Vauvan vaivat ja vointi

Meilläkin oli pakki sekasin mut si tajusin et sehän johtu hampaasta... sehän voi nostaa kuumetta tai heittää pakin sekasi...

mut eikai se pakki voi noin kauan olla sekasi yhen hampaan takia?tää on kumminkii jo neljäs päivä.ja edellisen hampaan aikana tytsyn pakki oli sekasi vaan päivän.entä jos sillä onkii joku laktoosi-intoleranssi??

Nii sitä en tie mut pojalla oli ainaki löysää kakkaa viikon päivät kun toinen hammas tuli... ja kakkas kolmesti päiväs.... nyt kakkaa kerran päiväs ja tulee kiinteetä kakkaa taas :) Toivottavasti teillä ei ole tuon vakavempaa kun meillä:)

toivotaan joo,meillä sitä kakkaa on joka vaipassa ja vaippa pitää sen takia vaihtaa jo tunnin välein.eilen ei tainnu olla ku pari kolme kakkavaippaa mut tänään jo kaks.
kiva kakkaraportointi taas.

Jäde meil oli kans joulu-tammikuun vaihtees n.2viikkoo Tyynel maha sekasin, kakkaa oli joka ikises vaipas ja jouduin yölläki vaihtaa 1-3krt vaipan. Lisäks kakka oli aivan vihreetä ja vetistä. Sit mul alko menkat ja Tyynel löysäkakkasuus loppu siihen. Tosin en silti mee vannomaan et olis siitä ollu kyse. Mut sähä et taida imettää, nii ei sul ainakaa toi voi vaikuttaa.

Ootko kokeillu muuten niitä maitohappobakteereja? Yleensä ne niitä käskee syömää jos on maha sekasin. Ja jos teil on jo joku käytössä, ni kannattaa sit vaihtaa se toiseen valmisteeseen tai kokeilla olla ilman.

Ootteko kokeillu mallasuutetta ummetukseen? Ja löysä maha/ripulikin voi johtua ummetuksesta..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

on koitettu maitohappobakteereja,tänään tarjosin purkillisen mustikkasosetta ja purkillisen bataatti-naudanlihasosetta.tuloksena oli et tuli mustikkasose vetenä vaippaa ja bataattisose oottaa tällä hetkellä vaipassa..
nii ja en imetä niin ei sekää vaikuta siihen.huomenna sitte koitetaa banaanisosetta,sitäkii löytyy onneks hyllystä.

mä luin kans jostain et ummetuskii voi olla syynä ripulii,nyt vaan en löysä sitä lukemaani pätkää mistää.

Mä oon ollu siinä käsityksessä, että jos ripuli johtuu ummetuksesta niin siellä suolessa on joku kakkakökkäre hieman tukkeena ja päästä ohi ripulikakkaa. Tätä kutsutaan siis ohivuodoksi, ja on ilmeisesti aika kipeä tunne mahassa silloin :sad001

Meillä rähmi/vuosi toinen simmu ekat kolme kuukautta (alko jo heti syntyessään). Sit kun saatiin ilmastointi kotona päälle niin tytön silmä parani heti :o Mikä lie mahto olla kun tosiaan laitoksella jo oli. Mulla oli joku hullu vuotava silmä viikko ennen tytön syntymää, ni kai maar hän sen sit sai...

Toivottavasti masuvaivaset saa pian helpotusta oloonsa. Niin voimaton olo kun ei voi itte mitään :/ Ootko Jäde koittanu vaihtaa välillä maitomerkkiä? Mun tutun vauva alko oksentaan/ripuloimaan hirveesti yhtäkkiä ja syy selvis sitten muutaman viikon päästä, kun vaihdettiin toinen maito.

Meillä on siirrytty yhden kakan taktiikkaan/päivä. Joskus voi tulla kaksi. Perunaruokien jälkeen tuli hirveesti ilmavaivoja ja kakka oli löysempää/vihertävää/liimamaista... Jätin sitten potun pois. Kai sillekin voi sitten olla yliherkkä...?

emmä uskalla koittaa muita maitoja,alussa käytii läpi kaikki kaupan korvikket ja jokaisesta tuli vatsavaivoja paitsi tosta luomumaidosta.tutteli kävi alussa mut sit ykskaks se ei enää käynykkää.
täytyy nyt tää päivä viel seurata tytsyn vaivoja,huomenna onneks on se neuvola(ja 7kk:))ja tänään en uskalla antaa mitää ummettavaa,jos se maha lähtee nyt toimimaa niikun näyttäs ni sit ei tuu sitä ummetusta,se tästä sit puuttus et heti on ummetus.

mun mielestä toi silmän rähmiminen on vastasyntyneellä normaalia,meilläkin rähmi tytöllä silmä jonkin aikaa syntymän jälkeen ja loppu sit omia aikojaan.. terkkari sanoi ekalla kotikäynnillä sen olevan normaalia. johtunee alkuun kaiketi ahtaista kyyneltiehyeistä...

Meillä rähmii niin että oikein kiukuttaa toisen puolesta. Yks kuuri saatiin ihan pienenä ja nyt pitää odottaa 8kk neuvolaan. Toisella silmä vuotaakin kokoajan.

meillä tytsyn vatsa on vieläkii löysällä.ja itelläni koskee niin paljon ylävatsaa et ei oo tosikaa.

Jokos Jäde ootte käyny neuvolassa vai pääsettekö edes nyt käymään siellä jos sinullakin on maha kipee?

Takaisin