Vauvan Neuvola

Meilläkin 1,5v. Neuvola takana. Kehuja saivat kovasti ja punnitus oli normivaa'alla. Meidän "hoikkeli" painoi tasan 10kg & tämä, joka tuntuu niin "sumopainijalle", painoikin "vaan" 300g enemmän kuin sisarensa :D Tuntuu kyllä sylissä paljon painavemmalle, mutta näin ne ruumiinrakenteet on erit. Pituutta oli molemmilla tasan 82cm.
 
Tänään oli meillä myös 1,5v neuvola. Kaikki oli niinku pitikin ja tällä kertaa oli painoakin (1kg) luojan kiitos tullut lisää. Viimeksi kun oli hieman laihtunut. Nytte painoa oli 11,3kg ja pituutta hiukan päälle 80cm. :)
 
Meillä myös nla: 10 kg ja 81 cm. Kaikki ok. Paitsi lääkäri kirjoitti korttiin, että poika pelokas. Niin olikin. Ei tykkää yhtään, jos vieraat ihmiset katsoo päin, saatikka koskevat! :D
 
Meilläkin oli neuvola tänään. Painoa 9040g ja pituutta 80cm. Oli tosi nopea käynti, vajaa 30min. Pojalla on atooppista ihottumaa, lääkäri kirjoitti reseptin perusrasvaan, saa jonkin verran edullisemmin ison tötsän. Meidän poika ei ilman tukea vielä kävele mutta fyssarilla käydään edelleen. Reipas poika oli koko vastaanoton ajan paitsi kun lääkäri iski kiveksiin kiinni. :D
 
Mun on pakko kommentoida tähän väliin vaikka meillä toi puoltoistavuotis neuvola vasta ens kuun puolella et en enää ihmettele miks tyttöä luullaan usein paljon vanhemmaks kun vertaa näihin teidän kertomiin lasten mittoihin. Okei, ei sais vertailla ja toivon että kukaan ei loukkaannu, tämä ei oo ollenkaan pahalla kirjotettu.. Meillä tyttö kävi yks päivä kotona vaa'alla kun näki että mä kävin ja halus kokeilla,painoa 14,5kg ja senttit on aika lähelle 90 :grin
 
Teille tulee SSS kori- tai lentopallonpelaaja!!
Minäkin olen ollut samanikäisenä paljon isompi kuin Alisa. Mutta silti jäin 175cm näin aikuisena
 
Meillä tyttö oli 11 kg ja 80,5 cm,kasvu ok ja ei poikkeavaa oli ainut mitä lääkäri kirjasi neuvolakorttiin :joyful:
 
meil oli tuos 22.6 q.5v rokotukset, paino oli 11.8 merkkauksen mukaan mut tais kyl olla 11,2 pikemminki ainaki kotivaa'an mukaan ja pituutta kotona mitattuna sellai 85cm ku ei tääl pituutta mittailla eikä muutakaan. puhetta riittää ja touhottaa sen ku kerkeää. pitäs vaa käydä klinikalla ilmeisest poistattaas rasvapatti joka ollu tytöllä jo 2kk ikäsest asti mut sairaalas ei tehä mitää, antibioottia ja alkoholia ihon pehmittämiseks kainaloon. nyt iski flunssaki mut menos jo ohi alhamdulillah.
 
Takaisin
Top