Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kans innolla odottanut että se liikkuminen tulee uniin, mutta onneks ei oo vielä tullut. Ehkä se ei tulekaan...! :)

Tyyne on taas viimesenä kolmena iltana saanu itkuraivarit ku on pitäny mennä yöunille. Ja viimeyönä oli niin levoton et otin sit lopulta vieree nukkumaa et sai ees vähän iteki nukuttua. Silti piti muutaman kerran herätä kääntää neiti paremmin päin sänkyy, ku aina käänty poikittain, niin et mult meinas loppuu tila. Hampaita varmaa tulossa ku kuola valuu ja sormia syö. Tai sit on lisäks tulos kipeeks, yöllä oli vähän tukkonen ja aamul valu räkä, ja on ollu tosi väsyny koko päivän.

jeiii,tytsy hyyty eilen 5 minuutissa,nukahti siis 20 vaille 9 ja kertaakaa ei yöllä heränny(minä heräilin sit senkii eestä),puol kuudelta annoin maitoo sille ja vielä se nukkuu.paitsi kohta se varmaan herää.

Meillä on nyt liikkuminen alkanut häiritä unia. Kiira ei nouse seisomaan eikä konttausasentoonkaan oikeastaan yöllä, kun nukkuu vielä vieressä. Se omaan sänkyyn siirtäminen vaan venyy, kun ei muka koskaan oo hyvä hetki... Mutta siis neiti mönkii yöllä aina ylemmäs sängyssä ja sitten pää kopsaa sängyn laitaan. Ja äiti kiskoo neidin takaisin alemmas, ja hetken päästä sama uudestaan. Kiira ei herää, mutta äiti valvoo siinä kyllä sen aikaa aina, kunnes neiti suosiollisesti on taas rauhoittunut nukkumaan paikalleen. Nyt ei myöskään ole suostunut olemaan ilman tissiä öisin, kai se pitäisi vaan siirtää sinne omaan huoneeseen nukkumaan, ehkä se sitten ei sitä tissiäkään kaipaisi, kun ei tuoksuisi nenään. Jospa sitä vaikka lauantaina siivouksen yhteydessä siirtäisi esikoisen sängyn tyttöjen huoneeseen ja järjestelisi sen niin, että siellä voisivat tytöt ruveta nukkumaan. Sanoista tekoihin ehkä siis lauantaina lopultakin? :D

Meillä nukuttiin 20 vaille ysiin jopa. Itse kyllä heräsin miehen kanssa kuudelta heittään peräkärryyn tavaraa. Nyt väsyttää...

Siis ihan sen takia en viittiny nousta aamulla siihen aikaan kun tiedän mikä tappelu olis tullu... Toi 9 aikaan oli hyvä aika herätä ku 11 aikaa mennää kuitenkin päikyille.. ei tuu tappeluita :)

Meillä poika heräs jo kymment yli kuus. Vähä unirytmi sekaisin tän reissun takia..

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Kellitys, meillä tehdään ihan samaa, et möngitään ylemmäs ja ylemmäs sängyssä ja lopulta pää kopsahtaa seinään. Mäkin siirrän aina takas alemmas kun ei tarviis pää kylmää kiviseinää vasten nukkua ja kopsutella päätään siihen vähän väliä. Pitäis varmaan laittaa tyyny siihen seinää vasten, et nukkuis sit pää sitä tyynyä vasten.

Meillä on nyt muutaman kerran käynyt niin, että tyttö herää 1-2 tuntia nukahtamisen jälkeen huutamaan, eikä rauhoitu millään. Kestää pari tuntia saada nukahtamaan uudestaan. Joka kerta kun näin käy, on nukuttu pitkät n. 3 tunnin päikyt iltapäivällä. En ole ihan varma, mutta voiskohan johtua noista päikkäreistä? Onko kellään samanlaista? Täällä vieläkin valvotaan, kun tyttö vaikuttaa pirteeltä kuin peipponen...vaikka nukahti jo klo 20:40 ihan helposti.

olis pitäny sataa viime yönä, mä uskon et sateen takia se nukku toissa yön hyvin.viime yönä sen luona sai käydä 3? kertaa ja aamulla heräs ennen kuutta kun mies aivasti keittiössä.siinä taas näkee miten huonosti toi tytsy nukkuu ku aivastuksee herää.no kohta se meneekii jo ekoille päikyille.

Poitsu meni eilen 20.30 sänkyy ja sanoin ukolle et voin nukuttaa ku itekki aijon jäädä sänkyyn... Niin kuinkas ollakkaan kun kuvittelin et meen itekki aikasemmi nukkuu nii ukon oli pakko tulla samaan aikaa korvan juuree kuorsaa -.-
Ja hauskinta et mä herätin sen TAAS töihi ja kysyin et mihin mun reipas mies on kadonnut joka menee puol seiskaa töihi? Mumisi vaa ja lähti kiireellä töihin ku herätin sen varttia vaille kasi...

Poika ei ihan osaa olla kylässä. Ensinnäkin pottaan ei nyt tuu mitään... kotonahan tekee useat asiat pottaan. Vääränlainen potta ja väärä vessa. :D Ja taas poika heräsi jo kuudelta... vähä oli hankalaa venyttää aamua ettei jo kasilta menis ekoille päiksyille.. no, meni 10 min sitten.. :D muuten nukkuu ihan hyvin. Koko viime yön nukkui vieressä.. kiva nukkua 80 leveessä sängyssä ku pipana valtaa tilaa ja ite joutuu roikkuun puoliks lattialla. :p

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Sinbbu tiedän tunteen ku meil on 160 levee sänky ja siitäkin loppuu tila ku nojaan häkkisänkyä vasten ja ukko vie lopun tilan :DD
Äh... pitäs taas jaksaa pottailla.... Käytättekö ihan teippivaippoja vai housuvaippoja Sinbbu kun pottailette?

Oki... :)
Arvatkaas kiukutteleeko pikkumies jo nyt kun heräs ennen kahdeksaa???? Taidan pistää sen päikyille vähä aikasemmi...

Takaisin