Vauvan vaivat ja vointi

ei,sano vaa et jos jatkuu loppu viikkoo ni sit mentävä uudestaa lääkärii.taas tytsy sai sen jumalattoman vaippaihottuman ton ripulin takia.
ja mä soitin lekurii tosta mun mahasta ni käsky kävi keskussairaalan päivystyksee.kiva sinne lähtä jonottaa ton tytönkaa.

Kateeks ei käy jäde sunkaa olotilaa :sad001 toivottavasti et ihan kauheen kamalasti joudu siellä jonottelee vaa pääsisit pikasesti lääkärille.

oli pakko soittaa mies töistä kotii,kävi ton tytön huuto niin kovaks et en mä senkaa voi mihinkää lähtee.annoin sille äsken sitä nestemäistä panadolii...ni se ei näköjää auta yhtää,sama huuto jatkuu.

Miksi nyt pitää olla kaiken maailman taudit taas liikkeellä ja iskeä meidän pieniin aarteisiin ja "aarteiden vartijoihin"? :( Tsempit teille! Toivon, ettei itse tarvitse liittyä sairastelijoiden kerhoon tällä viikolla.

Hui! Poika on nyt tissillä lounaan jälkeen maitoa juomassa. Yhtäkkiä vapisi koko poika hetken aikaa ja sit se loppui. O.o HUI! Mut eikös noi oo normaaleja juttuja? Muistelisin, et satunnaiset tärinät kuuluu kasvamiseen...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Sukulaisen vauva tehnyt tuota myös ja lääkäri sanoi silloin, että voi johtua alhaisesta verensokerista. Tällä vauvalle tosiaan tuli jos oli nälkäinen. Mutta toisaalta teidän kohdalla poika on syönyt juuri. Kyllä mä kattelisin ja jos uusiutuis ni soittaisin lääkärille...

ite selvisin lekurista sadan tunnin odotuksella,ei selvinny mitää kun en jaksanu oottaa vielä kahta tuntia verikokeitten tuloksia.
tuli tässä mielee et voikohan tolla meijän tytöllä olla keliakia?ku se vatsa vaan jaksaa olla löysällä vaikka se söis mitä,tuntuu että maitokii aiheuttaa niitä oireita.kaikki pahimmat taudit eka ennen ku uskon et sillä on vaa pakki sekasi.

Joo toi oli eka kerta.. Oli vetäny just soseet naamaan ja tissiä syödessä vapisi hetken. Muistelisin tosiaan, et kuuluu kehitykseen mut täytyy kysyy sit neuvolassa.. sitä vaa vähä säikähti..

Mä en kyl oo kuullut, että kehitykseen kuuluisi vapinoita.
Mutta asiallehan voi olla monta selitystä, jos oli tissillä saattoi siis olla unen hämärärajoilla ja silloinhan jotkut lihakset saattaa "nykiä" rentoutuessaan. Tai jos olikin enemmän vilunväristyksen tyylinen vapina. Kauanko vapina kesti? Loppuiko koskettaessa? tms..
Itse ehkä olen herkkänä tälläisiin jo ihan senkin takia, kun suvussa epilepsiaa on. En siis tarkoita, että vapinat johtuisi juuri siitä vaan, että jos alkaa toistumaan niin kysäsisin kyllä varmuuden vuoksi.

mä taas lyttäsin keliakian,noi melkein kaikki kaupan soseet on gluteenittomia,eli se siitä sitten.nyt sit vaa sill on se jostain syystä johtuva ripuli.
eikä toi tenava ees nuku,se on nukkunu tänään yhteensä 3,5 tuntia,niistäkii autossa 2,5 tuntii.

Oliko jäde muuta vaivaa kuin ripuli? onko siis aivan löysän löysää?
Vaippaihottumasta muistaakseni puhuit, ja sehän varmaa johtuu siitä ripulista. Mä muistelisin, että esikoisella meni maha sekaisin aina tomaatista ja sitte meni myös peppukin rikki. Mutta mun mielestä meidän tytön kakka on muutenkin normaalia löysempää, ollut aina. Harvoin siltä tulee sellassia kiinteitä köntsiä vaa on aina sellasta pehmeetä, ihan pienestä pitäen. Onko sitä nyt ollu kauan vai ihan koko ajan?

keskiviikkona tulee 7päivää ja on siis ihan löysää,pystyy siis erottamaa mitä se on syöny.ja aina ruuan jälkee saa mennä vaipan vaihtoo.joo tosta ripulista se vaippaihottuma johtuu,taas alkaa se tolkuton rasvoilla läträäminen.olis kiva jo saada tytsy lääkärii ja kuntoo.

jahah,kerran koneella istun niin hengissä ollaa ja sama meno jatkuu.
yöllä tytsylle piti kerran vaihtaa vaippa,kiitos megapaskan.nukku kyllä sitte loppu yön 15 vaille kuutee asti kunnes sillä rupes taas mahassa kiertämää ja megapaska,tosin niin löysää et ei sitä sieltä vaipasta erottanu kun värin perusteella.
äsken annoin sille vadelmakaurapuuroo banaanisoseen kera ja sit pistin sen touhuilemaa tonne musamatolle,äsken sieltä kuulu hirveesti piereskelyä ja näytti siellä jotain pinnistelevän,näinköhän on taas torttu....
tänään on ihan pakko käydä apteekista jotain ostamassa tohon sen ripulii,ei tuu mitää jos heti ruuan jälkee on köntsät housussa,söi tai joi mitä vaan.

löysinpäs googlaamalla semmosenkii kun floridral baby,on banaanin makunen ripulijuoma,taidankii koittaa sitä,tytölle siis.vaikka kai sitä itelleekii vois jotain maitohappobakteereja ostaa.

Banaanin makuinen ripulijuoma... kuulostaa pahalta.

Mut vakavasti puhuttuna, toivottavasti löytyy apu Jäde tytön ripuliin!

Takaisin