Vauvan vaivat ja vointi

se äkäily alko jo ennen helteitä.
eilen annettii illalla vielä kahesti särkylääkettä.tänään sitte luojan kiitos tytsy ollu ihan normaali,syöny ja ja juonu kunnolla.en tiiä yhtää et äkäilikö se niitä hampaita vai mitä mut nyt se on normaali,onneks:gen113
 
Meillä tyttö oli koko aamupäivän poikkeuksellisesti hyvin ärtyisä ja selvästi huomasi että ikeniin sattuu. Suppo pyllyyn ja cooleri suuhun ja taas oli tyttö pelkkää päivänpaistetta hetken päästä :)
 
Mä oon ihmetelly, kun poika ollut jotenkin kitisevä ja levoton viime aikoina. No eipä ihmekään, kun ylös oli puhjennut toinen etuhammas. :p
 
Onko teille muille nää helteet tuottanut kiukkua?

Musta tuntuu, että meillä poika väsähtää nopeemmin ja on jotenkin tukalan oloinen aina iltaisin kun on koko päivän potenut kuumuutta..
 
Mä en oo tosta kuumuudesta kyllä huomannut mitään kiukkusuutta. Meillä poitsu jotenkin paljon virkeempi ja iloisempi nyt kesällä! :)
 
Meil ainaki ruvetaa heti kiukuttelee ku on vähäki korvan tausta märkänä ja unirytmikin on menny sen takii sekasin... Hammaskin vissiin siellä kiukuttaa :sad001
 
Jäde: ei meidänkään vauveli arvosta karkeaa sosetta, nyt nuhaisena ja yskivänä entistä vähemmän.
 
Teille tulee sitte varmaan kaikki kerralla Jozzuuh! :p

Meillä taas heräilty kerran tai pari öisin kitiseen, kun tulee hampaita koko ajan! Nyt saldona neljä ylhäällä ja kolme alhaalla. Luojan kiitos en oo huomannut, että olis uusia tulossa, kun nyt viimenen puhkeemassa ollut puhkes. Jos nyt sais vaikka nukkua hetken aikaa ilman "turhia" heräämisiä. :rolleyes:
 
Nyt on mammalla vahva tunne siitä et noi saakelin etuhampaat tulee samaan aikaan ja näillä näppäimillä.. ikenet on sen verran paisunu, kuolaa lentää ja yöks särkylääkettä...
 
Onks muilla tullut vielä poskihampaita?
Mä oon nyt alkanut toivoa, että meille olis tulossa niitä. 8 etuhammasta on ollut jo tosi pitkään, kuukausia... Luin jostain, että hampaiden puhkeaminen voi aiheuttaa löysää kakkaa, ja sitähän täällä on tullut viikon ajan, vaikka yleensä on vatsa kovalla. Samaan aikaan on nukuttu aivan SURKEASTI. Tulis jo ne hampaat! En malta odottaa!! :D
 
Meiltä lyöytyy kans kahdeksan kappaletta hampaita,ja nähtävästi taas lisää tulossa,ku syljetään jo lattialle ja kakkakin on löysää :D meillä puhkes ne hampaat kyl niin hurjal vauhdilla.
Meillä ei siis kans laske ruoka,mis on kökköjä, esimerkiks spagetti,mut koittakaas raejuuston kanssa. Meillä se ainakin tepsi ja lautanen on useimmiten syöty tyhjäks :) Alko jo vähän sen syöminen huolestuttaa,et muuttuu pian rusinaks,ku ei mikään kelpaa.
 
Meil on nukuttu huonosti yöt, mutta tuolla se nyt vetelee päikkyjä jo kolmatta tuntia...mikäs siinä kukkuessa, kun tietää pääsevänsä päikyille. Mur.
 
Juu meilläkin ihan yhtä persettä nyt nukkumisten suhteen kun vieressä vaan haluais nukkua, mutta kun omassa sängyssä pitäis nyt vaan olla. Hirveetä kiukuttelua muutenkin kokoajan, toivottavasti tulis nyt ne kalikat vihdoinkin sinne suuhun kun johan niitä on saanu odottaakin :angry1
 
Jozzuuh: Joillekin ne hampaat tulee vasta vuoden ikäsenä. Mut jos nyt vaikuttaa siltä, että olis tulossa, niin puhkeis pian. Se odottelu on yhtä tuskaa, jos toinen reagoi siihen ärhäkästi. :sad001
 
onkohan meijän tytöllä jonkunlainen silmätulehus kun vasemman silmän oikeepuoli punottaa ja näyttäs et siin olis joku kalvo siinä punottavassa kohassa?tietoo tai kokemusta kellää?
 
Jäde: Kokeiles keitetyllä jähdytetyllä vedellä putsata sitä silmää. Siis kastat keitettyyn veteen pumpulia ja putsaat sillä sitä silmää. Pitäis auttaa silmätulehdukseen, kun ite niistä kärsin joskus paljon.
 
Takaisin
Top