Vauvan vaivat ja vointi

Meillä ruvetaan väsyneenä puskee pää eeltä joka paikkaan :D korvaa kans nyvitään, se on hellyyttävän näköstä. Ja voi että, mikä suloisuus toinen on, ku hieroo simmuja <3

Se on joo jotenki tosi suloista se unihiekan hierominen silmistä :)

MEillä poika hieroo silmiä jos väsy iskee, siitä tietää viimeistää että nyt unille ni nukahtaa samantien :)

Jäde sen vinoudenko takia sinne olitte menos, vai oliko jotai muutaki mitä en enää muista?

Mä söinki tänää eka puuron ja vast sen jälkee tein Tyynelle aamupesut, yleensä teen siis toisin päin, mut nyt oli selvästi kakkapuuhat menos ni annoin tehä rauhassa loppuun.

Aamulla heräsin niin oli kurkku kipee ja pientä räkää havaittavissa... Pojallakin vähä röhisi hengitys... Toivottavasti poika ei saa ny samaa räkätautia ku vaarillansa... :( Kyl mä voin pojan puolesta sairastaa!

Tuntuu et ku pojan sain niin sen jälkeen oon ollu jatkuvasti kipeenä ku yleensä sairastan kerran vuoteen... jännä juttu :o

Meillä sairastettiin enemmän esikoisen kolmantena talvena. Eikä tyttö ees ollut missään hoidossa, kotona isänsä kanssa! Ite olin kyllä töissä, mutta silti tyttö oli aina ekana kipee ja sitten me muut. Ja mies tietysti vältti esim. sen pahimman eli mahataudin. Yöks. Tämä talvi mennyt aika vähillä sairastamisilla, ei ole kuumetta ollut vielä itsellä ainakaan eikä esikoisellakaan juuri, mutta nyt sitten on tämä sitkeä flunssa, vaikkei kuumetta tosiaan nostakaan. Miun sinkki- ja c-vitamiinitabletit loppuivat joskus kuukausi sitten, enkä ole saanut ostettua lisää, joten omasta mielestäni johtuu tietysti siitä. ;)

Mä olin töissä ollessa aina kipee. Raskausaikana ja nyt senki jälkeen on tainnu olla tasan yks flunssa ja seki meni kahessa päivässä ohi. Töissä ne kesti aina viis viikkoa. Väittivät, ettei sisäilmassa ollu vikaa, mut minnekäs ne poskiontelontulehdukset muka nyt on ait kadonnu ? En siis valita :D

Niinpä raukka nukkuu ja kuorsaa kovaa... toivon et se on nopeessti ohi meenevää... Anteeksi tyhmä kysymys mut pitääkö mun käydä näyttämäs tota poikaa jossai jos toi flunssa jatkuu pitkään?
Itelläki ku on kans flunssan alku niin voi vaan kuvitella ku toista sattuu kurkkuu :(

No ei kai varmaan... pidät huolta et syö ja juo ja on reipas. Avitat parhaasi mukaan. Alkoiko vasta ny flunssa? Kauheeta, jos ootkin puhunu tuosta jo päivätolkulla, mut mä en vaa muista aina ees omaa nimeeni, nii suo anteeksi. :/

Tuosta aamulla kerroin et vähä hengitys rohisee ja nyt on tullut tosiaa yskä mukaan.. mutta toivon et menee pian ohi ku tekee pahaa ajatella että oma pikku vaippapylly olis kipee :/

Takaisin