Vauvan liikkeet

Tääläkin bingo tuohon illalla melskaamiseen. Aina kun yrittää mennä nukkuun niin alkaa kauheet bileet mahassa :D Mut tietääpähän et on kaikki hyvin
 
Mä oon tuntenut hikan useita kertoja, ei tosin joka päivä. Sellaista rytmikästä nykimistä. Muuten en kyllä osaisi yhtään sanoa miten päin tyyppi on masussa, mutta kun hikka tulee, päättelen pään olevan siellä. Tähän asti tyyppi on ollut poikittain, eilen taisi ekaa kertaa olla pää alaspäin. Ehtiihän se kyllä vielä kääntyä, enkä ole asennosta vielä huolissani.
 
Miulla tuntuu hikka enimmäkseen alhaalla, missä peppu on, eli ilmeisen kokonaisvaltaista nikottelua meillä.
 
Hikottelun lisäksi on ulospäin näkymyt pikkuisen hengitysharjoitukset. Piti kyllä hieraista pari kertaa silmiä että niinkin pieni liike voi näkyä :Heartred
 
Eikö se ollut niin että vauvan keuhkot kehittyy myös hikkaamalla? Kortisonihan kehittää keuhkoja ja mietin onkohan niillä yhteys kun tuntuu et vauvalla on nyt pari päivää ollut vähän väliä hikka! Ihan alhaalla, häpyluun yläpuolella tuntuu pienen pieniä nykäisyjä säännöllisesti.
 
Näinhän se pitäis olla et hikka kehittää, ei pelkästään hengitystä vaan myös nielemisrefleksi ja -taito kehittyy samalla. Tenttasin eilen kätilöä kun mietin et onko se sitä kehitystä vai voiko kieliä refluksista, jonka oisin periyttäny pojalle...
 
Janna, meillä hikottelu tuntuu samalla alueella. Ja se voi välillä jtkua melko pitkäänkin. Joka päivä pieni hikottelee monta kertaa päivässä, joten tulee varmasti vahvat keuhkot ☺️❤️

Nessu 31+4
 
Siis on tää pikkuinen hikkaillut useamman kerran päivässä muutenkin mut nyt eilisen illan ja tän aamupäivän melkeen koko ajan! Päivän mittaan on rauhoittunut.
 
Mä en oo tuntenut vieläkään mitään hikottelun merkkejä! :eek: tuntuuko ne kaikilla? Vai onko mun vauvalla huonot keuhkot????!!!!! Apua :sad001((
 
Kyfi kaikilla ei välttämättä vauvan hikka tunnu tai osaa yhdistää tiettyä liikettä hikaksi. Se ei tarkoita että vauvalla olisi huonot keuhkot, ne kehittyvät muutenkin kuin hikkaamalla.
 
Täälläkään ei ole vielä kertaakaan hikkaa tuntunut! Vaikka uskoisin kyllä hikan tunnistavani kun esikoinen oli kova hikkailemaan mahassa.

Täällä taas tuntuu sellaista jännää värinää mahassa, mitä en esikoisesta muista. Oonkin miettinyt, että mahtaiskohan se olla vauvan pissaamista? Josko pojan ja tytön pissaaminen vatsassa tuntuu eriltä... o_O
 
Hikka on hauskan tuntuinen kyllä :) kerran pari päivässä tuntuu hikkamaratoneja...
Täällä on napakat potkut muuttuneet tilanvähenemisen myötä rauhallisemmaksi mutta tarmokkaaksi pikku jaloilla työntelyksi, lempi-monottelukohta on ollut pitkän aikaa tuolla oikealla ylhäällä, maksan seudulla. Tyyppi on viihtynyt pää alaspäin jo kymmenisen viikkoa omien muistiinpanojeni mukaan, selkä minun vasempaan kylkeen päin. Joskus tuntuu pikkuisia nyrkkejä tuolla alempana. Iltaisin on hauska seurata mahan myllerrystä! :grin

33+0
 
Pikkupapunen: täällä kanssa väristään kovin. Sopisi siihen pissateoriaan, koska värinää on lähinnä siellä suunnalla, missä pojan peppu on nyt, kun on neuvolantädin mukaan pää alaspäin. Mä sitä kanssa googlettelin, kun meinasin että vauvalla on joku hätä.
 
Mä en osaa kyllä erottaa hikkaa. Vaikka välillä tuntuu sellaista pientä tasaista rytmiä. On sitten hikka tai mikä lie :) Vauva on ollut pitkän ajan jo poikittain, ja kun menen kyljelle nukkumaan, niin sitten alkaa se ainainen rummutus. Eli virtaa piisaa...
 
Tässä raskaudessa en oo vielä tuntenut hikkaa, edellisissä on ollu. Ja jotain värinää ollut täälläkin, miettinyt mistähän mahtaa olla kyse.

Aika rauhallisen oloinen kaveri täällä, liikkuu kyllä useamman kerran päivässä mutta melko rauhallisesti, etuistukka saattaa tosin osin vaimentaa. Makean syönnin jälkeen alkaa pääsääntöisesti touhuta.
 
No nyt kun menin sanomaan, eilen illalla tuntui tasaista liikehdintää vatsassa, liekö hikka kun koko maha liikkui vai vaan tosi tasasta potkimista. :D Mut tätä tosiaan jatku tunnin verran :DD
 
Jaahas, täällä käännyttiin viime yönä raivotarjontaan. Huomenna neuvolalääkäri saa varmistaa asennon. Tosin tää kaveri voi heittää kuperkeikkaa vielä monta kertaa.
 
Meillä taidetaan edelleen olla pää ylöspäin.. eikä merkkiäkään siitä että oltais kääntymässä. Luulis myöskin et sen sit huomaiskin kun alkaa kääntyyn kun ei sillä ihan (kauheesti) kai tilaa enää oo, rv 34+2.. Kysymys, Koska muilla on kääntynyt raivotarjontaan??? Mua hirvittää että ei käännykkään..
 
Takaisin
Top