Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on siis ollut tota karstaa tosi vähän ja aina kun oon huomannut vähänkin niin olen laittanut öljyä[:)]

Huutelenpa teillekin loistavan karstanpoisto-ohjeen... Öljystä ja perusrasvasta soossi ja sitä kunnon paksu kerros päähän, sitten vielä joku pipo että hautuu kunnolla. [:)] 

Huomenta!

Hautajaiset saatiin pois alta eilen, parin viikon päästä vielä uurnan lasku. Viime yö meni täällä ihan perseelleen... vaihdettiin koiralle ruoka ja maha meni ruikulille. Tottakai se paskoi poikien huoneen täyteen keskellä yötä ja mä juoksen elukan kanssa ulkona kolmesti, mies hoiti Onnin yösyötön. Haju, johon heräsin oli jotain aivan sanoinkuvaamattoman kamalaa... [:'(][:'(][:'(]  Ja yöllä sitten päätti syysflunssakin iskeä, päätä särkee ja on ihan räkää täynnä [:@] kunhan saan vietyä pojan eskariin, niin otan villasukat, teemukin ja menen peiton alle. Mies tulee tauolle jo ysin jälkeen ja lupasi katsoa Onnia että saan nukuttua hetken.

Meilläkin on karstaa tullut pojan päähän, muttei paljon. Oon sitä saanut pois öljyllä.
Vaipoista: kolmosen Liberot on käytössä, kakkoset auttamatta ihan liian pienet.

Mä olen nyt pysynyt tosi hyvin tässä dieetissäni, kun jätin herkut pois ja pienensin ruoka-annoksia. Joka päivä käyn kunnon lenkillä ja paino putoaa hyvin. Kohta saa mennä ostelemaan uudenkokoisia vaatteita, jippii!! Ollaan kyllä sovittu, että lauantai on se päivä, kun saa jonkun pienen herkun syödä. Semmonen armoton mässäily on jäänyt ja siitä oon TOSI onnellinen! Vielä kun muistais juoda terpeeks päivän mittaan niin ehkä päänsäryt helpottais...

Jeps, nyt Onnia herättämään, että ehditään eskariin ysiks. Sateista päivänjatkoa! IHANAA KUN SYKSY TULEE!!!!! [:)]

Heippurallaa täältäkin taas!

Ristiäiset on nyt ohi, voijee! Pojasta tuli siis loppujenlopuksi Roni Veikko Henrik. Aiemmin selitinkin jo, mistä nimet tulee.. [:)] Lahjaks saatiin / Roni sai lelukaarimaton, Muumi-ensilusikan, parit bodyt, lapsen oman rukouskirjan, syntymä-/kastetodistukselle sellainen säilytyskäärö (u know?), kummikorun jossa pojan horoskooppi, kaksi muumimukia ja rahaa reilut 300e.. Nice [:)]
Roni käyttäytyi kiitettävästi, vähä oli pientä kitinää mut virsien ajaksi se hiljeni. Vettä kun sai päähänsä nii ei ollut milläänsäkkään!

Täytyypi sanoa, että vaikken tarjoiluista joutunut itse huolehtimaan ollenkaan, niin ressas kyl silti noi pippalot.. Sukujen kohtaaminen ja ihan muutenkin. Juhlat on ihan jees, sukujuhlat menettelee, mut kirkollisista tapahtumista ei nautita kumpikaan ukon kans -ne on nii muodollisia!!
Juhlastressiä ei lainkaan helpottanut, että anoppi ja sen miesystävä tuli meille YÖKSI lauantai-iltana! [:@][:@] Tai olis ollut siedettävää jos ukko ois ollu himassa sen illan ja yön, mutta lähti hakemaan ukkiansa 250km päästä ristiäisiin ja yöpyi äitinsä kämpässä. Voi jumalaut sitä papatusta anopilta, hetkeäkään ei ole hiljaa. [:@][:@] Nauraa omille jutuilleen. [:@][:@] VI*TU HAHHAH. Anteeks tää purkautuminen, ärsyttää vieläkin..

2kk neuvolassa käytiin eilen, tuoreimmat mitat on tuol Neuvolakäynnit -osiossa. Hyvin on taas kasvanu ja kehuja sai [:)] Mut se rokote...[&:][&:]

Päätettiin miehen kans, että kun täs ny ei oo tarpeeks juhlittu ja kakkukahviteltu, niin mennään kihloihin! <3 Ei mitään romanttisuuksia, ei kosintaa vaan yhteisellä päätöksellä maanantaina käveltiin kultaliikkeeseen sormusostoksille. Sormuksiin kaiverrutimme toistemme nimet ja pvm 22.8.2010, eli kihlapäivämme on poikamme kastepäivä. Eli meni jo [:D] Viralliset kihlakahvit sit ens vkl.. Perjantaina saadaan hakea sormukset kaiverrutuksesta! Elämäs on myötätuuliakin..!

Vauvamuskariin yritettiin ilmottautua, mut oli ryhmä menny jo tunnissa täyteen [&:] Tuos samaisella srk-talolla missä oli ristiäiset, kokoontuu kuulemma ti aamupvllä joku äiti-vauva/lapsi-ryhmä, niin josko sit siel kävis kääntymäs ja katsomas meininkiä [:)] Vauvauintiin ilmottautuminen on huomen illalla, saas nähdä kauanko siel viittii vaan käydä kun kertamaksu on 14e! Ja kun kylvystä tuo poika ei oo tähän mennes tykänny.. Jos pääsee ryhmään, kävis pari kertaa kattoo touhuu ja jos Roni viihtyy, alkais käymään ominpäin kun tavis sisäänpääsy on 4e -pienesti säästäis!

Karstasta, ei olee! [:)] Ja ihokin on pysynyt hyvänä, kertaakaan ei olla sitä rasvattu mistään kohtaa. Öljyä laittanut kerran viikossa suihkuttelun jälkeen.

Hmm, mitäs vielä.. Tää toscakakku on aikasta hyvää [:D][:D] Arki sujuu ihan kivasti, kovin läheisydenkaipuinen tuo lapsi on, hetkeäkään ei meinaa hereillä ollessaan vihtyä yksin, selällään oleminen on yhtä huutoa -nytkin vaikka on hienot lelukaarimatot ja kaikkea! Mut taitaapi olla normaalia?? Nukkuu edelleen hyvin, nyt eka yöunipätkä on 6-7h, sit syönti ja nukkuu viel 2-4h lisää! Tais ilmojen viileneminen auttaa myös päiväuniin, nykyään nukkuu jopa yhdet 1,5h-4h päiväunet riippuen onko sängyssään vai liikkuvissa vaunuissa.
Vaunuista oon muuten jättäny kopan pois kokonaan! Ei sillä, etteikö Roni siihen mahtuisi, muttakun mikäli poju keksiikin herätä kesken lenkin tai keskustareissun, ei viihdy makuullaan yhtään! Niimpä nostin selkänojaa yhden pykälän ylöspäin, laitoin ison tyynyn ja pojan viel makuupussiin niin saa hengailtua vaunuissaan puoli-istuvassa asennossa ja kateltua ympärilleen [:)] Tarkastihan tuo katsookin ja silminnähden nauttii olostaan!

Jaahas, josko sitä menis tekemään kotihommia kun toinen simahti panadol-annoksen ja huudon jälkeen sänkyynsä.. Raukka pipinä rokotteesta..

Hei ja moi vaan!

Taatulle ja siipalle onnittelut kihlauksen johdosta!!!! <3

Täällä räkä lentää...[:@] toivottavasti ei tarttuis pieneen, mutta melko suurella todennäköisyydellä niin tulee käymään. Ainakaan vielä ei ole ihan karsee olo, joten jos selviäis semmosella pienellä flunssanpoikasella vaan. Onneks ei ole kuumetta.

Tänään alkais taas tyhmä BB:kin... tämmönen vanha ämmä niinkun minä, oon joka vuosi ollut siihen ihan koukussa ja varmasti tänäkin vuonna. Mikä hitto siinäkin voi niin koukuttaa??? Oma elämä sit kai kuitenkin niin saamarin tylsää että pitää muita tirkistellä [:D] Ja sitä pitää aina vaan kytätä, vaikka aika usein myötähäpeän määrä on ollut melkoinen... Mulla on siihen ohjelmaan ihmeellinen viha-rakkaussuhde. Weird!

Onnittelut Taatulle!! [:)]

Meillä tuo kastetilaisuus oli kaikkea muuta kuin muodollinen, kun anopin koira veti niin huomion itteensä koko toimituksen ajan. Milloin se oli repimässä pöytäliinaa pöydästä lattialle (missä oli kynttilät, raamatut ja muut) ja milloin jonkun tytön mekon helmaa (on siis pentu). Aikansa kateltuaan toimintaa tuo päätti mennä istumaan papin kenkien päälle ja nukahti sitten siihen. Pappi oli tosi rento ja vertas siinä kastesaarnassa siinä sitä koiraa lapsen luottamukseen vanhempiin jne jne muuta herkkää .. ja päätti ton kohdan niin, että toivottavasti Remu (sen koiran nimi) ei ala anaalirauhasiaan sen kenkiin hieromaan. No kaikki siinä tietysti repes [:D] Pippalot meillä oli anopin kotona, että ihan rennolla kaavalla mentiin muutenkin. Ja me miehen kans samaan syssyyn siunattiin meidän maistraattiliittokin [:D] Huu.. meikä.. ikuinen ateisti, joka ei ees kirkkoon kuulu, paha paha [:D]

Mulla kiva viikonloppu tiedossa. Olis käly menossa kohta puoliin naimisiin ja lauantaina on tuon polttarit. Mukava päivä tiedossa, mutta mutta.. teemana on pukeutumisessa 90-luku!! Siis kaikista vuosikymmenistä se kamalin!!! Voi luoja sentään [:D][:D] Muut likat on sen verran nuorempia, että olivat sillon viel päiväkodissa, kun mä vuonna -95 olin 15. Aluks taisivat luulla, että tuo on hyvä idea, mutta nyt päivän lähetessä ovat huomanneet, että sillon ei hirveen kivoja vaatteita pidetty. Kukkamekkoja, korkeavyötäröiset farkut, farkkuhaalarit, kauluspaitoja, flanellipaitoja, liivejä.. hiukset oli kamalia, ne hiusdonitsit ja etuhiuksiin se heittotukka. Taidan tarvita pienen humalan [:D]

no kylläpäs nyt tulee Remu nimisiä koiria vastaan.. olis vissiin pitäny antaa pojalle suosiolla nimeks  Musti[:D] (Pojan nimi siis on Remu) Ristiäisten jälkeen tää oli jo kolmas koira, enkä ennen oo tota nimeä koirilla koskaan tavannu[8|]

Jeee, nyt on sitten ilmottauduttu muutamalle kansalaisopiston liikuntatunnillekkin[:D][:D] Ois niiiin ihanaa jos sais vähän ees näitä kiloja pois. Oon ihan kadena lueskellu täällä kun joltakin lähteny pois kaikki raskauskilot tekemättä mitään jne[&o] Mulle tuli n.25 kiloo painoa lisää raskauden aikana joista on jäljellä vieläkin joku 20 kiloa[&o][:o][:'(][:@][:(] Ja ne kyllä näkyy, kun on turvonnu jokapaikasta tasapaksusti. Oon aina ollu ihan saamaton laihiksien kanssa mut nyt ois melkeinpä pakko jo ottaa itteensä niskasta kiinni ja edes yrittää.

Mitä te muuten meinaatte syksyllä/alkutalvella laittaa vauvan jalkoihin kun on viileää tai pakkastakin jo? Pärjäisköhän pelkillä sukilla joitten päällä vielä villasukat[8|]? Haalareita käytetään kyllä kun on kunnolla kylmä niin niitten kanssa ei tietty tarvii murehtia moista mutta jos on vaan vaikka housut ja huppari niin sitten. En oo mistään löytäny sellasia paksuja toppatöppösiä millasia oon aiempina talvina muutamalla nähnyt. Enkä haluis mitään kenkiäkään laittaa vielä noin pienelle kun vois olla vähän epämukavat[8|] Aattelin että kengät hommataan vasta sitten kun pieni harjottelee kävelemistä vaikka oishan niitä kenkiä saatavana jo näin pienillekkin. Niin ja, meidän pojalla on joku hikoiluongelma kai. Toivottavasti ei oo isäänsä tullu kun silläki on sellanen murhe että liikahikoilee, tosin käyttää siihen lääkkeitä, mutta oikeasti mies pärjää talvisinkin ulkona pelkällä t-paidalla ja ohuella takilla kun mä taas survon villapaitaa sun muuta kun oon ihan vilukissa[8|][:D][:D] kokoajan ihan hikinen, ihan bodyssa ollaan sisällä oltu vaikka ittestäni tuntuukin viileältä. Ulos kun pistetään sitten päälle enemmän niin on ihan märkänä vaatteet sen jälkeen. Hattua ei tykkää pitää ollenkaan. Otsasta ihan valuu hiki jos moisen laittaa. Peittoa ei käytä öisin, potkii heti sen pois ja jos on jo nukahtanut ja pistää peittoa päälle niin herää heti potkimaan sen pois. Ihan kamalaa miettiä edes kun tulee talvi ja kylmä niin mitä sille pistää päälle. Autoon vielä helppo laittaa mutta entä vaunulenkille?? Huhhuijjaa.

Me nukuttiin viimeyönä 10 tuntia putkeen[:D][:D][:D] Mahtavaa. Vaikka helppo tapaus pieni muutenkin on ollu kun heränny aiemminkin vaan kerran yössä, halunnu puhtosen vaipan ja jatkanu samantien unia. Silti sitä mieluummin nukkuu yön putkeen kun herää edes sen 10 minuutin ajaks[:D] Ennen syntymää mä olin vaan kuullu kauhutarinoita miten vauvat herää jo aamu viideltä ja siitä lähtien sitä sitten valvotaankin[:D]

Mulla on enää 3 kiloa jäljellä mutta vanhat housut ei edelleenkään mahdu jalkaan. Tai siis mahtuu mutta kauheesti tursuaa vaikka maha onkin lättänä [8D][8D]. Siis mitä tää on????
Mä aloitin 11 viikon juoksuohjelman ja sen 11 viikon jälkeen pitäisi pystyä juoksemaan 10km. Saas nähdä, mä olen tosi huono juoksemaan.

Huomaa kyllä että Arttu on kesälapsi. Jestas sitä harmittaa kun on joutunut nyt muutamana aamuna pipon laittamaan lenkille ja tumput, ja vielä makuupussissa joutunut köllöttelemään [;)]. Vähän olen kyllä itsekkin näiden vaatteiden kanssa ihmeissäni... Siis mitä tolle kuuluu kohta laittaa päälle kun vielä kylmenee? Mitä teillä on, joku toppapuku, makuupussi??? Ja just että mitä jalkoihin...

AnAnAts: Remu on ihana nimi. Ei se haittaa vaikka koiria sen nimisiä onkin, mäkin tunnen 2 Arttu koiraa [:)]. Itse en halunnut koskaan antaa koirille ihmisen nimeä ja arvaa mikä uros koirani nimi on??? No Justus [8D].

Mut nyt lenkille!

no meillä aletaan koht puoliin käyttämään villasukkia + muksu vuorataan sinne makuunpussiin vähintään jalkojamyöten, tai no jos nyt menisin aamulla pihalle, niin olis jo jalassa. Seuraavaks onkin ne äippäpakkauksen toppöset käytössä.
Mulla myös tuon vanhimman muksun nimi Arttu, ja oon myös törmännyt sen nimisiin koiriin. Lähinnä naurattaa kun Artun kummitädin vanhemmilla on sellanen ärsyttävä pikkupiski (kai se on joku palatsikoira?? [8|]) ja SEN nimi on sitten Arttu. Voi jee [:D]
Meillä kissat on Esko, Jorma ja Lempi [:D][:D] Jännä ettei kukaan ole noita nimiä laittanut lapselleen, mikä vika niissä muka on [:D]

Noista vaatteista ajattelin itse että varmaan ihan villasukilla pärjää ja sitten makuupussi vaunuihin ja vauva sinne, ja mulla on vielä sitten peitto jonka voi heittää sinne makuupussiin vielä lisäks jos tarvii, niin ja tietty vaatteet (body, housut, huppari..) on vauvalla päällä ettei pelkissä villasukissa siis [:D] Sitten kun alkaa vielä enempi kylmenee ja tulee pakkasta niin varmaan jonkinlainen haalari pitää hommaa. Mulla on yksi 62 kokoa oleva toppahaalari mutta saas nähdä mahtuuko enää talvella..

http://www.tutta.com -> mallisto -> syksy 2010 ja sit toisiks viimeisimmäs kuvassa on tuollaset ruskeat töppöset! Roni sai lahjaks sellaset, aivan tajuttoman ihanan näköiset ja tuntuiset! <3 eli Tuttaa myyvistä kaupoista vaan tähystelemään [:)]

[:D] mäkin tunnen yhen remu-koiran. oon tavannut myös nelijalkaisia kaimoja, vaikka omaan ihan perus-suomalaisen nimen [;)] yleinen riesa noi kilot, ahistaa ihan suunnattomasti omatkin [:@] mulla ei oo jääny kiloissa kun viitisen ylikiloa mutta tuntuu enemmältä eikä vaatteet mee päälle, maha on jääny sellaseks löllöks, enkä oo ollu ennen raskauttakaan siis mikään hoikkeli...ei sais muuten koskaan liikaa kattoo noita kiloja, ne ei kuitenkaan aina kerro totuutta. voisin ite kuvitella että saatan pysyä jopa samoissa numeroissa jos vaan muuttasin löllöni lihaksiks... mulla ei ennen raskautta tehny juur koskaan mieli makeita herkkuja mut viimisellä kolmanneksella olin ihan heikkona pulliin ja karkkiin ja suklaaseen ja se himo on jotenki jääny...ihan hanurista. mut hyvä et on kohtalontovereita. koitan ite aatella et sit ryhdistäydyn ku imetys loppuu. se on niin lyhyt aika kuitenkin kun sitä imettää ja on henkiset voimat niin vähissä koko ajan että ei vaan pysty vielä paneutuu kuntoiluun. ja kun on tällasta kieltäytymistä ja rajotettua tää vauva-arki niin herkut on välillä ainoo piriste [:D]

tosta pukemisesta, oon kans ihan ulalla [:-] vauva tuntuu aika kuumakallelta eikä varsinkaan vaunuissa viihdy jos on yhtään liian lämmintä. ja peitot lentää ku potkiskelee niin paljon unissaan.. eilen tuli testattua vesisateessa vaunuttelu ja se sadesuoja luo kyllä mukavan saunan sinne vaunukoppaan [:D]

No meillä koirien nimet on Aada ja Eetu [:D] Tytöstä tuli sitten Nea. Enkä kyllä tunne ketään näitten nimisiä [8|] En ihmisiä, en koiria...

Hmmm... Minä kyllä tykkään pukea päälle kaiken mahdollisen, on kyllä oikein harmittanut kun on ollut niin kuuma kesä että on pitänyt pukea pelkkä hihaton body kun olis muitakin kivoja vaatteita [&:] Kaikki kivat söpöt pikkuvaatteet ja niitä ei voi sitten käyttää kun mittari näyttää 37... Sanoinkin tossa miehelle, että mitä enemmän puen tytölle päälle nii sitä söpömmältä se näyttää. Mies oli vaan että

Päähine on se tärkein pukine, sillä lämpöhän haihtuu ensimmäisenä päästä.

päähineistä puheenollen, suostuuko teidän mukulat mukisematta niihin mis menee narut leuan alta kii? Oon havainnut et Aino ei tykkää sit yhtään. Ja jos ne narut jättää auki, pyörii myssy ku väkkärä. Täytynee siis tyytyä vaan normi pipomallisiin ennenku kypärämyssy kausi alkaa.

Ei meilläkään tykätä oikein minkäänlaisista pipoista, tai lähinnä siitä kun pipon laittaa. Sitten kun se on päässä niin kaikki ok[:D] Paitsi jos sattuu olemaan sellainen pipo joka tulee silmille...

Ilmoitin itseni ja vauvan babybiciin[:D] Pääsee vähän jumppaamaan äitikin siis. Vaikka tuntuu kyllä että tuota liikuntaa saa tässä ihan mukavasti muutenkin, tänään varsinkin on tullut vaunuteltua niin että jaloissa jo tuntuu! Ja kun mennään aikamoista tahtia... kilometrejä kertyy[:)]

Ensi viikolla alkaa täällä kylillä vauvakahvila, joka on kerran viikossa. Tänään alkoi tapaamiset ensikertailaisten äitien kanssa. Kivaa kun tulee päiviin ohjelmaa ja voi tavata muita samassa jamassa olevia äitejä tältä alueelta. Kaikki tapahtuma on tuolla keskustassa, jonne on kolme kilsaa meiltä. Eli tulee ihan kivasti jo niiden puitteissa käveltyä, kun ei ole päivisin autoa käytössä.

Mäkin tunnen monta Remu-koiraa... joskin tunnen monenmuunkin nimisiä koiria monta, kun olin viimeiset kaksi vuotta koirahoitolassa töissä[:D] Siellä oli jos jonkinmoista Perttiä ja Almaa...[:D]

No joo... meidän neiti harjoittelee kääntymistä selältä mahalleen sohvalla. Muualla ei sitä juurikaan yritä, mutta sohvalla kierähtelee kun on vähän pehmeää ja alamäkeä[:D] Ottaa oikein mallikkaasti vauhtia ja kierähtää... aika koomista[:D]

Samaa mieltä ku mohomaha noist vaatteista ja viilenneist keleist [:D] Mun mummon kaa puhuin puhelimes ni voivotteli et nyt mun hankalampaa pukee poika ku pitää laittaa enemmän päälle, kattia kans!! Vaikeempi oli miettii helteil pärjääks pikkunen oikeesti noin vähis vaatteis [:D][:D]Ja niin ihanaa päästä nyt käyttää noit kaikkii vaatteit ja on niiiin söpö :P ....oisko pitäny lapseen leikkii enemmän nukeil tai jotain [8D][:D][:D][8|][:D]

Joo ei myöskään tykkää yhtään hatuista...

meilkii tuntuu pää olevan jotenki pyhä asia[:)] kauhee huuto aina kun pipaa yrittää päähn laittaa...
jaahas,me vissiin asutaan niin "pohjosessa",kun alle 10 astetta päivisin ja muksulle saa tosiaan laittaa sitä vaatetta jo kovasti päälle,haalaria sun muuta,JEE[:D][:D]sapettaa muakin toi kesä kun ei oo voinu mitää pitää päällä[>:]
huomenna olis ristiäiset..josta tulikin mieleen et
leipomaan lomps----->[:D]
huomen sit lisää[;)]

Heippa!

Ihan ensin tuohon koirien nimiin pitää kommentoida, että meidän kultsupojan nimi on Martti [:)]

Mun flunssa tuntui olevan tällä kertaa joku pikaversio, pari päivää olin aivan tukossa, päätä särki ja lämpöäkin oli, mutta tänään jo huomattavasti parempi olo. Eikä Onnilla ole tautia ainakaan vielä-hyvä!

Ihanaa kun on perjantai! Saa taas lähettää isommat pojat isälleen! Hän muuten sai lotossa 6 oikein nyt viikonloppuna, 1800€ voitti. Olis vaan saanu sen 7 oikein, niin olis ehkä pojatkin saaneet jotain...

Miehellä alkaa kesäloma tän päivän jälkeen, sillä on vielä pari viikkoa lomaa jäljellä. Esikoispoikani lähtee luokkansa kanssa leirikouluun keskiviikkona ja mies lähtee sinne mukaan valvojaks ja vie&hakee porukan bussilla. Mitään kummempia lomasuunnitelmia ei ole, kun on tuo eskari, joka velvoittaa olemaan lähettyvillä. Jotenkin ärsyttää, kun eskari on 9-13, eikä siinä välissä oikein ehdi mihinkään kyläilemään tms. Kaupat ehtii käydä ja ulkoilla, mutta kyläreissut tai vaikka kaupungilla käymiset voi unohtaa.

Onni kääntyi vihdoin eilen mahalleen ja esitteli vielä illalla innoissaan uutta taitoaan. Hermot vaan menee kun ei saa kättä alta pois. Ja eilen huomasin, kuinka iloisesti poika ottaa isänsä vastaan, kun tulee kotiin tauolle. Juttelee ja nauraa isälle ääneen, se on niin suloista kun asiaa tuntuu olevan tosi paljon [:D]

Nyt viemään poikaa eskariin...

Huomenta päivää [:)].

Onpas täällä tullut juttua pukeutumisesta,en siis ole ainut joka on nyt viileiden säiden tultua ihmeissään mitä sitä lapsensa päälle laittaisi. Viime päivinä olen ahkerasti kolunnut kauppoja ja hommannut Aatulle lisää vaatteita, kun olen niitä aika nihkeästi etukäteen hankkinut. Ja huomaa etten ole ainut, sillä monista syysvaatteista tuntuu enää olevan jäljellä muutama hajakoko [:-] Mutta tulipa ainakin ne etu/mainoskupongit heti käytettyä [:D]. Nyt kun vielä osaisi sanoa mitä niistä pukisi milloinkin pojan päälle [8|]. ..juu ei meilläkään tykätä lakeista, pään yli vedettävät bodytkin ovat epäsuosiossa [:)]

Te jotka laitatte vaunuihin vielä makuupussin, niin onko teillä kovat vaunukopat? Mulla on pehmeä koppa ja olen kuvitellut, että se ajaa tuon makuupussin paikan. Toki Aatun puen (body+housut) ja peittoakin olen laittanut jalkojen päälle, mutta tuplapussitus kuulostaa jo paljolta.

Kiloista. Mulla on nelisen kiloa jäljellä, periaatteessa synnärin jälkeen paino ei ole muuttunut mihinkään suuntaan. Siitä toki syytän itseäni, sillä herkkuja on tullut syötyä välillä päivässä viikon annos. Melkeinpä saan olla onnellinen ettei ole tullut kiloja lisää [:@]. Tällä viikolla olen yrittänyt parantaa tapani ja olen sentään saanut hiukan karsittua makeaa sekä vaunuttelun on nyt voinut aloittaa. Zumbassakin olen jo käynyt, kerran viikossa olisi tavoitteena päästä tuulettumaan [;)].

Takaisin