Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä tulee pimennysverhoihin, niin meille ei tule kuin korkeintaan olkkariin, ettei auringonpaista häiritsisi vaikkapa elokuvan katsomista. ;) Mie niin rakastan valoisia öitä ja sitä, jos aamulla saa herätä auringonpaisteeseen. Miestä kyllä vähän häiritsee tuo valoisuus, mutta ei minnuu!

saas nähä monelta huomen aamuna kökitää hereillä,tytsy ei nukkunu päikkyjä sitte klo 15.30 jälkee ja nyt on jo yöunilla.

mua häiritsee... siis valoisuus.. silmät kiinni ei auta mitään ku om iha yhtä valoisaa ku ois silmät auki. Mul on oltava pimeä paikka nukkua vaik muuten rakastan valoisaa aikaa hurjasti. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tänään päiväunet tyttö nukkui automatkoilla. Huomenna ollaan taas kotona enimmäkseen niin toivottavasti päiväunet maittaa, tän mamman pitäisi saada siivottua koti. Ulkona on pari päivää ollut niin kuuma ettei tyttöä sinne ole voinut laittaa nukkumaan vaikkakin eilen yritin vaunutteluakin. Huomenna kai viilenee ja sataa, ehkä unikin maittaa paremmin.

Meillä on pimennysverhot, ilman niitä heräisin ensimmäisiin auringonsäteisiin aamulla. Asuessani Lapissa minulla ei ollut pimennysverhoa ja kesäisin ei kyllä ollut helppoa saada unta, aurinko kun porotti myös yöllä.

huh,tytsy heräs yöllä kaks kertaa,molemmat kerrat ennenku kello oli ees 12. sit nukku aamuu asti ja heräs puol kuus.

Meillä meni viime yö taas hitusen edellisiä paremmin. Ainakin siltä kantilta katsottuna, että takaisin uneen rauhoittelu kävi nopeasti. Kolme kertaa muistaakseni sain kyllä rauhoitella takaisin uneen, ekan kerran vähän jälkeen puolen yön. Ja sitten neiti piti ottaa tissille jo puol kuuden aikaan. Eikä sitten tietysti torkuttu sen jälkeen kuin puoli seitsemään. Noh, koko ajan ehkä parempaan päin tai ainakin jonnekin päin! :D

Ai että.. ne lapin kesäyöt! Niissä on taikaa ja sillon ei kyl saa nukuttua... <3
Minun piipertäjä tuli aamuyöstä tissille ja sen jälkeen ei oma sänky tänä yönä kelvannutkaan.. tai ois se ehkä jossain vaiheessa kelvannut, jos oisin jaksanu hyssyttää tarpeeksi kauan, mut kun en jaksanut. Oli niin makeasti unihiekkaa silmissä, et otin sit kuitenkin loppu yöksi nakkeron viereen. Siellä se pikku piipertäjä nukkuu vieläkin.. hyvä vaan! Sais alkaakin nukkuun pitkiä öitä ja vaa kahdet päiksyt, kuten eilen. :)

Siis poika on vieläkin yöunilla... Näin mä toivoisinkin sen nukkuvan. Pitkät yöunet ja vähemmän päiksyjä.. minut se vaan potki sängystä seittemältä, et hälle on enemmän tilaa ja sinne jäi kuorsaamaan. :D Pieni rakkauspakkaus! <3

Poika meni nukkuu joskus perus klo 21 ja heräs 23 hujakoilla... Enkä tiedä miks, eikä suostunu enää nukkumaa vaan ähisi ja kitisi... Annoin särkylääkettä niin johan nukahti! Joko ne ylähampaat tekee tuloaan???

Mä en tajua et toi lapsi paskoo aamulla housuunsa ja herää ennen 8... Si pikkumies kiukuttelee ku väsyttää tähän aikaa.... HUOH...

meillä kerittii jo nukkumaa päikyt,kävi nukkumaa 7.45 ja heräs puol 9.nyt sit tuolla leikkii lattialla ja mä yritän juoda aamukahvia.

Meillä nukuttiin ilman pussia ja heräämättä koko yö! :-) Aamu alkoi tosin jo 5:20, mutta ite olin herännyt jo ennen neljää...Ei haittaa, koska ehdin kuitenkin nukkua sikeesti yli 6 tuntia. Typyllä oli tosi vähän päällä, hihaton ja lyhyt lahkeinen puku ilman peittoa...ilmeisesti riitti täällä trooppisessa ilmastossa. :)

Eilen poitsu nukku kahet puolen tunnin päikkärit ja meni jo seiskan jälkeen yöunille. Vaihtaakohan yksiin päikkäreihin.. Aamulla heräs 6.. meni ekoille päikkäreille 10.30.. Nyt sais nukkuu pitkät päikkärit niin jaksaa sit iltaan asti. :)

Häirihteekö muilla tää kuumuus unia?

Tää pikkukaveri on ainaki sellanen kuuma kalle et huhhuh. Vettä annoin yöllä, ku toinen hikoilee niin et varmasti on sit jano. Maitoa ei menny viime yönä enää ollenkaa. Tähänki asti oon kyllä antanu vasta 4-6 välillä aamulla. Nii ja hampaita varmaan tekee kun kauheesti sormia hinkkaa suuhun ja kuola valuu.

Meillä hikoiltii... Pojalla on ollu jo pidemmä aikaa pelkät yökkärit päällä ja peitto on vaan koristeena vieressä... Muutenkin sillä on hiukset hiestä märkänä pelkästä olemisesta vaikka onkin vähän vaatteita päällä... Määki hikoilen ja aattelin pistää peiton varastoon ja nukkua pelkällä lakanalla!

meillä ei oo oikeestaa ikinä käytetty tytsyllä peittoa,huopa sillä on muutaman kerran ollu.yöpukunakii on lyhythihanen ja lahkeinen body,joka jää sekii kohta pois kuumuuden takia,tytsyn huoneessa on tällä hetkellä 26,5 lämmintä..
ja nyt toisilla päikyillä,pelkässä vaipassa.

Poika nukkuu huomattavasti paremmin sängyssänsä kun on ikkuna auki makkaris näin päivällä... kun on tottunu nukkuu pihalla yleensä mut nyt on niin lämmin et parempi nukuttaa viileeseen huoneeseen :)

meillä on julmetusti siitepölyä,keittiön ikkuna on koko päivän auki ni illalla saa koneen päältä pyyhkiä siitepölyt.ja sama oli eilen ku rattaat oli puol päivää parvekkeella ni se oli ihan vihertävän harmaat.tytsyn huoneen ikkunaa ei saa ees auki ku siel on se pimennysverho asetettu tee-se-itse menetelmällä.

Täälläkin on yöllä herätty 06, jolloin nappasin tytön kainaloon ja imetin, 08 herättiin. 12-14 nukkui tyttö päiväunet ulkona, onneksi oli paljon viileämpää tänään niin uni laittoi hyvin. Sisälle en meinaa saada tyttöä nukkumaan, välillä oli parempia kausia sen suhteen.

Takaisin