Vauvan vaivat ja vointi

Mullon itellä toi tomaattiset ruoat jotka tekee suun ymprärille ärsyttävää oiretta. Olen koivuallergikko ja se aiheuttaa ristiallergiana tiettyjä ruoka-aineallergioita.
 
mä veikkaan meilläkii puklujen aiheuttajaks tota porkkanaa.tosin maidotkii nous tänään takas kurkkuu..
 
Äh, meilläkin poika nyt ihan tukossa ja valuu semmosta löysähköä räkää koko ajan. Kumminkin, kun niistää, niin sitten tulee sitä "kunnon" tavaraa. Aika varmasti jotain siitepölyallergiaa, niinkun isällänsäkin. Meillä valvottiin viime yönä sen takia kolme tuntia. :angry3 Päivällä jätkä on sitten ihan naatti, mutta ei silti nuku kunnolla.
 
Kyllä mäkin pelkään että täällä on tota siitepölyallergiaa... Tytön nenä vuotaa ja yöt on yhtä kröhäilyä :/ Hieroo myös korvia.
 
Tytölle eilen iski nuha..vähä oli eilen aamulla lämpöäkin mut ei oo enää..luulen et lämpöö nosti nuista hampaitten tulosta...kaks ylähammasta tulossa kovalla vauhilla. Ovat jo näkyvillä ja varmaan tulossa muitaki hampaita nuitte lisäks ..pari yötä on herätty hirveeseen kitinään vähän väliä vaikka panadolia oon nyt antanu ennen nukkumaan menoa..ja sit nuo ihme raivarit kun on yöunille meno..nukahtaa syliin ja kerkee nukkuu hetken kunnes iskee "paniikki" en ei haluakkaa nukkua...tsiisös vähä koetellaan äipän hermoja :/
 
Meilläkin on ollut lauantaista lähtien nuhaa...ei onneks kovin paha tauti, mutta kuitenkin. Lääkäri sanoi että näin pienillä on hyvin harvoin siitepölyallergiaa, että se puhkeaa yleensä paljon myöhemmin.
 
Mä kyllä luulen, että meijän poitsulla on siitä siitepölystä nenä tukossa. Mut toisaalta kestäiskö se näin pitkään? Mut miks se ei sitten koko ajan ole räkänen? En tiiä… :confused005
 
Mä epäilen meillä ihan samaa pojalla... Hän on siis niiskuttanut ja aivastellut koko toukokuun, mut ei ole kuitenkaan kipeä ollut.. ja välillä tuntuu, kuin silmät vähän punottaisi. Mut ei se ois mikään ihme.. suku täys siitepölyallergikkoja ja ittekin reagoin aivastelulla ja niiskutuksella siitepölyyn.. mies ei selvii ilman lääkitystä keväästä.
 
Oon kans huomannut ajoittain, että on silmät hieman punaset! Ja ei oo myöskään ollut mitään kuumetta tms. Meilläkään ei ukko pärjää ilman lääkitystä tälläin keväällä, mut toisaalta mulla ei oo mitään ongelmaa.
 
Ompas täällä hiljaista!!!!

Meillä molemmat mimmit kuumeessa ja pikku neitin nenä lisäksi aivan tukkeessa :oops: Onneksi ei ole ilmatkaan parhaat mahdolliset, kun täällä neljän seinän sisässä joudutaan viettämään koko päivä.....
 
Meilläkin varmaan allergiaa, komppaan Snibbua. Vaporizer auttaa yöllä huomattavasti meitä kaikkia...Kotona kaikki pinnat viher/keltaisina koko ajan...tuun hulluksi :/
 
Meillä nuha jatkuu...valvottiin viime yönä melkein kolme tuntia sen takia, kun tytön oli mahdoton saada unen päästä kiinni kun oli niin tukkonen. Ja silti herättiin 6:30. Reppana nuhanenä ja väsyneet vanhemmat...ja tänään pitäs jaksaa lähteä Aerosmithin konserttiin valvomaan myöhään ihan huvin vuoksi! :eek:
 
Mites teidän hampaat?

Meillä yöt menny ihan kitinäks ja ylärivistössä pullottaa hampaat. Neuvola-täti sanoikin viime viikolla, että sieltä on ihan selkeesti tulossa lisää hampaita ja monta! Huoh!
Jätkä tekee vähän hassussa järjestyksessä noita hampaita. Nyt on siis alhaalla etuhampaat, ja sitten ylös tuli etuhampaan ja kulmahampaan välinen hammas oikealle (sanotaanko sitä kakkosoikeaks?) ja nyt on puolilleen pihalla vasen etuhammas.. Mikähän seuraavaksi tulee? o_O
 
No meillä on edelleen alhaalla 3 hammasta rivissä ja 4. ei näy tai tunnu. Ylhäällä ei oo yhtään hammasta, mutta kovasti pullottaa jopa 4 hammasta siellä. Eniten pullottaa ehkä just nää yläetuhampaiden viereiset ja tuntuuvat jo tosi hyvin. Edellinen hammashan pojalle tuli kk sitten ja siitä lähtien oon odottanu, et tulis lisää kun on välillä niin kiukkuillu, ja kuolaa tulee niin, että oon miettiny, pitäiskö kuitenkin ostaa kuolahuiveja pojalle. No saa nyt nähdä, poksuuko tässä nyt kohta monta kerralla ja missä järjestyksessä.
 
Pojalla on 4 hammasta ylhäällä ja kolme alhaalla. Tekeeköhän lisää hampaita.. tänään on ollu tosi kiukkunen tapaus.
 
Meil kans ny pojalla alkanu jälkeen kuolaaminen lisääntyyn ja välillä vähän kiukuttaa ja koittaa pureskella kaikkea.. ylärivissä pullottaa hampaita ikenien läpi, mut saapas nähdä. Kulmahammas näytti minusta siltä, et saattais seuraavana puhjeta... nythän leegoja on neljä. :)
 
Jännä ku meil tuli helmikuun alus alas kaks hammasta... eikä vieläkään tietoa siitä koska seuraavat tulee :eek:
 
meillä neitillä on kuusi hammasta. ekat kaksi tuli alas n. 4kk iässä,sit seuraavat neljä hammasta tuli ylös n. 7.5kk iässä,ja kaikki neljä ylähammasta puhkes viikon sisällä. :)
 
nyt mä en enää ymmärrä mikä hitto tota tyttöä vaivaa.kokoajan se kitisee jostain,ei maistu ruoka.ei kelpaa mikää.missää ei oo hyvä.jos vähänkii komentaa ni heti alkaa huuto.
 
Takaisin
Top