Tänään käytiin 1-vee neuvolassa. Poitsu painaa 8,2kg ja on 74,5 cm pitkä. Painoa oli tullut jotain 300g, aika vähän 2 kk aikana. Neuvottiin lisäämään ruokamääriä ja jatkamaan öljyn käyttöä. Poitsu on kyllä ihan pirteä ja jaksaa puuhailla. Osaa jo sanoja äiti, nalle, anna, lamppu ja viimeisimpänä oppi sanomaan kakka. :D
Fyssarilla käydään edelleen, poitsu osaa jo seisoa tukea vasten ja nousta myös seisomaan itse tukea vasten, tosin aika huojuvaa meininkiä vielä.
Konttaus ottaa aikansa mutta kyllä sekin ehkä vielä tulee. Neuvolatäti kertoi omasta lapsenlapsestaan, joka oppi eka kävelemään ja sitten konttaamaan. 
Fyssarilla käydään edelleen, poitsu osaa jo seisoa tukea vasten ja nousta myös seisomaan itse tukea vasten, tosin aika huojuvaa meininkiä vielä.
tyttö myös liikkuu niin ketterästi ja kokoajan että selittää tuon vähäisen painonnousun. Kovasti sai kehuja taidoistaan. Mutta mä mietin että miksi noi pitää mitata makuuasennossa vielä? Siis meillä tuli niin hirveä huuto kun laitoin hänet siihen mittaushommaan ettei tosi
Seisten olisi ehkä toiminut meidän tapauksessa paremmin. Sama sen punnituksen kanssa,meijän neiti meni itsekseen istumaan oikean puntarin päälle,mutta neuvolantäti halusi hänet kuitenkin siihen vauvojen vaakaan? Ens kerralla sanon kyllä että mittaavat ja punnitsevat seisten,uskon että toimii meillä ainakin paremmin ja ilman itkuja! 

Kaikki musiikkiin liittyvä on kivaa ja aina musiikin soidessa on kovat tanssit menossa