Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon yleensä se hermoheikki mut ukko ei jaksa vääntää enää illalla niiden unien kans... :D

mä taas oletan et ku mä oon kuunnellu sitä äkäilyä koko päivän ni sit enää illalla väsyneenä en jaksa sitä kiukkuilua enää yhtää.mut miehellä saa olla hermoja siihen nukutukse,se on kumminkii ollu koko päivän muitten seurassa ja saanu puhua muillekkii ku seinille.

Oli kyl hyvä muuten eilen ku oli niin poikki et sanoin ukolle et mä meen päikkäreille samaan aikaa ku poika menee... Se ilme "miks mä en saa mennä nukkuu?" siis hänellä on paha tapa ottaa päikyt ku tulee töistä... :D

mua taas ärsyttää ku mies voi nukahtaa lattialle samalla ku nukuttaa tytsyy sitterii,sit ite saa sohvalla pyörii eikä uni tuu millää.mut nyt sekii on ohi,miehen lattialla nukkumiset kun tytsykää ei nuku sitteris.....eikä kyllä sängyssäkää.:grin

Noi ukot on kyllä ihmeellisiä ku ne voi nukkuu vaik vessan lattialla missä asennossa tahansa ja nukahtaa alta minuutin.... si ku pitäs ite nukkua nii eei millää :D

sen siitä saa ku yrittää nukuttaa tytsyy omaa sänkyy,kahet puolen tunnin päikyt tänään nukkunu.normaalisti olis aamulla nukkunu noin tunnin ja iltapäivällä kahet tunnin - 2 tunnin unet.

Noni.. Nyt mä jouduin tappeleen päikyille toise ku nukku nii huonosti tos 11 päikyillä... Meni varmaa puol tuntii ennenku rauhottu... Ny se nukkuu tuo vattallansa puo pystys :D

mä saan kans nukuttaa puol tuntia että se sit viittii nukkuu sen puol tuntii.mitenhän saisin sen nukkumaa siel pidempää?ekalla kerralla pidin radioo päälle,ei auttanu.toisella kerralla oli hiljasta eikä auttanu sekää.verhoja en pistäny kiinni koska aina on päikärit nukkunu valosassa.

Meil sisällä päikkyjä ei nukuta ku sen puol tuntii max... pihalla se vetää si pidempiä unia...
Makkariki on iha pimee ku poika nukkuu sisällä unia mut en si tie mikä siin o et puoli tuntia ja hirvee ähellys et hakekaa mu pois täältä...

Miten pitkiä päiväunia muut nukkuu?

Poika nukkuu kahet päikkärit, molemmat joko ulkona tai sit toiset päikyt sisällä. Tänään piti herättää molemmilta päikyiltä. Ekat nukku 10.30-13 ja toiset 14.45-16.30. Yöunille menee 20 aikaan. Ekoilta päikyiltä piti herättää sen takia, että ehti nukkua toisetki päikyt ja toisilta päikyiltä sen takia, että malttaa rauhottua yöunille. Pitääköhän rueta nukuttaa sisälle, koska sillon ei nuku 3h päikkäreitä. Tarvii kuitenki vielä kahet päikkärit. Jos nukkuu pitkät päikkärit, niin tuntuu et ei sit riitä unta yöksi.

Meillä nukutaan kolmet päikkärit joista yhdet ulkona. Pituudeltaan puolesta tunnista kahteen tuntiin. Ulkona pidemmät unet.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Meillä on sairastelun takia rytmit päiväunien suhteen ihan sekaisin. Toisinaan nukkuu kahdet, toisinaan kolmet päikkärit. Ja pituus vaihtelee 45 min - 2 h. Ihan mitä sattuu. Voi toki olla, että ne nyt hakeekin paikkaansa, mutta en tiiä. Tänään on ainakin väsyttänyt pienoista aika tavalla. Ensi viikolla olisi se kasvukontrollikin, ja näinköhän on vieläkään juuri painoa tullut, kun edellisen neuvolakäynnin jälkeenhän on taas ollut mahatauti ja flunssa. :(

halleluuja,ihme on tapahtunu.tytsy nukahti eilen illalla sänkyy yllättävän nopeesti ja kävin yöllä sen luona kerran.tosin nukkumaa se kävi vasta vähän ennen 22 ni saatto olla niin väsynykkii ku äkkiä nukahti.saa nähä mimmonen päikkypäivä tänään tulee,ekat päikyt on pakko nukuttaa sitterii että tydy jaksaa olla hereillä fyskassa.

Meillä kans Kellitys pojalla hakee uutta unirytmiä.. aamupäiksyt on normaalisit kaksi tuntia heräämisestä, mut sit on alkanu välit piteneen.. Tästä syystä ei voi kolmansia päiksyjä antaa nukkua kovin pitkään, ettei kuku sit myöhään. Mut niinhän se kuuluukin muuttua.. odotan sitä päivää, kun ipana nukkuu ne yhdet, max kahdet päiksyt ja pitkät yöunet. Viime yön ipana nukkui meidän keskellä koko yön.. taas vaihteeksi. Kitisi nii paljon pieruja ja mitä lie, että otin viereen. En jaksa joka yö pomppia pinniksellä ja parempi kai se on, et vanhemmatkin saa nukkua.

meillä on neiti kans nukkunu keskellä...itsekin oon ajatellu et kai sitä jaksaa paremmin kun saa nukuttua kunnolla...

Jep. Just pistin miehelle viestin. Olin eilen väsymyksestä kärttyinen ja äkäilin sille syyttä suotta. Se on niin kiltti ja avulias ja mä vaan ilkeän pikkuasioista mäkättää sille. Pyysin anteeksi ja kerroin rakastavani sitä sydämeni pohjasta. Et parempi vaan, et mäkin nukun öisin.. vaikkakin sit vauva vieressä. Ja niinhän moni lapsi nukkuu perhepedissä pitkään, et ei pitäis ressata. Jotkut yöt poika nukkuu sit ihan hyvin omassa sängyssään ja aamun varhaisena hetkenä nostan sen viereen syömään maitoannoksensa, et jaksaa sinne puol seiskaan, seiskaan asti nukkua.

Meilläkin poika nukkuu yöt muuten omassa sängyssä mutta sitten aamuyöstä alkaa sellanen äkäily ettei jaksa rampata pinkiksellä ja otetaan väliin nukuumaan. Päikkäreilekki nukutan meidän sänkyyn ja oon ite siinä vieressä sen aikaa että on saanu pyörittyä tarpeeksi ja nukahtaa.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Takaisin