Vauvan liikkeet

Taisin eilen illalla tuntea liikkeen. :Hugging Face: Käännyin kyljelleni nukkumaan alkaessa ja "alemmalla" vatsan sivulla tuntui yhtäkkiä pari semmoista isompaa lepattavaa tuntemusta, jännän oloista kutittelua sisäpuolelta.

Eilen illalla tunsin vatsan päältä potkun!:Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Olipa jännän tuntunen, aivan mahtava fiilis! Luulin, että kestäis kauemmin, kun on kohtalaisesti kertynyt rasvaa vähän joka puolelle.

Kovin vaihtelevasti liikkeet tuntuu. Joku kerta saattaa suorastaan pompahtaa kirja sylissä ja sitten taas voi olla joitain päiviä, että on hyvinkin rauhaksiin koko päivän. Totesin sunnuntaina, ettei tarttis mitään luojaa leikkiä: " ja seitsemäntenä päivänä hän lepäsi..." :tears:Itseä vaan aina alkaa huolettamaan, jos on rauhallinen päivä.

Mulla tuntuu tässä raskaudessa vähemmän liikkeitä kuin esikoisen kanssa, tai siltä ainakin nyt tuntuu. Joka päivä kuitenkin jotain pientä.

Mulla tuntuu tässä raskaudessa vähemmän liikkeitä kuin esikoisen kanssa, tai siltä ainakin nyt tuntuu. Joka päivä kuitenkin jotain pientä.
Sama täällä! Just katoin esikoisen vauvakirjasta miten iskä on tuntenu ekan potkun suunnilleen näinä aikoina (ja olin tuntenu niitä silloin jo pitkään ite) ja mä en oo tuntenu vielä yhtäkään potkua kädelle. Toki esikoisen aikana oli varmaan vähän enemmän aikaa istua ja paijailla mahaa kun taaperon kanssa, mutta silti 🙈

Sama täällä! Just katoin esikoisen vauvakirjasta miten iskä on tuntenu ekan potkun suunnilleen näinä aikoina (ja olin tuntenu niitä silloin jo pitkään ite) ja mä en oo tuntenu vielä yhtäkään potkua kädelle. Toki esikoisen aikana oli varmaan vähän enemmän aikaa istua ja paijailla mahaa kun taaperon kanssa, mutta silti 🙈
Joo se voi olla kyllä tuokin. Oon nyt viime päivinä tuntenut kyllä enemmän liikkeitä taas. :)

Mulla ensimmäistä kertaa tänään (24+3) toinen potkaisi niin kovaa että näkyi paidankin alta 😂 Tuskin maltan odottaa että vielä vähän lisää kasvattavat lihasvoimia 🤣

Täällä asustaa erittäin aktiivinen touhuaja. Tietty touhuilee eniten kun käyn makuulle. Mielestäni meneväisempi kuin esikoinen.

Takaisin