Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koko tän illan kaikki vauvan liikkeet on tuntuneet iljettäviltä! Alaspäin etenkin tuntuu todella inhottavilta. Nyt mä otan panadolin jos se auttais nukahtamaan. Aamulla lääkäriin.

Maha-asukki suosii nähtävästi oikeaa puolta, kun mahaan aika-ajoin ilmestyy muhkura navan oikealle puolelle muttei koskaan vasemmalle. Iltaisin pieni yrittää aina kaivautua oikeanpuoleiseen lonkkaan :)

Mä luulen, et eilen tunsin kans vauvan hikan ekan kerran. :Heartpink Tänään 29+0. Nyt potkuja tuntuu pallean kohdalla (vai onko lyöntejä). Aika monella suunnalla liikkeitä tuntuu, mut aiemmin eniten potkuja tuntunut vasemmalla puolen eli vaavin pää ollut pääasiassa oikealla tähän asti.

Mä en kyllä erota hikkaa, mutta potkut ja lyönnit kyllä tunnen =) Ja ne on varsinkin aika kamalia kun tuntuu molemmin puolin samaan aikaan mojautus. Mullahan vauva on melkein pääsääntöisesti ollut poikittain, pää vasemmalla ja jalat oikealla. Aikamoinen rumba käy pisin päivää, kellon ajasta riippumatta. Muutaman kerran vauva on ollut niin että on puskenut päällä navan kohdalta, ja jumatsu kun se tekee kipeää. Silloin ei paljon kävellä mihinkään...

Maha-asukki suosii nähtävästi oikeaa puolta, kun mahaan aika-ajoin ilmestyy muhkura navan oikealle puolelle muttei koskaan vasemmalle. Iltaisin pieni yrittää aina kaivautua oikeanpuoleiseen lonkkaan :)
Tää kuulostaa niin tutulta! Mullakin muhkura aina liikkuukin tossa navan oikeella puolella, jonka takia kyllä superherkkä navanympärys. Välillä tekee ihan kunnolla kipeetä :(

Mä en oo ainakaan osannyt yhdistää mitään erikoista tuntemusta tähän vauvan hikkaan, kaikki liikkeet kyllä tuntuu JA NÄKYY :D Mut tota hikka juttua en oo kauheesti ajatellutkaan, täytyypä ruveta tarkkaileen. :D

Mä en ehkä ole bongannut hikkaa, tai sitten en vaan ole tajunnut. Yleisesti olen ollut huomaavinani, että liikkeet ovat muuttuneet jotenkin erilaisiksi. Maha liikkuu liikkeiden mukana kokonaisvaltaisemmin.

Esikoisen aikana en huomannut koko hikkaa, mut tää asukki on paristi hikotellut niin et määkin olen sen huomannut. Kauheeta pyörimistä koko ajan tuntuu ja välillä tunnusteltaessa tuntuu selvästi jalkapohja, pää tai mitä kulloinkin puskee ulos päin.

Täällä taas tuntuu et jatkuvaan hikottelee. Tosi selvästi kyllä tykyttää ettei voi erehtyä :)

No nyt kun sanoin tosta hikasta niin kyllä huomasin :DD Ja on ollu muutenkin vilkas kaveri illalla kun ei anna mun edes nukkua! :) Mut mielummin näin!

Mustakin liikkeet on nyt kokonaisvaltaisempia :)
Välillä maatessa tuntuu, että mun koko vartalo heiluu, kun vauva jumppaa niin kovasti :grin
Mutta kyllä tämä asukki on aina vaan koko ajan pää alaspäin. Enkä vielä ole herännyt kesken unien masujumppiin, niin kuin esikoista odottaessa.

Mulla kans koko maha kyllä heiluu kun vauva jumppaa. Esikoisen kanssa on luettu Vallaton vauva -kirjoja ja meitä molempia kyllä naurattaa kun kirjassa vauva puuhaa masussa kaikenlaista. Sille välillä tuntuukin! Äsken vauva taisi vaihtaa kokonaan asentoa. Tuntui tosi häijylle ja tuntui ettei mahan tilavuus riitä, vaan ratkeaa jostain kohtaa. Nyt onkin sitten ollut ihan hiljaa. Taisi löytää mieleisensä asennon nukkua! Mitenkähän päin se tuolla nyt köllöttää? Tähän saakka on ultrissa ollut pää alaspäin.

On se vaan metkaa, tuo mahan asukkien elämöinti! Välillä tuntuu kieltämättä melkoiselta jytinältä ja joskus aavistuksen epämukavaltakin. Silti on ihanaa, että mahassa myllätään. Mä ainakin huolestun jollain tasolla heti, jos on hiljaisempaa eikä Pikkutyyppi liikuskele koko aikaa. Jykevien tömäytysten lisäksi meidän tyypillä on hikka monta kertaa päivässä. Etenkin öisin oon herännyt monta kertaa hikotteluun. Mutta se on ilmeisesti ihan hyvä juttu ja vahvistaa keuhkoja tms. :) <3

Nessu 30+6

Täällä vauva ollu iltasin ihan mahdoton pyörii ja potkii. Ollu siis poikittaisessa asennossa ja nyt muutama päivä ollu hiljaisempaa ja liikkeet erilaiset että on tainnut nyt kääntyä rt:aan.
Tosin oli kyllä viime viikollakin ultrassa pää alaspäin ja seuraavana päivänä ultrassa oli kääntyny taas poikittain.

Poikittain ja perätilassa on tämä tsypy ollut ultrissa...ärsyttävää..mun mielellä osaan nyt sitten murehtia siitäkin :confused: Tiedän, että voi olla vielä useamman kerran ties missä asennossa, mutta kun esikoinen oli kiltisti kaikissa rakkenultran jälkeisissä tarkeissa RT, niin oli jotenkin levollisempi fiilis. No, oli miten päin tahansa, niin menoa riittää, mutta selkeästi pitää huolta huilitauoista ja sitten kun melskataan, melskataan huolella :woot:

Mä olen toistaiseksi hyvin tyytyväinen, että vauva on alhaalla ja poikittain, kun kylkivälilihas on revähtänyt kovasta yskimisestä, niin en sinne kaipaa yhtään potkua... Neuvolan th on vaan huolissaan, kun kohtu on niin alhaalla, mutta annan niiden huolehtia ja tarkkailla tilannetta.

Takaisin