukkunut ellei vaunut liikkunut (vaikka oli pelkässä bodyssa ja viileässä portaikossa) ja sisällä nukkui vaan pieniä silmällisiä. Alkoi iltasella uni-itkua ja nukahti yöunille tavallista aiemmin. Saa nähdä millanen yö tulee... Pitäiskin mennä jo itsekin nukkumaan!!!

Takaisin