Vauvan vaivat ja vointi

No voi ny taas... uskaltaa sitä käyttää. Mä tunnen paljon hyppykiikussa pomppineita lapsia, esim. pikkuveljeni, enkä oo kuullu tuollasesta. Ei sitä lasta tuntitolkulla siinä pidetä. Hyppyytä vaan.

No kuhan nyt saatais se kattoo, ennen ku tuo kasvaa ulos siitä :D Ei siinä tuntitolkulla ollukaan tarkotus pitää.

Mun kaveri sano (joka on ammatiltansa vauvojen neuvolatäti) et kiikun laskee vaan tarpeeks alas niin ei tuu sitä varvastamista. Eikä oo ainakaan mulle sanonu et se olis huono laite.. päinvastoin :)

Eiköhän aika monesta asiasta voi sitten olla haittaa lapsen kehitykselle, jos niitä väärin käyttää. :P Ei kai kukaan nyt oikeasti tuntitolkulla missään hyppykiikussa lasta pidä. Tuskinpa ne vauvat jaksaisi niissä niin kauaa ollakaan. Kaikenlaisesta sitä pitää ihmisten hössöttää.

Helli, toivottavasti teillä siellä vointi paranisi molemmilla, sinulla ja vauvalla. Toisesta ketjusta luin tuosta nivelvaivastasi, toivottavasti se helpottaisi edes vähän. Ei tuossa iässä pitäisi vielä joutua tuollaisia murehtimaan. Vaikuttaa kuitenkin joka päiväiseen elämäänkin paljon. Toivottavasti kuitenkin kaikesta huolimatta pystyt nauttimaan äitiydestä ja tästä lopusta vauva-ajasta. Niin, tuossa oli vähän puhetta sellaisesta tapaamisesta, en nyt tiedä, onko ihan täysin tosissaan (vielä) oltu. Mutta vähän oli puhetta Korkeasaaresta kesällä. Mutta kyllähän meidän oikeasti joku tapaaminen jossain pitäisi järjestää vaikka sitten kesällä. Aika moni varmaan osallistuisi, jos vaan pääsee paikalle. :)

Kesällä treffit voisi olla siitä kiva, että voisi olla ulkosalla. Vaikka jossain puistossa vilttien, eväiden ja lelujen kanssa. Saisi siinä ihan rauhakseltaa jutella, korkeasaaressa porukka voi hajota katsomaan yhdet leijonia toiset apinoita ja kolmannet karhuja :)
Ja jos löytyis sellain paikka mihin ei monilla olisi ihan liian pitkä matka. Mä en oikeesti edes tiedä mistä päin kukakin on :grin Minkälaisia matkoja teillä on esimerkiksi helsinkiin?

Meil on semmonen puolentoista tunnin ajomatka. Käydään Hesassa kyl välillä muutenkin. Toki joku toinenki paikkakunta käy :)

Se pitäis varmaa vähän kartottaa missä kukakin asuu ja mihin olis kaikilla paikalle tulijoilla inhimillinen matka :) Ei toki tarvitse Hesa olla..

Joo, samapa se missä treffattais. Tullaan paikalle jos päästään. Mut jos teil joskus on ihan nimenomaan helsinkiin asiaa, nii ottakaa yhteyttä. :)

Meiltä ajaa Helsinkiin joku 2,5h, mutta mieluummin tuun junalla kun listin itteni johonki ratikan alle.... Mä varmaan saisin halvauksen jos oisin ite puikois ja edes näkisin ratikan jossain. Joo, oon maalainen :D

Meiltki ois joku rapiat tunnin ajomatka hesaa, mut tosiaan juna näyttäs olevan meillä se ainut vaihtoehto. Ja sitäki oon niin vähän koskaan käyttäny ja aina jonku muun seurassa, et varmaa eksyisin silläkii :laughing021 Ja eka pitäs saada kyyti Lahtee, bussilla ku en suostu lasten kans kulkemaan. Mut tääki kaikki varmasti onnistuu jos vaan sovitaa riittävän ajoissa kaikki hommelit :)

Meillä on Hesaan 250km ja olen käynyt siellä vain satamassa ja eduskuntatalolla kouluretkellä. Eli hiukan pelottaa ajatus, mutta en vastaan ole. Kylläkin lähtisin reissuun mieheni kanssa, koska Hesaan en itse aja lasten kera :laughing002
Joku Riihimäki kuulostaisi mukavammalta, ku ei ole siellä vilskeen ytimessä :happy112

Ja kiva, ku en kaikissa ketjuissa vieraile aktiivisesti niin oli kyllä totaali yllätys, ku tulin lukemaan vauvan vaivoista ja täällä suunnitellaan jotain treffejä?? :wtf :laughing002

Tääl Orimattilassakin olis Kotieläinpuisto :angel4

Mä käyn ite kaikki läpi, ku jutut rönsyilee niin kivasti :) Ja oon iteki siihen syyllistyny :)

Takaisin