Vauvavalmistelu kuvia ;)

Juu..meilläkin ollut pojilla sitteri käytössä ainaki ekat puoli vuotta aika aktiivisesti. Kuopus viihtyi vieläkin paremmin ja katseli maailman menoa siitä..esikkoa ei siinä niinkää saanu oleen muuten ku ruokkiessa tai just ku kävin suihkussa ym. Tälle masukille ostin kaverilta tosi ihanan tytön sitterin..sopii meidän olkkarin väreihinki ku on puna-musta..:) ja siinä hän joutuu oleen paljon kun on toi nuorempi isoveli muuten varmaa hänen kimpussaan paljon..

En tiiä noista kannattelu jutuista, et onko nyt noin paikkaansa pitävää...mulla pojat niin jäntevii ollu jo synnäriltä et ei ole ollu ongelmii kannatella itteensä ituessa ym. Esikko oppi 7kk ja kuopus 9kk istuun..mut mollemat istuvat nyt kyllä oikeen hyvin..:)Muutenkin hallitsevat kroppansa oikeen hyvin...:D

Tässä kuva meidän sitteristä..:D

 
Onko jollakin sellainen sitteri, jossa on joku "tärinäjuttu"[:D]?. Oon vaan kuullu että sellaisiakin on.
 
Niin joo illil, voihan sitä sinkkuelämää-sarjan vinkkiä hyödyntää ja laittaa sen hieromasauvan siihen sitteriin[:D][:D][:D].
Siinähän se vauva oli aivan tyytyväinen[;)][:D].
 
ILLIL: on ikäraja...vauva saa n. 2 viikon iästä lähtien olla sitterissä..muistaakseni..ei aikasemmin.
 
Minunkin muistaakseni ikäraja sitterissä istumiselle on ja se on vieläpä malli-kohtainen. Eli kannattaa ostaessa kysyä myyjältä.
 
mipsu: mä luin jostain (olisko ollu vauva.fi tms) ettei turvakaukalossa saa kauaa pitää vauvaa. Että siinä on asento huono, mutta en nyt sitten tiedä pitääkö paikkansa. Munkin ensin piti tehdä niin.

Mä ostin kans tollasen 26€ maksavan Viki sitterin, mutta vihreän. Ja ne tärinä sitterit on kuulemma hyviä jos vauvalla on koliikki. Rauhoittuu paremmin.
 
Mutta jos vauva ei ole ekaan 3 viikkoon sitterissä niin se on ihan sopiva aika koskien kaikkia sittereitä mun mielestä. Googlettamalla saattas löytyy enempi tietoo tästäkin aiheesta, mutta mä en jaksa vaivautuu..:D
 
Meillä on sitten myös lastenhuone odottamassa *nolostuu* Siis pinnis on makkarissa sängyn vieressä, mutta tämä lastenhuone on valmiina kun heppuli vähän kasvaa...

Puolison mini kokoelma on katonrajassa. Hän myöskin haaveilee, että seiniin maalattaisiin pikku prinssi kirjasta kuvia. Mulle sopii kyllä, kunhan koko touhu ei kaadu niskaani. Puoliskolla kun on taipumusta innostua ja hänen innostuksellaan lopahtaa...

Niin ja tuo aasi... On puolison vanha.

 
Meidän tytön kastemekko joka kulkee nyt jo toista polvea suvussa..Ollut mulla ja mun siskolla ja mun pojat on myös kastettu tuossa mut sillon oli vain sininen nauha..Nyt vaihtu taas vaaleenpunaseksi..:)

 
Ihanaa katella näitä kuvia!!! Pääsee oikein vauvatunnelmaan[:)] Mäkin yritin väsätä pikku kollaasin vaunuista, kotiutumisvaatteista yms. Katotaan saanko liitettyä tähän viestiin vai onko liian iso...

 
Täs osa tän päivän ostoksii ja huomen alkaa hurja ompelu urakka...tarkotus ois tehä pinna suojukset,lakanoita ym 

 
Sulosen näkönen tuo äippälaatikko Marilynilla [:)] Ite ajattelin laittaa pikkusen suoraan pinnasänkyyn, saa nähdä nukuttaako siellä isossa "loossissa" vaunutkin näyttävät kivoilta [:)]

Jeccu on ostanut iiiiihaaanat pienet lenkkarit [:)][:)] kyllä nuo vaatteet ja pienet kengät on niin sulosia ettei noihin kauppoihin uskalla ees mennä enää.. ei vaan voi olla ostamatta niitä pienen pieniä sulosia juttuja [:D]
 
Mäkin laittelen tässä kuvan muutamasta pienestä suosikkivaatteesta (osa lähdössä mukaan sairaalakassiin)..Karhupuku oli ihan pakko ostaa heti kun sen löysin..Mut silti ehdoton suosikki on noi pikkutossut [:)]

 
Kiitos Lumia83! Ei se pikkuinen varmaan mahdu kauan nukkumaan tossa äitiyslaatikossa tai saa nähdä... 2-3 kk varmaankin. Tota mobilea en kyllä pysty tossa laatikon reunalla pitämään, koska on liikaa tiellä. Täytyy siirtää se pinnasänkyyn. Pitääkin laittaa tähän kuva vanhasta pinnasängystä, joka hiottiin ja maalattiin miehen kanssa. Se on ollut käytössä kaikilla sisaruksillani eli 70-luvun alusta lähtien[:)]

Jeccu: ihania kankaita!!! Kunpa omistaisin ompelukoneen, niin voisin itsekin tehdä jotain lakanoita sun muita pikkuiselle! Tosi söpöt kengät...

star_82: vau, mikä karhupuku!!! Mistä löysit ton??? Ihan kuin oikea nalle[:)] Kivaa materiaalia...


 
Karhupuku on ihan H&M:lta, ite vaan ompelin siihen rusetin..Se on kyllä munkii mielestä ihana ja sitä näyttämällä oon saanu jo muutaman ystävän miehenkin vauvakuumeilemaan [:D]
 
Tuo Marilynin pinnasänky on kyllä ihana, kun on tuommonen pieni ja söpö. Kaikki uudet nykyään tuntuu olevan sitä 120cm pituutta ja tuntuu, että se vauva hukkuu sinne isoon sänkyyn. Hienosti ootte saanut uudistettua[:)]

Ja Kaikilla muutenkin ihania juttuja[:)]Kädet syyhyää päästä osteleen jotain lisää, kun näkee näitä kaikkia sulosia juttuja[:D]
 
Ihania juttuja kaikilla [:)] Mä oisin kans halunnu tollasen nallehaalarin, mut täältä ei niitä mistään saanut..
Tässä meidän pojun thaimaan tuliaiset miehen kummeilta, äiti sai suklaata.. [;)]


 
Piti vielä tulla huikkaamaan tosta Marilynin pinniksestä. Mulla itselläni tai sitten pikkuveljelläni on ollut samanlainen, en nyt muista kummalla. Mutta nuo pallot jotenkin jääneet mieleen [:)]
 
niina_1: aika hassua, että teilläkin ollut samanlainen pinnasänky (pupukuvakin on alkuperäinen ja tosiaan noi pallot) [:)] Toi on jostain 70-luvun alkupuolelta... ja sen pituutta voi säätää vetämällä. Tossa kuvassa se on lyhimmillään. Maksimipituus on melkein aikuisen sängyn pituus, mutta niin pitkänä sitä tuskin koskaan tarvii käyttää ellei pikkuinen halua nukkua parikymppisenä pinniksessä[:D] 
 
Tässä nyt kuvaa meidän pinnasängystä.. On tosiaan miehen perheen vanha, mieskin siinä siis nukkunut aikoinaan[:)] Nyt se on entisöity.. Vanhat "koristepallot" jätettiin, mutta ne jäävät nyt tuonne seinän puolelle piiloon..[:)]

 
Takaisin
Top