Vauvan vaivat ja vointi

Meillä taas tunnin välein kitisty yö, raavittu otsaa. Illalla ennen nukahtamista hieroo korvan ympäristöä muutaman kerran. Tytöllä on aika kuiva iho ja tuntuu kutisevan. Meillä kanssa kuultaa kaksi etuhammasta läpi, mutta ei ne näytä siltä että olisi läpi tulossa. Tiedä sitten mikä aina herättää, uudet taidotko ? Voin kertoa että tää mamma tarttee kans ison kolpakollisen kahvia että piristyy, C-vitamiini on kans hyvä, poreet.

Meillä poika hakkaa itteään...? Yleensä suun alueelle, voisiko johtua noista hampaista? Inhottavaa kattella kun tuo hakkaa itseänsä jatkuvasti :(

@sukki pebanthenia voi joo laittaa, silloin must se rasvasin on paras. Mut ite oon tykästyny lanoliiniin, se ei kirvele ja suojaa ihoa tosi hyvin, ja hoitaa myös. Tosin mä käytän sitä kaikkee muuhunki esim. huulirasvana itellä. Esikolle joskus laitoin myös ceridal lotionia ja toimi sekin, meinaa se sinkkivoide ei aina tosiaaka auttanu.

Tiutsi munki mies tuppaa kuorsaa ja narkuttelee hampaita, ja kyllä se on raivostuttavaa. Aina saa olla tönimäs ja kometamas kylkeä kääntämää.

Minä täällä silmät pyöreenä, et perunajauhoista hiivaa... mut siellä olikin jääny edelliselle sivulle kaikenlaista juttua. Hirveesti täällä kyl höpötetään. Mä toki oon ittekin melkoinen jauhaja, mut nyt on jotenkin ihan villinä mammat???

Tää on taas näitä päiviä... Kukas se olikaan reissussa ? Sillä menee saletisti hermot, ku yrittää päästä kärryille näistä jutuista :)

Mä oon viikonlopun reissussa et tuskin iha tätä tahtii tulee täällä oltua. Ja kunhan kesä tulee, nii sit tuskin enää usein oon, ku pääsee ulos ja uimaan jne. :)

Mä kans luulen, et kesällä tää meitin mammakerho hiljenee jonkun verran. Mä niin ootan, et saa jätkän pyörän tarakalle ja sit mennään :)

Meillä oli tarkotus suunnata ens kesänä Korkeasaareen muutenki. Toivottavasti siel ei haise enää niin pahalle, ku joskus.

joo mekii lähtää ulos,muuten vauva ei saa raitista ilmaa ollenkaa.sit se tulee huono vointiseks..:wink

No ihan sama, on sinne silti päästävä :D Saa nähä joutuuko ettii valjaat herralle. Jos on äitiinsä tullu, niin liikkuu vaan juoksemalla. Hmm... Pitäsköhän heittää tänään kaks vaunulenkkiä.

Hanhet siellä hyökkii päälle...kenkiin lähinnä :D pesii keskellä tietä ja suhisee hulluna,mut IM IN jos meette.

Takaisin