Vauvavuosi ohi jo

Oi, että onnea be.... :) Ihanaa....:Heartred
Olisko laskettu aika marraskuussa jos en väärin laskeskele???
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Kiitos loora. :) ❤️ Jep, marraskuisissa ollaan ja kaikki taas niin jännittävää ja ihanaa. :) Mites sinä olet voinut? :)
 
Täällä voitu nyt hiukan paremmin kun supistuksia ollu vähemmän ja sit toi antibiootti tehos keuhkoihin ni alkaa tuntumaan taas elämältä.. :)
Muuten tässä ollukkin aika surullisia uutisia kun eilen mun pappa nukkui pois ja joulukuussa kuoli mun serkku et aika raskaita asioita ollu muuten tän raskauden aikana... :sad001

Mulla olis enää to,la ja su töitä ni sit jään lomalle josta suoraan äippälomalle.. Jeeee... :)
 
Voi loora, onpas tosiaan lyhyeasä ajassa ollut ikäviä uutisia. :sad001 Lämmin osanottoni ja voimia surun keskelle. :Heartred

Sullahan loma alkaa ihan kohta, ihanaa. :) Oikein mukavaa ja rentouttavaa lomaa. :Heartred
 
Varpunen78. Mitäs sinne kuuluu oletteko vielä yhdessä vai jo jakautuneet? :)

Mitäs muille kuuluu?

Täällä poika täytti viikko sitten perjantaina 2-v ja viikon päästä niitä sitten juhlitaan kun aikasemmat viikonloput ei sopineet.. :) Toivottavasti tämä masuasukki pysyy masussa vielä sillon et keritään viettään ne kekkerit rauhassa..Tää raskaus on ollu aivan kmamalan vaikee oloiltaan..Joka paikka sattuu... Nyt siis 35+0
 
Meille syntyi poika 18.5.. :) Esikoinen on jonkin verran mustasukkanen ja se että kerkee antamaan huomiota molemmille ja tekeen kotiaskareet niin tuntuu välillä hyvinkin vaikealta..Ehkä se tästä alkaa rullaamaan paremmin pian..

Synnytys oli tällä kertaa hyvin nopea kun koko kesto oli 2h 7min. Synnytyssalissa en kerinny olemaan kuin alle 20 min ja poika oli maailmassa.. Onneksi tällä kertaa ei tarvinnu tikata kun tuli vain pieni nirhauma.. :)

Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisianne.. :)
 
Onnea loora84 pienestä pojasta :)

Täällä on kans plussattu ja LA ois 21.3.
Muuten arki pyörii tuon uhmaikäisen ympärillä. Ihanaa huomata miten toisesta on kasvanut niin iso poika jo :)

Mites teillä on alkanut sujumaan arki kahden lapsen kanssa?
 
Täällä sujuu arki jo hyvin näiden kahden kanssa kun suurin mustasukkaisuus jäi taakse. :) Isoveli auttaa tosi paljon vauvan hoidossa ja nää molemmat nukku hyvin yöt niin äitikin jaksaa..Onneks vauvakin on hyvä nukkuja niin kuin isoveljensäkin on..
Mä niin haaveilen että meille vielä yksi pikkuinen tulisi mut mies ei ihan oo samoilla linjoilla.. Onneks tässä on aikaa miettiä ja suostutella.. :) Oon kyllä silti niin onnellinen näistä kahdesta.

Mites Mamsi siellä on raskaus lähtenyt? Miten oot voinu ja onko sulla jo ollu ultraa? :)
 
Kiva et on arki lähtenyt hyvin sujumaan :)
Se on kyllä hyvä jos saat nukuttua kunnolla.
Mua just ressaa et mitenhän sitä sit jaksaa ku vauva valvottaa yöt ja päivälläkään ei pääse levähtään ku sit pitää viihdyttää esikoista :sad001

Raskaus on sujunut hyvin samaan tapaan kuin edellinenkin eli kokoajan kauhea pahoinvointi...mä niin ootan et ois viikkoja sem verta et ois taas parempi olo.
Ei oo vielä ollut ultraa niin saa vielä jännittää et onko kaikki kunnossa.
Meinasin jo varata ar-ultraan ajan mut en sit raskinut :)
 
Harmi että siellä kärsitään pahasta olosta ja toivottavasti se helpottaa isommilla viikoilla.. Uskon että siellä masussa on kaikki hyvin kun noin kovasti kärsit pahoin voinnistakin.. Tsemppiä voinnin kanssa ja tuuhan kertomaan kuulumisia muutenkin ja ainakin ultran jälkeen.. :)
 
Takaisin
Top