Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi jee... Ainaku on jotain menoo niin poika päättää nukkua yyber päiväunet... Nyt olis pallomerimies vappu tapahtumassa ja tapahtuma alkaa 13.30.... Pistin pojan jo ajois nukkuu et herää sillai et keritään meneen... Kolme tuntia vetäny unta kuuppaan ja loppua ei näy :DD

Me harkitaan siirtoa omaan huoneeseen lähiaikoina. Me häiritään luultavasti toistemme unia nyt ihan turhaan. Yleensä tyttö nukkuu yöt heräämättä, joten ihan hyvin voisi varmaan nukkua omassa huoneessaan. Nyt flunssaisena on tosin herännyt itkemään välillä. Ainakin kovasti toivon että se johtuu vaan flunssasta...

mä toivon et nukkumaa meno olis helpompaa kun nyt joskus saadaa ne keinutassut.sitteri kestää kasassa varmaan kaks viikkoo.

On pojalla hiukan väsy vissii ku se nukkuu yleensä joku 1,5h päikkyjä nyt on menos kolmas tunti unta... vissii seki vaikuttaa ku herättii jo puol 8 mönkii :D

meilläkii nukuttu nyt yöt hyvin,kerran tai kaks saa käydä laittamassa tuttia suuhun.tänään kävin aamulla viiden aikaa kattomassa kun itkuhälytin reagoi,tutti oli tippunu mut tytsy sai sen ite takasi.kävin siis ihan turhaa siellä eikä mun sit enää nukuttanu ku sänkyy pääsin.

Meil on vissii joku "en vahingossakaan mee heti nukkuu" vaihe... Sänkyyn mennää ennen ysiä - pyöritään hyöritään - sitte kiukutellaan ku ei saa kääntyä mahallensa - nukahtaa vasta kymmenen jälkee ja sitte herätään aikasin?

meillä on nyt sama ongelma tytsynkaa.pitäs saada ekoille päikyille mut kokoajan vängätää mahallee.hermot menee molemmilla...vittu miten rasittavaa.

Meil on jatkunu jo tätä toista viikkoo... Ukolla menee samantien hermo ja mun töytyy poika nukuttaa... No mä oon ottanu poikaa kädestä kii ja poika ottaa mun peukalosta kii sitten se yrittää viel muutamia kertoja kääntyy vattallensa mut turhaan ku mun käsi on tiellä ja si se rupee nukkuu sen 45 min riehumisen jälkee...
Makuupussi hylättii ny eilen ku se mönkii sieltä nykyään pois ja on iha hikine... Peittoakin potkitaan pois mut aina yöllä ku pyytää tuttia niin pistän peittoo takasi päälle :)

meillä on tapeltu mahallee menoo vastaa jo ainakii yli kuukauden,sais jo loppuu noi taistelut.meillä se oon minä kellä palaa eka käpy sen nukutuksen kanssa,ei vaa hermo kestä.
hyytyhän se tytsy vihdoin ja viimein päikyille,normaalisti olis käyny jo 8 aikaa ekoille päikyille mut nyt tappelin senkaa tonne pinniksee nukkumisesta ni vähän venähti.sitterissä oli se hyöty et sen sai laitettuu vöihin,sängyssä se ei onnistu.

niin vissii pitäs.sit aattelin et olisin laittanu sen sitterin siihen sänkyy mut sit tulin siihen tuloksee et eihän se eroo sit mitenkää siitä et sen sitterii olisin nukuttanu.

kyllä niistä on apua kuhan tyttö vaa lopettaa sen meuhkaamisen ni paljon nopeemmin nukahtaa ku aikasemmin.se vaa täytyy eka saada rauhottumaa enneku lähtee ees yrittämää sitä nukkumaa menoa,muuten kaikki männöö ihan veeks.

Pitkästä aikaa oli levoton yö takana.. Jätkä heräili vähän väliä tutin kaipuuseen tai kyljen kääntämiseen. Kerran myös yöllä itkun lisäksi tärisi jalat ja kädet :eek: mutta loppui kyllä heti kun kosketti ja kääns kyljelleen.. Nukku myös normaalia pidempää eikä jaksanut olla hereillä ku tunnin ja halus nukkumaa. nyt on sitte jo reilusti yli tunnin nukkunu.

Meillä alkaisi varmaan olla hyvä hetki siirtää pikkuneiti pinnasänkyyn. Normaaliyönä ei välttämättä edes tissiä tarvitsisi, viime yönäkin itse sitä tarjosin, mutta joko ei ottanut tai sitten vähän puolihuolimattomasti "no jos kerta tarjotaan". Ja neidillä on kuitenkin tuo flunssa nyt taas, joten ei varmaan mikään paras yö edes ollut. Kunhan flussasta päästään, niin neidit siirtyy omaan huoneeseen. Ja sitten ne pysyy siellä! :D

Mä en antanu pojan nukkuu minipäikkyjä... Pistin sen puol 11 pihalle ja sammu heti.... Toivottavasti nukkuu sen 3 tuntia ettei menisi tappeluks tää päivä... :)

Meil on ruvennu toimii noi kahet pidemmät päikyt... Oltaisko jo pari viikkoo tehty näin? :)

kuullostaapa tutulke toi iltakiukku ennen nukkumaan menoa...täällä sama meininki,riehutaan reilu puol tuntii ja huudetaan...ja meilläkin se oon minä jolta menee hermot,ukko on se sitkeempi,eikä hermoile,toisun kun minä :oops:

Takaisin