Vauvavalmistelu kuvia ;)

meillä on myöskin samanlainen pinnasuoja ja lakanat tällä hetkellä pinnasängyssä kuin star_82:llA [:D]
 
Joo, musta noi Nalle Puh-lakanat ja -laitapehmuste on kans niiiiiin söpöt, et oli heti pakko ostaa..Kiva, etten oo ainoa, joka aattelee niin.. [:)] Meillä on Ikean lakanasetti varalla, me kun ei otettu äitiyspakkausta. Muistakaahan muuten laittaa sinne lakanoiden alle se patjasuojus, niin ei mene pissat patjaan asti..Ainakin Ikeasta saa niitä patjasuojuksia edullisesti!
 
Tässä on nyt näkymä vauvan huoneesta. Vasemmalla on uus ikean hoitopöytä (25€) ja päiväpeiton tein sävysävyyn laitapehmusteiden kanssa. Lipastossa on vauvan vaatteet. Hoitopöydän reunalle ripustin kokeiluks tollasen kankaan, jos siitä tekis jonku seinustan ettei hyllyn tavarat näy joka suuntaan.. en tiiä

 
Ja tässä on vielä pinnis lähikuvassa;) Ostin tohon sängyn päätyy tollaset korit irtotavaroille ni ei pyöri sitte ihan vallattomasti vauvan jaloissa.. Ja sänky tuntuu muutenki niin isolta pikkuselle pötkylälle, sänky on melkee 120cm pitkä.

 
Meillä on samanlainen lipasto makkarissa vauvan vaatteille kun Lootuksella. Kivalta näyttää tuo teidän nurkkaus[:)]

..Pitäs vissiin hommata lisää lakanoita pinnasänkyyn, ei ole kuin äitiyspakkauksen mukana tulleiden lisäksi kahdet. No, saa nähdä kuinka paljon se edes nukkuu siinä [;)] Voi olla, että öisin ois helpompaa nukkua vierekkäin niin ei tarvis kun heittää tissin suuhun kun nälkä yllättää..[:D] No, saa nyt nähdä missä sitä nukutaan.
 
No niin, nyt sain vihdoin aikaiseksi ottaa muutaman kuvan meidän vauvatarvikkeista. En osaa tehdä kuvista yhtä kivaa kuvakokoelmaa, joten tässä tulee nyt sitten kaikki kuvat peräjälkeen.

Ekaksi kotiutumisvaatteet. Näiden lisäksi turvakaukalossa on vielä lämpöpussi, jos onkin kylmää ja koleaa kotiutumispäivänä.


 
Mä tunkeilen tuolta toukokuisista [:D] teillä on ihanan näköisiä lakanoita kaikilla, erityisesti noi star_82:sen puh-lakanat ihastutti!! Sopisiko tiedustella, mistä olette noita ostelleet?! Itse aattelin että jokusen voisi itselle ostaa uutenakin, vaikka vanhojakin on kyllä tulossa [:)]
 
Sitten tällaista fiilistelykamaa. Olisin halunnut meidän vauvalle kissa-aiheisen unirätin, mutta niitä on vain vaaleanpunaisia. Meille kun tod.näk. tulee poika. Mutta sitten löysin tiikeriaiheisia juttuja; eikös se ole vähän niinkuin kissa. [:D] Tuo tuttipidike on vastasyntyneelle ihan liian iso ja tuttikin vasta 4 kk eteenpäin, mutta ovat nyt ensi alkuun koristeena. Pitäis vielä muistaa ostaa samaan sarjaan vaunukoriste.


 
Tällainen amme hankittiin. Otettiin sitten tuo kylpytukikin, sitä ovat varsinkin isät kuulemma kaipailleet.


 
Ja tällä erää viimeisenä kuvana sitteri, jossa istuskelee soittorasia-lammas.
Kuvaan joku päivä vielä pinnasängyn + mahdollisesti muita kalusteita.


 
ihania juttuja teillä paprika....

Tässä vähän meidän fiilistely juttuja vaikka noita tutteja ei kyllä oteta toivottavasti käyttöön olleskaan....:)



 
Paprika: Ihania juttuja! Mä halusin kans jonku tollasen unirätin vauvalle. Kummipojalla oli pienenä sellanen kissan muotoinen rätti missä oli samalla tavalla pää kuin tossa teidän tiikerissä, tykkäsi siitä silloin kovasti [:)] Meillä on muuten tuo ihan samanlainen haalari kuin teillä, saman värisenä [:)]

Embu83: Voii mitä pikku-prinsessan tavaroita [:)] Meillä on pojalle kans tollanen tekstitutti, vaaleansininen ja siinä lukee "isin pelikaveri". Tuleva isi kun on urheilumiehiä ja pojallekin kovasti jalkapalloilijan uraa sun muuta suunniteltu [;)]
 
Star_82: Ihana pussilakanasetti vauvan pinniksessä! Mäki kattelin tota ihastellen Anttilassa[:)] Mitäköhän jos matkisin sua ja ostaisin samanlaisen[;)]

Nyytti: olet kyllä todella hyvä virkkaamaan... mä en ikinä osais tehä tollasia! Kivoja värejä...[:)]

Lootuska: Ihana vauvanhuone tai nurkkaus! Siellä pikku bodykin roikkuu jo hengarissa[:)] Meillä on samanlainen hoitopöytä ja toi alusta sekä päällinen! Mäki päädyin tohon, kun oli niin halpa ja kuitenkin käytössä niin vähän aikaa, mutta kuitenkin hyvin toimiva... voi tehä vaikka polttopuiksi, kun ei enää tarvi[;)] Isä teki siihen vähän korkeammat laidat, kun mua rupes pelottaan, että pikkuinen jotenkin pyörähtää hoitotasolta... tosin eihän se pieni vauva vielä kääntyile ja onhan siinä koko ajan ite vieressä, kun vaippoja vaihtaa sun muuta. Ostin tolle alatasolle neljä koria, jossa on harsot, vaipat, hoitotarvikkeet jne. Tosi soman olet saanut pinnasängystäkin! Mäki haluaisin hoitopöydän tolleen pedin viereen kätevästi, mut kun ei mahdu, niin ei vaan mahdu täällä ahtaassa kaksiossa.

Voi että näitä kuvia on niin kiva tulla katteleen... tää oli kyllä ihana idea perustaa oma sivusto kaikille valmistelukuville! Laittakaahan mammat lisää otoksia[:)][:)][:)]
 
Hupsis, en huomannu, että tänne oli tullu lisää kuvia! 

paprika: ihania vaatteita! Tuo amme on kyllä tosi hauska ja varmaan tuo muotoilu helpottaa kylvettämistä... Jämäkät vaunut oot myös löytäny!

embu83: ihania tutteja olet löytänyt...[:)] mä en ole nähnyt tollasia ollenkaan kaupoissa.
 
Marilyn84: Ainakin netistä saa tilattua noita tutteja mitä embun kuvassa on, en itsekään ole kaupasta bongannut. [:)] Mie taidan hankkia meille sellaisen vaaeanvihreän tutin missä lukee "Dude", sopii hyvin meidän Hemmo-työnimeen.. [:D] Vaikka sitten tyttö tulisikin, niin mie oon vähän sellainen etten siitä niin välitä. Jos se ei sitä vauvaa haittaa (poikamainen tutti tytöllä), niin ei se haittaa miutakaan!
 
Tässä kuva meidän sitteristä, joka siis tänään hommattiin.. Tosin huomattiin, että kuvassa nuo mehiläiset ja perhoset ei oikein näy.. ja näyttää, että sitterillä olisi "naama väärinpäin" mutta oikeesti siis nuo silmän näköiset ovat pörriäisiä [:D]

 
Ja tässä paikallisen eläintalon tiskiltä ostamani palapelit pienelle[:D] ..heh, pikkaisen on ryppyiset lakanat meillä näköjään[&:]

 
Ha ha, Riida en ois ees huomannu että teiän sitterillä on "naama nutturalla" ellet ois selostanu[:D]
Pörriäiset erottu mun silmiin ihan selkeenä, ja muutenki tosi kiva ja pirtsakka sitteri!
 
Tirri: Mä oon ostanu noi Nalle Puh-lakanat ja laitapehmusteen Anttilasta. Hinta oli lakanoilla 24,95 ja laitapehmusteella myöskin tuo sama 24,95. Oon nähnyt lakanoita myös Kodin Ykkösessä sekä Citymarketissa, mutta laitapehmustetta en niistä ole löytänyt.

Marilyn84: Matki vaan!! [:)]

Paprika: Ihania juttuja teillä! Noi tiikeri-jutut oli mun suokkarit! [:)] Meillä on vähän samaa tyyliä tuttiketjuna sellanen vaaleanruskea koira..Oisin halunnu vaaleanpunaisen kissan, mutta mies halus neutraalin..mur!

Riida: Meillä on tuo sama sitteri kuin teillä, meillä vaan värinä ruskea.. :)

Mä oottelen kovasti, että Matkahuollosta ilmoitetaan meiän vaunujen, puuhamaton, imetystyynyn ym. saapuneen..Laitan sitten niistä kuvia jahka ne saadaan. Laittakaahan muutkin lisää kuvia, näitä on ihana katella! [:)]
 
Takaisin
Top