Vauvan tuoksua <3

Hellou naiset!

Kirjottelenpa minäkin tänne taas...

Sain just tehtyä Kelaan kotihoidontukihakemuksen sähköisesti, hyvä minä! Ihan ajalle 15.3.-23.4. sitä hain emoticon sit jäänkin taas uudestaan mammalomalle. Liitteet viedään ens viikolla, en tiedä uskaltaako niitä postitse lähettää (ehkä uskaltaakin), mutta vien ne henk.koht. kun on sinnepäin asiaa muutenkin.

Ja nyt hehkutusta niille, jotka ei vielä tiedä... emoticon
Saatiin vihdoinkin isompi asunto tästä samalta tieltä! Hain tiistaina kiinteistöstä meille tähän nykyiseen kotiin lisäavaimia ja asiakaspalvelun täti kysyi huolittaisko isompi! Ollaan oltu 5 vuotta jonossa kun täältä ei kukaan koskaan halua muuttaa mihinkään. Tekevät täyden rempan tuohon uuteen, koska se oli aivan karseessa kunnossa, lattiasta kattoon saadaan uus koti. Muutto on jo kuukauden päästä, 15.1. virallisesti. Saadaan rutkasti lisää tilaa! OON NIIIIIIIN HAPPY!!!!

Meillä kans Onni on kyllä semmonen hymypoika että! <3
Ihan aina on hyvällä tuulella, ei ikinä kitise. Jonkin aikaa on karjunut ja kiljunut ihan hulluna, ihan niinkun Roni Taatulla. Kaupoissa ym. on tosi kiva olla, kun kaveri meluaa oikein olan takaa =D

Päivät meillä sujuu hienosti omalla painollaan, öisin vielä jonkin verran ähelletään puoliunissaan. Illat on aika ihania, kun ysiin mennessä Onni tulee omaan sänkyynsä niin aloittaa semmosen puolen tunnin riekkumisen, riehuu ihan hulluna, heittelee lelujaan ja tuttejaan, kiljuu ja juttelee. "Dädä-dädä" tuntuu olevan tämän hetken "suosikkijuttu" pojalla.

Isot veljet on vieläkin aivan myytyjä Onnista, etenkin tuo esimurkkuikäinen esikoinen ihmetyttää-hän on ehkä eniten kiinnostunut pikkuveljestään ja hoitaa Onnia paljon.

Raskaus etenee nyt hyvin, huomenna alkaa 18. viikko ja supistelut on onneks suht aisoissa. Kuitenkin jos kauheesti esim. kävelee liian reippasti, siivoaa tms. niin tosi herkästi supistukset alkaa eikä lepo niihin kunnolla auta. Onneks mies on ollut tän viikon kotona niin oon saanut levättyä kunnolla ja ollaan nyt jaettu noita kotihommia poikien kesken.
Koiralenkeistä oon nyt luopunut, koska tuo koiruus on nyt talvisin aivan reikäpää, sekoilee ja poukkoilee lumen takia. Muina vuodenaikoina osaa "käyttäytyä" mutta talvisin on melko idiootti, mutta ihana semmonen.

Huomenna mennään ostamaan vikat joululahjat ja sit alkaa paketointi. INHOAN sitä hommaa koska MÄ EN OSAA PAKETOIDAemoticon Joka vuosi menetän hermoni ja kiroilen papereiden ja teippien kanssa... mies jo onneks tietää kokemuksesta, ettei tällä rouvalla pipo riitä.

Mitäpäs vielä... eipä kai muuta tähän hätään, täällä sujuu kaikki hienosti ja rauhallista joulua odotellaan. Isot pojathan on isällään koko joulun, joten saadaan viettää tällä pienellä ydinperheellä Onnin eka joulu. Pojalle pitää ostaa vielä tonttulakki ja punainen body, muuta vaatteet on jo.

Hyvää perjantaita kaikille!
 
Takaisin
Top