blackpanther82
Näppärä viestien naputtelija
Siellä se pikkuinen selvästi kasvaa, koska nyt tässä parin päivän aikana liikkeet on alkaneet myös näkyä :) Toki vain ne isoimmat. Maha heilahtaa aina välillä :D Rv 24+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitä vähän jännitti, miten osaa toisen kohdalla iloita menosta masussa, (kun jo hurja yhden kerran kokemus takana, heh) mutta onneksi sitä ihmisen mieli nauttii ja yllättyy ihan monenmoista kertaa!Mulla on muuten enemmän raskausarpia oikealla puolella napaa kuin vasemmalla. Hokasin sen eilen.Tyyppi on näemmä tykästynyt oikeaan puoleen mun mahassa. Tosi usein menee mykkyrälle tuohon kohdun oikeaan reunaan ja oleskelee siellä pitkän aikaa.
Näyttää hassulta kun maha on ihan vino ja toiselta puolelta pinkeä. :D
Mikä ihme siinä oikein on, että kun mä esim. makaan illalla sohvalla, niin natiainen riehuu oikein urakalla, mutta samantien kun pyydän miehen kokeilemaan, niin jo se rauhoittuu. Monta kertaa ollaan tässä viime vikkoilla jo yritetty "pyydystää" niitä liikkeitä, mutta mies ei ikinä ehdi tuntea niitä ennenkuin vauva rauhoittuu paikalleen. Pelästyykö vauva sitä miehen kättä, vai teenköhän mä jotain alitajuisesti, siis esim koetan olla liikaa rentona tms... Tai sitten mun pitäis aina heti ekasta muksauksesta jo kiljua mies paikalle. :)
Mies ei vaan ole onnistunut tuntemaan mitään.. No, hiljaa hyvä tulee tässäkin asiassa. Ja jossain oppaassa oli, et ulospäin tuntuu vasta vkolta 28 alkaen.. Tänään 22+3.