Vauvan liikuskelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aurora83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jostain syystä meilläkin isän käsi rauhoittaa heti! Kun itse olen ihan tuskastunut maha-asukin riehuntaan ja mies alkaa silitellä vatsaa, niin johan hiljenee! [:)]

Meillä ihan sama. Joskus mies jopa ihmettelee että en mä taskaan mitään tunne ja sä väitätä että se liikkuu paljon. Ite komentanu mahaa että nyt riittää, ole jo paikoillaan ja kun mies saa kädet lähelle maha on ihan hiljaa. [:D]

Eipä vauva enää niin kauheesti anna napakoita potkuja, pikemminki työntää joko pyllyä tai jalkoja/käsiä kylkeen [:)] Hauskan näköstä, ku maha kohoilee ja aaltoilee [:D] 

Melalan kanssa samoilla ajatuksilla. Viikon sisään on alkanut enemmänkin tuntua selviä jalan/käden liikuttamista vatsanahkaa vasten kuin että tulisi jämäköitä potkuja. Ihan selvä peppukin torstain saunan päätteeksi työntyi kohti kattoa, kun makoilin sohvalla. Saatiin miehen kanssa hyvät naurut, kun oli niin vinkeän muotoinen vatsa kauan aikaa [:D]

Meillä Pallero on löytäny mun kylkiluut muutama päivä sitte. Jos nojaat vähä eteen päin niin jo alkaa kylkiluissa tuntua! [:D]

Heippa! Möyriikö muiden vauvat rakon päällä? Meidän poika on ollut jo pitkään pää alaspäin, ja nyt päivittäin kaveri touhuaa rakon päällä niin että sattuu. Välillä en tiedä onko kyse supistuksista vai vauvan liikkeistä. Yhtään varsinaista supistusta en ole veilä tuntenutkaan...

kyllä möyrii, eikä tunnu kovin mukavalta :/ samaten noi kylkiluut... hohhoijjaa.

ja aina nukkumaan mennessä potkii johonkin pallean tienoille ja alkaa närästämään ihan perhanasti.

...pääasia kuitenkin että liikkuu.

Meillä liikutaan välillä paljon, välillä vähän, mut kuitenkin päivittäin ja samoihin aikoihin säännöllisesti. Kivalta se ei tunnu aina, mutta ennemmin liikkuu kun on liikkumatta :)

Miehen käsi on paras rauhoittumiskeino. Välitön jähmettyminen tapahtuu jos mieheni laskee käden mahalleni :) Mut jos yrittää korvalla kuunnella mitä mahassa tapahtuu, niin tyttö potkii korvaan ja aika kovaa [:D]

Joo, rakon päällä ja voi herrajjestas eilen illalla millaset tuntemukset olikin [&:] ihan kuin jollain neulalla oli tuikittu just rakkoon ja syvälle! Tuli ihan mieleen että siellä se vauveli nipistelee ja raapii ja puristelee oikein olan takaa...Onneksi helpotti kun vaihtelin asentoa ja kääntyilin kyljeltä toiselle! Ei oo kyllä vielä tähän mennessä tehnyt noin kipeää.

Jossain vaiheessa liikkeet tuntui tuossa paljon alempana, mutta tänään taas on tarjoiltu jalkaa ja peppua navan läpi [:D] jokohan se palleaan potkiminen kohta alkaa?

Heips, täällä on sama kuin Zirppanalla, melelalla ja Hoolla, kun mies pistää kätensä mahalle, niin tulee hetkellinen hiljaisuus. Olen sanonutki, että vauva tutkailee, että kenenkäs käsi se nyt on, ku ei tunnu äitiltä [:)] sitten se pian taas aloittaa möykkäämisen.

Ja juu, samoin on myös kylkiluut löytynyt. Vauva tykkää tunkea Jalkaansa kylkiluiden alle, mistä taas sitte minä en niin perustaisi. [:D] Ei se kipeetä tee, mut tuntuu omituiselta [:D]

Ihanaa tämä vattan liikkeiden seuraaminen kuitenkin on. Ihanaa ku vauva potkii ja saa tuijotella vain omaa napaansa ja seurata vauvan liikkeitä. Tuntuu hyvältä, kun tietää, että kaikki on ok, kun poika potkii niin kovasti!

Möyriminen tuntuu välillä jo vähän ikävältä.. Taitaa pojalla olla massussa jo ahtaat oltavat. Kovasti pyllistelee ja pikku jalkoja työntelee, yrittää vissiin tulla mahanahan läpitte [:D]
Oon huomannu, että nyt viime aikoina saunassa ollessa liikehdintä on erityisen kovaa, varsinki pyllötys. Hassun malliseksi menee maha joka kerta saunassa ollessa. En sitten tiiä, että onko se hyvä asia vaiko ei.. ? Mun ymmärtääkseni saunahan voi olla ihan hyväki asia tässä vaiheessa, jos vähän antas lisäpotkua, että asiat edistys [:D]

Täälläkin on aamuisin ja iltaisin hirveet potkumaratonit menossa. Ihan niinkun se vauva sais jonkun energiapiikin silloin, ihan älytöntä mylläämistä[:D] Se pyllistely on kanssa huvittavaa, mahaan tulee kaks kumpua poikittain niinkun kamelin kyttyrät. Hikkailuakin on päivittäin, mutta sitten on tullut iltaisin aina n klo 8 aikaan sellasia ihme venytyksiä mitä se vauva tekee aina tonne mahan vasemmalle puolelle. Ihan niinkun se jumppais peppua tiettyyn tahtiin aina venyy-venyy-venyy-venyy, vähän samantyylistä kuin hikkaus, mutta tossa ylempänä ja maha menee ihan selvästi ylös ja alas ja ylös ja alas. Oiskohan niitä hengitysharjoituksia sitten? Onko muilla ollut vastaavaa? Huvittavaa kyllä[:)]

Melela sauno, sauno!! Ja ne kaksi muuta s:ää kanssa[;)]

Melela, pistä isäntä hieromaan jalkapohjia, kantapään ulkosyrjässä on akupiste jonka painaminen aktivoi supistuksia, samoin jalkaholvissa. Mut semmonen ihan napakka paineluhieronta koko jalkapohjaan mulla ainakin teki supistuksia.

Täällä vauva jatkaa kylkiluiden kollaamista ja on alannut nyt nostella pyllyään tuonne kylkiluiden luo ja oi että se tuntuuki välillä niin ahdistavalta [:D], mutta ihanalta. Hauska maata ja tuijotella omaa mahaansa kun se kohoilee kuinka sattuu. Sitten kun vauvalla on hikka niin sitä vasta hauska onki seurata [:)]

mites muuten piikkimatto? jos sen päällä seisois? jostaki kuulin tai luin ettei raskaana oleva sais sitä käyttää..? oisko ollu just että alkaa supistelemaan..en muista.. mut jos siinä piikkien päällä seisoo nii eikös seki jotenki pistelis jotaki akupisteitä..?? [:)]

Mies eilen illalla teki mulle jalkahieronnan, ja voin sanoa että, sellasen hyvin NAPAKAN [:D] Mutta ei se vielä ainakaan tuottanu tulosta. Vissiin pitää joka ilta toistaa sama että alkas supisteleen..

Hui kauhia, en vois kuvitellakkaan että pystysin seisomaan piikkimaton päällä [:D] auts!

melela: ei se nyt niin kamalalta tuntunu ku joskus kokeilin [:D] tosin nyt on tullu 18kg lisää painoa joten voihan se tuntua jo pahalta [8|] uskaltaisko kokeilla [;)]

Tais vaan olla ettei kolme s:ää yms muut vippaskonstit voi auttaa jos paikat ei oo jo alkanu kypsyyn, eli ollaanko sielä jo pehmitetty tietä?[:)]

Takaisin