Vauvan vaivat ja vointi

kuulostaa juu pahalta,mut se on tytölle ni jospa se vaikka tykkäis.ja paremmalta kuulostaa kun se osmosal.:)

mä jouduin esikoisella joskus aikoinaa jouttaa tota floridral babyä, se oli jo kyllä jonkun 11kk vanha.. Se ei sustunut sitä juurikaan juomaan. oliskohan tällässellä vähän pienemmälle helpompi juottaa, en tiiä. mutta toivottavasti saatte jäde jotain apua. eikö ne neuvolassa tuumannu ripuliin mitään? eihän se nyt normaalia oo, että vauva ripuloi jatkuvalla syötöllä..

sano vaa et kun syö ja juo ja on muuten normaali ni ei tarvi tehää mitää,paitsi sit loppu viikolla uudestaa lekurii jos ei mee ohi.mut tää on kyl jotain vatsavaivaa koska mullakii tuntuu menevän pakki sekasi.mut jos tytölläkii kestäny jo viikon ni voin vaa kuvitella omaa kohtaloa.miehellä kesti kaks viikkoo...

hmmm,toi floridral pitää sekottaa 2desii VETTÄ!enhän mä tolle tytsylle voi juotta sitä niin paljoo.täytyy varmaa antaa pitkin päivää tota litkuu...voi kökkö.

joo,ja toi ei oo ees se lasten banaani,vaan vadelma.mut sama annostus.voikohan tossa tehä niin et kaataa osan tosta litkusta maidon joukkoo??

Toivottavasti Jäden tytön ripuli menisi jo ohi. :( Ei ole kyllä kiva pienelle kärsiä moisesta noin kauaa. Hyvä sentään, ettei ole kuivunut! Nämä niin nopeasti alkavat kuivua. Tuntuu kyllä vähän hurjalta ja kurjalta, ettei neuvolassa ole sen kummemmin reagoitu.

tänään kun se neuvolantäti soitti sitä lääkeohjeistusta niin sano et torstaina mentävä lääkärii jos ei mee ohi.eikä toi sen ripulilääkekkään kuulu sen suosikkeihin.

kyllä se muuten menis mut ku se pitää siihen vetee laittaa,vadelman makusta ostin ni maistuu samalta kun velli:) mut vesi mikä vesi.

Ihan selkeeksi jäden tytön kakka kuuli uhkailut, että torstaina lääkäriin jos et kiinteydy! :laughing001

mut se ei kuullu sitä kun mä siirsin sen uhkailun perjantaille,tänään oisin koittanu joka maidon joukossa sitä lääkettä.ja mietin jopa sitäkii et oisko tota toista rohtoo saanu antaa ku se ois pitäny laittaa vaa pienee määrää vettä...

Takaisin