Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo kaikki on kunnossa. Näemmä makuuasento on paras kun heti alkaa potkut ja pyöriminen :) en sit tiiä onko tuolla vaan niin vähän tilaa että on hankala saada aikaan kunnollisia tuntuvia liikkeitä jos istun..

Minulla myös ollut pari päivää hiljaisempaa mahassa. Pitää ehkä tänään tehdä liikelaskentaa jos tyyppi ei ala ilmoittelemaan itsestään enemmän. Tunnen kyllä liikkeitä, mutta harvakseltaan. Ei ole enää sellaisia aktiivisia mylläyskausia. Toivottavasti on vaan tullut isäänsäja perinyt rauhallisuutensa...

Pitäisi kai muutenkin vähän lueskella mitä näillä raskausviikoilla tapahtuu kun en taida olla ihan kartalla.

Voi harmi Fuji, taas toivoisi sympatianapin paluuta. :sorry: Toivottavasti liikkeet on tänään lisääntyneet.

Mulla kuulu eilen illalla ihan jäätävä naksahdus kohdussa mikä tuntukin tosi hassulta! Joku taisi joskus puhua täällä foorumilla siitä naksumisesta että mistä sellainen ääni tulee ?

Mua alkaa jännittää millon tää haluais kääntyä, kun potkut tuntuu kyl selvästi viel alas ja kiinteä pallo oikealla kyljessä on sitte aikavarmasti hänen pääkoppa :D nyt rv 33+4 ! No lääkäri saa vielä itse kokeilla 3.11 :) ..olisin kyllä valmis perätilasynnytykseenkin kunhan lantion mitat varmistetaan etukäteen. Siitä pitää jutella lisää sit lääkärin kanssa :)

Ei näin saisi varmasti julkisesti kirjoittaa, mutta otan sen riskin. Täällä on sen verran vilkasta elämää mahassa, että aina jossain vaiheessa päivää sitä toivoo, että edes hetkeksi rauhoittuisi enää ei tosin tule niin voimalla potkuja ym, mutta lähestulkoon jatkuvaa myllerystä. Vauveli kun on rt, hyvin saa jalkansa ojenneltua tuonne kylkiluiden sekaan. Että ei ainakaan pääse lysähtämään istuessa, kun pakottaa vähän väliä suoristamaan selkää, ettei tuntuisi niin ikävältä :D

histam-iini- toi on ihan tuttua :) Varsinkin töissä ja autoa ajaessa ärsyttää, ku pitää tunkee jalkoi / takalistoo kylkiluiden väliin. Onneks tää on alkanut myllertää öisin, ni ei niin paljoa haittaa. En siis oo koskaan valvonut liikkeiden takia :)

Kyllä mulla on vilkkaina päivinä ihan tullut itku jos vauva ei ole yhtään rauhoittunut ja koko päivän myllertänyt vaan. Se kuitenkin on ihan tehny kipeää ja ite oon myös ihan väsynyt fyysisesti siitä. Toki siis kiva tietää että on kaikki kunnossa jne mut kiva kun välillä on rauhallista kans.

Täällä kans välillä maha täynnä varpaita. Eilen säpsähdin kahdesti kun vauva pitkän hiljaiselon jälkeen antoi mojovan potkun kylkiluihin. Miestä ja lapsia naurattaa mun kiljasut ja hypähdykset ruokapöydäs, telkkaria katsoessa jne...

Meillä oli yöllä kovasti touhut päällä. Pikkuinen potki ihan hurjasti ja sit mokoma sai vielä hikan :D

Meidän pikkuneiti potkaisi tänään töissä niin kovaa, että melkein meni jalat alta. :wideyed: Osui ilmeisesti johonkin tavallista herkempään paikkaan.

Minä kun olen kärsinyt niin paljon liikkeettömyydestä ja vaimeista liikkeistä, niin nyt viimeisten päivien aikana liikkeet on muuttuneet voimakkaammiksi, mikä on niin ihanaa! Ensimmäistä kertaa tuntunut pari kertaa jopa hieman ikävältä, ei kylläkään paljoa, ja en totisesti valita, vaan olen todella tyytyväinen ja innoissani asiasta. :) :)

Rv 34+5

Meillä on nyt ollu taas tosi vilkasta liikkeiden suhteen. Siitäkin huolimatta että olen ollut melkein koko päivän liikkeellä :)

Onko teidän mahoilla hiljaisempia päiviä välillä? Tänään tuntunut kyllä liikkeitä mutta mielestäni hieman vaimeampia, on ollut aiempina päivinä hyvin liikkuvainen. Toisaalta supistukset ajaneet sohvan nurkkaan lähes koko päiväksi että on ollut aikaa ihmetellä. Heti vaan rupeaa kaikkea miettimään!

Mulla on ollu just tota että vaihtelee liikkeiden voimakkuus tosi paljon.. Jopa niin paljon että eihän meinaa liikelaskennalla saada tarpeeksi laskettua liikkeitä..

Mä mietin tänään, että onpa se hyvä, että noi liikkeet voimistuu pikkuhiljaa. Vois yhtäkkisenä olla tuollainen möyrintä aika järkytys :woot:

Voi jeesus... Aloin tossa joku aika sitten miettimään, etten oo tuntenut vauvan liikkeitä vähään aikaan, rupesin sit muistelee, et tunsinko eilen liikkeitä: ei mitään muistikuvaa, aamusta sama juttu. Äkkiä sit kylmää mehua ja liikelaskentaa. Ei mitään! Mies sit yritti kuunnella ja tunnustella, et jos se löytäis elonmerkkejä, mut ei. Ei hänkään löytänyt. Kauhee paniikki, ja itku. Mies huolissaan ja kisu kiertää mun ympärillä huolissaan. Uusiks yrittämään liikelaskentaa. En oo varma, oliko liikkeitä vai ei. Tökin ja heiluttelin mahaa, et jos vaik sais jotain liikettä aikaan. Kunnes kello tuli kuusi, ja tyyppi päätti sit herätä, ja alko liikkumaan. Tuli helpottunut ja hölmö olo: tää yleensäkin on hiljasempi ennen kuutta, jonka jälkeen alkaa taas liikkumaan.
Nyt tosin on koko ajan pelko perseessä, et liikkuuko tää tarpeeks tai tarpeeks voimakkaasti. Ja joo, nyt potkii sen verran kovin, et tais vähän vittuuntua, ku mä häiritsin sitä :P

Takaisin