D-vitamiinista Meillä kanssa käytössä jekovit. Sen kanssa ei mitään ongelmaa, mutta oon sitä silti vaihtamassa devitoliin kunhan tuo jekovit on käytetty loppuun. Se maistuu nimittäin ihan tajuttoman pahalle ja ite meinaan käyttää sitten syssymmällä tytön kanssa samoja tippoja (imetän). Annan ne tipat lusikalla, johon lisään myös maitohappobakteeri tipat.
Tutista.. Jännä että joillekin se oli annettu jo synnärillä. Saatiin mekin se, mutta erikseen pyytämällä ja kera hyvin tuomitsevien katseiden. No yks kätilö sanoikin siitä, että sitä ei sais antaa. Pah!! Nyt tuo tutti ei kyllä kelpaa, ja mulla on kauheet paineet löytää tutti, jota tuo neiti suostuu syömään. Imemisen tarve on sitä luokkaa että se tutti olis tarpeen. Ennen nukahtamistaan vaatii jonkun mitä lussuttaa, ja kun se olen minä, seurauksena on aivan megaluokan pulautus just ennen/vähän jälkeen nukahtamisen. Ei hyvä!! Ala siinä nyt sitten vaihtamaan vaatteita, kun oot just saanut toisen uneen. Omaa kättään tuo on nyt pari pv tunkenut suuhunsa, mutta en haluais että se alkais omaa peukkuaan imemään. Tutista kun on paljon helpompi päästä eroon, kuin omasta peukusta.
Kotitöistä Pyykkikone pyörii joka päivä, ja kuivumaankin saan ne, mutta kaappiin?? Ei mitään toivoa [:D] No Marikalle ne vaatteet tulee aika usein suoraan narulta päälle, mutta noi vanhemmat lapset onkin vähän eri juttu. Imuroinnut en ole, se on meillä miehen juttu ja se sen hoitakoon. Toinen on, että meillä mies tekee hyvin pitkälle sapuskat. Mä hoidan kyllä lähes kaiken muutoin, samoin yöheräilyt. Viimeyönä olikin hauskaa, kun mulle iske eilen kurkkukipeeks + kuume ja mies joutukin nyt sitten illan/yön/aamun hoitamaan täysin tytärtään, kun mä makasin puol kuolleena sängyssä. Imetin, mutta en mitään muuta. Oltiin just pari pv sitten otettu kunnolla yhteen, kun mä olin ihan poikki koko valvomisrumbaan ja likalla tiheänimunkausi. Silloin tuo myönsi, että on jäänyt sen osallistumiset aikast minimiin (puolustukseks täytyy sanoa, että meillä tuo mies sairasti viimeviikolla saman taudin, kun mikä mulla on nyt päällänsä). Ja nyt sitten kun mä tulin kipeeks, hoiti mukisematta tytön. Kysyin tossa tunti sitten, että miltäs se nyt sitten tuntuu, johon tuo tuumas, että kyllä tuo työstä käy [:D][:D] Nyt tuo vetää tuolla hetken unta palloon, kun mulla kuume laski sen verran, että pääsin ylös sängystä. No tyttökin meni nukkumaan, joten mä tulin tietty kattomaan mitäs muille kuuluu [:D]
Rintapumpusta Mulla kaksikin käsikäyttöstä, sekä yks sähkö/patterikäyttöinen. Toinen käsikäyttöinen on se Emma-merkkinen, enkä siitä tykkää sit yhtään. Lojuu mulla tuolla täysin käyttämättömänä. Käytössä mulla on nuo Medela/ainu-pumput. Mä tykkään! Tuo säädettävä imuteho on ihan ehdoton. Eikä noi mulle paljon maksanut, kun ostin ne käytettynä. Yhteensä kaikki pumput 40€. Sähkökäyttönen toki mun suosikki, kun se on niin helppo. Kuukauden päästä pitäs käydä yksillä festareilla, ja siellä kyllä tuo sähköpumpun paristokäyttösyys on plussaa.
Ja pieni loppukevennys.. Meillä on pannuhuoneessa jotain häikkää (asutaan kerrostalossa) eikä meille tule lainkaan kuumaa vettä. Tätä jatkunut siis jo koko juhannuksen ajan, useamman päivän siis. Tollosta kylmänhaaleeta tuo vesi on, jonka kanssa on ihan turha yrittää toisen persettä pestä.. Saatika ite mennä rintatulehduspelossa suihkuun!! On tää taas hienoo [:D][:@][8|]