Vauvan liikkeistä..

Eilen illalla ihmettelin sängyssä maatessa että mikäs tuo oli.. tuntui masussa kunnon tömähdys ekaa kertaa, kuin joku olisi sisäpuolelta törmännyt :)
 
Täällä on masussa mieletön veivaaja, yölläkin heräsin kun kokoajan möyri.
Ja isompikin oli kavunnut viereen yöllä,
ja silläkin oli keskellä yötä joku halipula kun tuli kunnolla syleilemään meitä vuoronperään.
onpas lapset inania!!!

Mulla on muutenkin joku euforia ollut muutaman päivää. On vaan niin parasta kun tulee uusi tulokas!
 
Täällä on kans aikamoinen myllertäjä, kuperkeikkailee ja oikoo jalkojaan vähän väliä. Yön sain ihme kyllä nukkua, mutta aamusta heti aloitti jumppa tuokionsa. [:D]
 
Hei!

Ootteko muut huomanneet vai onko vaan omaa mielikuvitusta? Musta tuntuu, että vaavi liikkuu vähemmän silloin, kun oon itse väsynyt. En tarkoita iltaisin, jolloin alkaa ne iltajumpat, vaan yleisesti kertyy vähemmän liikettä päivän aikana, kun mieliala on sellainen uupunut ja väsynyt. Vai enkä silloin vaan pysty keskittymään liikkeisiin samalla tavalla kuin virkeänä? Enkä tosiaan vielä tunne liikkeitä mitenkään säännöllisesti, kun on istukka tuossa navan alapuolella, etten tiedä voiko siitäkin johtua, että pikkuinen on erilaisessa asennossa vaan, eikä liikkeet just silloin tunnu, mutta tällaista olen miettinyt.
 
minä en oo vielä keskittyny niin kovasti vaavin liikkeisiin, mutta joka päivä siellä potkitaan. mutta luulen että mielialoillakin on jotakin yhteyttä tuonne masuasukkiin, kun esim nyt kun tuntuu että savu nousee korvista niin vaavikin tuntuu pyörivän enemmän. toki nyt voi olla jo iltajumpankin aika...[:)]ehkä ois parempi jo mennä nukkumaan...
 
Meilläkin potkitaan, myllerretään, käännytään ja muksitaan. Kovaa, paljon ja usein. [:D] Tässä ei ole tietoakaan mistään perhosensiipien hipaisuista mistä neuvolassa oli joskus puhetta. Liikkeet sekä tuntuvat, että näkyvät ulospäin. Mikä lienee potkunyrkkeilijäneiti sieltä on tulossa.

Onko muilla mylläyksissä selkeää aikataulua? Meillä sen lisäksi, että muksinta alkaa syömisen jälkeen (luonnollisesti) alkaa olla jo selkeät kellonajat milloin alkaa tapahtua. Meinaakohan mukula jotain unirytmiä väsätä nyt jo?
 
[:D] Kottarainen: Kyllä meijänki ipana on jo pikku hiljaa jonkinlaista rytmiä aloitellut... Yöllä heräilen muutoman kerran vaihtaakseni kylkeä, niin samalla saan potkuja ja myllerrystä. Eli kait se vauva oikeesti mut herättää,eikä se kyljen vaihtamisen tarve.
Aikalailla samoihin kellon aikoihin n.1-2 maissa yöllä ja toisen kerran n.5-6 aikaa aamuyöllä. Ja kun oikeen viitsii aikataulua tehdä, niin huomaa kyllä tuon.
Itse en ole oikeastaan mitään aikataulua pitänyt, mutta ihan sattumalta hoksannu...Aika tarkalleen neljän tunnin välein heräillään. Aamulla ja illalla ollaan aktiivisempia tuossa jytäämisessä[:D]
 
Täällä kanssa Onni taitaa potkunyrkkeilyä harrastaa.
Rytmejä oon huomannut että aamulla herätessä ja venytellessä sängyssä tervehtii parilla potkulla/muksauksella, iltapäivällä ruokailun jälkeen ja illalla 21-24 aikaan möyhitään kunnolla. Öisin en oo mekkalointia huomannut mut nukun niin hyvin et en tuntis vaikka masussa ois norsu =)
 
Oon tuntenu jo jonkun aikaa masuasukin liikkeet ja se tuntuu kivalta, uk tietää että siellä joku on.
Ennen ekaa ultraa ei ollu kasvanu mikään muu kuin ruokahalu. Silloin kun näki pikkuisen nyrkkeilevän masussa niin tuli sellanen olo et kyllä siellä joku on kasvamassa. Tuli tippa linssiin.
Tokan ultran tienoilla alko tuntuu pieniä tuuppauksia ja hipaisuja niin silloin viimestään tuli sellanen fiilis että musta tulee äiti :) Mies oli mukana ultrassa ja silläkin tuli tippa linssiin kun näki pienen yhteisen lapsemme. Yhdessä sitten itkettiin automatkalla kotiin. Saatiin myös tietää että poika sieltä olisi tulossa :):):)

Nyt on viikko 27+1 menossa ja potkut tuntuu jo ihan mojovina. Mutta se on vaan helpottavaa kun tietää että siellä on kaikki hyvin. Vaikka eihän sitä tiedä mitä se potkii mutta tulee parempi olo. Nyt on alkanu tulla kauhee himo ananaksiin. Päivässä menee muutama purkki parempiin suihin:)
 
Juu täällä kanssa potkitaa, hakataa ja myllätää. Ainut huono puoli on se että must ne tuntuu suurimakseen osaa kipeiltä ja epämukavilta :(
Varsinkin tässä 2-3vko tuntunut... On se ihanaa että vauva voi hyvin+liikkuu, mutta must ne vaa tuntuu välil kipeiltä ja varsinkin kun tekee välil sarjoja kylkeen[&o]
 
Meillä on ihan kamala vilske masussa. Melkeinpä kokoajan tuntuu jotain liikettä ja jos paljon on liikkeellä itse, potkut rupevat jo sattumaan niin, että meinaa jalat lähteä alta..No mutta tietääpä ainakin, että siellä ollaan kunnossa :)Öisin aina viiden aikaan pitää pompata vessaan, kun toinen potkii niin paljon, ettei uskalla itse käydä nukkumaan, ettei lirahda sänkyyn [:D]
 
Täällä vauva ottaa vissiinkin kunnon herneet pyöräilystä [:D] Hyppään pyörän selkään ja menee hetki, kun tulee alapäähän ja virtsarakkoon sellaista potkusarjaa, että välillä on pakko yksikseen ähistä polkiessa [:D]
On alkanut myös yöllä sänkyyn mennessä monottamaan ja mylläämään kunnolla mitä ei ole pitkään aikaan tehnyt [:D] Ihana <3

Vesseli2010: Täällä myös alkaa puskemaan tosi kovaa oikealle puolelle, jos esim. kävellyt koko päivän kaupungilla. Sillä hetkellä ei kovin naurata, kun joutuu siinä kivussa kävelemään hitaampaa tahtia kuin mummot [:D]

Nytkin äijä on tunnin verran heilunut ja puskenut koivillaan navasta ja siintä sivusta. Taitaa olla sillä tilan puutetta ;D
 
Musta tuntuu, että meilläkään ei tykätä, kun pyörällä menen :) Sama myös auton kyydissä :) Tilanpuute alkaa vaivata varmasti ja iltaisin, kun nukkua yrittää, ni johan sillon alkaa vilske mahassa [:D] Tuo kävely ei tosiaan ole enää kovin mukavaa. Puolisen tuntia ihan ok, mut sen jälkeen rupeaa painamaan oikeen kunnolla ja vauhti hidastuu minimiin täälläkin..
 
Täällä navan alla, joka riivatun ilta kun nukkumaan pitäis käydä, pistetään pystyyn ihan himmeet bileet. [:-][>:][:D] En tiedä johtuuko siitä, että nyt oikeasti käydään levolle vai ehkä siitä, että jollain tapaa tuo pikkumies tietäisi jollain tapaa (hormoonit, mun tunnetilat, ääni ja keskustelun tyyli tms.), että oon just puhunut miehen kanssa puhelimessa. 
 
Nää bileet saattaa hyvinkin jatkua herralla reilu tunninkin verran ja siinä määrin rajua menoa on, että eilen joudun jo puuttumaan ja rauhoittelemaan. Ja jos mies on kotona, niin sillon kyllä ollaan niin ettei mitään bileitä koskaan pidettykään kun nukkumaan pitäis käydä.
 
Jos joku on katsonut koskaan Family Guy nimistä piirrettyä sarjaa, niin tuosta sarjasta on mulle jäänyt elämään ja käyttöön lausahdus näitä bileitä kuvatessa - "yet another sexy party"... [8|] 
 
 
 
Milamariaa: Meillä on mies ollut enempi tai vähempi koko raskauden poissa kotoa, joten vaihtoehtoisesti -> Awww... Who the HELL is that?!? [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Celina
Awww... Who the HELL is that?!? [:D]


LOL!!!!!!!!!!

inhorealismi kunniaan!
 
meillä vaavi onneksi kääntynyt raivotarjontaan kun kaksi viikkoa sitten vielä oli pylly edellä [;)] ja sen kyllä huomaa potkuistakin, vielä hetki sitten potkut sateli rakkoon ja ei todellakaan ollu miellyttävää.[&:] Mieluimmin näitä ihania töminöitä ottaa vastaan kylkiluihin kuin rakkoon [:D] On nämä liikkeet vaan ihania <3 ja hikka vaivaa vaavia nykyään todella usein.
 
Takaisin
Top