Vauvan liikuskelut

Siis tuo piikkimatto olis niin ihana tähän jalkojen turvotukseen, mutta uskaltaako siinä tosiaan olla? Alkuraskaudessa vielä jonkun kerran makailin siinä vaan sitten en enää oo uskaltanu [8|]
Hieron ite aina iltaisin jalkateriin noita minttuvoiteita ja mies on hieronnu ihan napakasti että sais nesteet liikkeelle, mutta ei mulla ainakaan ole supistellu sen jälkeen. Eikä tietty vielä ihan tässä vaiheessa tarviikkaan [:)]
Vaan yks asia mitä olen kaivannu hirveesti nyt raskauden aikan on tuo saunominen. Löylyt sattuu päähän ihan älyttömästi (johtuu kuulema limakalvojen turvotuksesta) ja sit eilen kun olin vähän liian kauan lauteilla niin voi jösses että tuli huono olo. Pyörrytti ja oksetti ja supisti [:-] Jospa taas synnytyksen jälkeen pääsis saunoilemaan!

Ja höh, tuo menikin nyt ihan oireilun puolelle kun olihan mulla ihan liikuskelustakin asiaa [:D] Meillä on löydetty uusi upea jumppaformaatti aina iltaisin kun emo makailee vasemmalla kyljellä! Vauva oikaisee jalat tuonne vasemmalle ja alkaa polkea masua patjaa vasten - puntinnostajaisältään varmaan perinyt taipumuksen jalkaprässeihin [:D] Ai että tuntuu hyvälle!
 
Joo täällä on ihan sama homma päinvastoin tuon jumpan kanssa. Minä kun makailen vasemmalla kyljellä vauva pyllää oikeen kunnolla patjaa vasten ja työntää jalkoja mun navasta tai sen vierestä ulos. Ja nyt alkaa kyllä olla voimaa niin kovin pikkusella, että tuo on TODELLA kivuliasta.

Muutamana yönä oon heränny tähän samaan pumppaamiseen ja alussa säikähdin ihan hurjasti kun en oikeen tienny mistä oli kyse. Nykyään on pakko sitte kääntyä hetkeksi selälleen, että tuo pynnääjä vähän rauhottuu...

Tavallaan kivaahan se on mutta kun sattuu kanssa! :)
 
ja täällä tehdään samaa jumppaa [:)] aikalailla kivuliasta muutes! [:D]
 
Takaisin
Top