Mäkin olin juorujen mukaan kerran suuttunut miehelleni baarissa, koska hän oli jutellut jonkun muun naisen kanssa, ja sen jälkeen koittanu ite iskee toisen miehen baarissa. Kaikki tuosta on täysin tuulesta temmattua.
Tapaaminen jossain kuulostaa hauskalta. Tampereelta olis ainakin helpompi mennä junalla Helsinkiin kuin Orimattilaan. Mä luulen, etten saa miestäni mukaan vaikka tahtoisin. Se ei tykkää oikein mistään juhlistakaan, mutta pakotan sen tiettyihin sukuni juhliin.
Sitten varsinaisiin vaivoihin... Varasin tuossa juuri pojalle lääkäriajan, kun minä en saa noita hänen iho-oireitaan hallintaan pelkällä perusrasvalla. Viime neuvolan jälkeen ihottuma on vallannut vatsan, selän ja takaraivonkin, kun ennen sitä oli vaan jaloissa, rinnassa ja kasvoissa. Kasvoissa ja jaloissa iho on lisäksi auki ja märkii. 2 kortisoonikuuriakaan ei auttanut niihin. Lisäksi iho tuntuu kutiavan aika kovasti ja koko ajan pitää raapia vatsaa, jalkoja, naamaa. Saa nähdä ruetaanko tutkimaan tarkemmin mahdollisia allergioita, kun maitoallergia pojalla ainakin on.