Vauvan liikkeet

ElokuunÄiti91

Satasella mukana keskusteluissa
Elokuiset 2025
Tiedän olevani ajoissa, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin kysellä, että te joilla on takana jo aiempia raskauksia, millä viikoilla olette tunteneet ekat liikkeet? 🤭

Tämä on minun toinen raskaus ja hauska seurata, että tunteeko liikkeet aikaisemmin kuin ekassa, jossa ensimmäiset liikkeet tunsin 18+5. 😌

Vaikka olenkin yli-innokas ja kovin ajoissa, niin tännehän voi tulla sitten ajallaan raportoimaan ekoista liikkeistä ja voidaan niitä fiilistellä yhdessä, eikös joo?❤️

Tiedän olevani ajoissa, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin kysellä, että te joilla on takana jo aiempia raskauksia, millä viikoilla olette tunteneet ekat liikkeet? 🤭

Tämä on minun toinen raskaus ja hauska seurata, että tunteeko liikkeet aikaisemmin kuin ekassa, jossa ensimmäiset liikkeet tunsin 18+5. 😌

Vaikka olenkin yli-innokas ja kovin ajoissa, niin tännehän voi tulla sitten ajallaan raportoimaan ekoista liikkeistä ja voidaan niitä fiilistellä yhdessä, eikös joo?❤️
Aikalailla molemmista rv 15. Kädelle liikkeet tuntui ainakin ekassa tokassa sokerirasituksessa, toisesta en muista 🙂

Ekasta tuntu 15+4 ja tokasta 14+2 (voiko niitä tuntee ees noin aikasin, no niin oon tonne sovellukseen merkannu😁) , käteen molemmista tuntunu rv 16 +
Olepa ihanan aikaisin tuntenut liikkeet!😍 Hauska nähdä, milloin tunnet tästä!❤️

En enää rehellisesti muista, koska esikoinen on 17v ja kuopus 5.5v. Ehkä rv17-18 oon ekasta tuntenut jotain, tämmöinen hämärä muistikuva olisi. Kolmessa seuraavassa raskaudessa on oma paino ollut niin suuri, että rasvakerros on varmasti vaikuttanut asiaan paljon. Nyt oon lähelle normaalipainossa, mutta mutta on varmaan melkeen 5kg ylimääräistä nahkaa tossa vatsan ympärillä roikkumassa ja se varmasti vaikuttaa asiaan. Istukka tuntui myös olleen etuseinän puolella, joten sekin tulee todennäköisesti vähän keventämään liikkeiden tuntua.

Mä tunsin esikoista odottaessa hentoja kalanpyrstön hipaisuja vk 17, vaikka istukka oli edessä. Sitä en enää muista, koska käteen on alkanut tuntua.

Takaisin