Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itseä vaan aina alkaa huolettamaan, jos on rauhallinen päivä.Sama täällä! Just katoin esikoisen vauvakirjasta miten iskä on tuntenu ekan potkun suunnilleen näinä aikoina (ja olin tuntenu niitä silloin jo pitkään ite) ja mä en oo tuntenu vielä yhtäkään potkua kädelle. Toki esikoisen aikana oli varmaan vähän enemmän aikaa istua ja paijailla mahaa kun taaperon kanssa, mutta siltiMulla tuntuu tässä raskaudessa vähemmän liikkeitä kuin esikoisen kanssa, tai siltä ainakin nyt tuntuu. Joka päivä kuitenkin jotain pientä.
Joo se voi olla kyllä tuokin. Oon nyt viime päivinä tuntenut kyllä enemmän liikkeitä taas. :)Sama täällä! Just katoin esikoisen vauvakirjasta miten iskä on tuntenu ekan potkun suunnilleen näinä aikoina (ja olin tuntenu niitä silloin jo pitkään ite) ja mä en oo tuntenu vielä yhtäkään potkua kädelle. Toki esikoisen aikana oli varmaan vähän enemmän aikaa istua ja paijailla mahaa kun taaperon kanssa, mutta silti![]()