Vauvan liikkeet

Mua häiritsee tosi paljon, kun vatsan päällä tuntuu mun oma syke ihan älyttömän voimakkaana.
 
Mä välillä tunnen kun makoilen sohvalla ja laitan käden mahalle kun pikku riiwiö möyrii masussa :D
 
Ja täällä pieni taas lopettaa säntäilyn saman tien, jos laittaa käden mahalle :grin Kai se ajattelee, että äläs häiritse nyt näitä liikkuvuusharjoitteluja painamalla tilaa pienemmäksi.
 
Tumelo, mulla sama! Syke myös näkyy :P
 
Jee, rv 17+ ja nyt voin olla varma liikkeistä, vaik onkin niitä outoja hipaisuja tuntunut jo viikkokaupalla :) ja kylkiin saan osumaa, en varmaan tunne noita suoraa eteen tulevia potkuja istukan takia.
 
Isällä oli ylimääräiset pikkukajarit jotka sai liitettyä dopleriin, joten eilen kuunneltiin porukalla tirriäisen sykettä ja potkuja. Saa dopleri heti potkua osakseen, kun sen vatsalle laittaa :grin Kova on mönkimään. Tuntuu miltei koko ajan jonnii moinen möngerrys.
 
Meillä muuten tallainen reaktio, että kun ukko laittaa kätensä mun mahalle, niin tirriäinen seisahtuu täysin :D Ukko muisti, että sama juttu oli esikoisen aikaan. Vasta sitten kun oltiin yli puolen välin hyvän matkaa, niin suostui välillä potkasemaan miehenkin "nähden".
 
Mie tunsin lauantaina ekat ihan täysin varmat potkut nukkumaan käydessä :love7 Ihan vaa muutaman kerran tuntenu likkeitä, toissa viikolla oli ekat myllerrykset autoa ajaessa ja viikko sitte taas autossa istuessa.
 
Eilen sain varmistuksen liikkeistä, kun juniori potkaisi suoraa doppleriin. Aikaisemmin on ollut sellaista "mylläystä" , mutta ajattelin ettei se vielä sellaista elämää voi pitää. Nyt jäi välistä ne kalanpyrstöt js kuplat. Niitä odottelin, enkä osannut noita kunnolla rekisteröidä liikkeiksi. Suolen toiminnaksi ehkä :P
 
Ei vielä mitään selkeesti tunnistettavia liikkeitä.:sad001 Tänään 18+0. Istukka on edessä, se voi ehkä vaikuttaa. Viimeksikin ne kyllä alkoi tuntumaan kunnolla vasta rv 20-22.
 
nöttö, meillä on ihan sama homma. Oli jo esikoisen aikaan. Vasta tosiaan reippaasti yli puolenvälin, kun liikkumatilaakin alkaa olla vähemmän, sai mieskin osuutensa potkuista. Mitä enemmän ukko jutteli mahalle, sen enemmän tyyppi sitten alkoi reagoida isänsä ääneen ja kosketus ei enää saanut jätkää seisahtumaan.
Ans kattoo, miten tällä kertaa. Nyt ainakin tekee tosiaan sitä, että masu hiljenee täysin, jos isäntä laittaa käden masulle.
 
ekat kuplat 14-15 viikon paikkeilla, ja nelonen tulos. Nyt viikolla 19 potkut näkyy jo vatsan ulkopuolelle, hassuina nahkan pompsahduksina :grin
 
Mulla istukka edessä ja viikolla 19 alkoi tuntua, ei kyllä juuri hetkauta mahanahkaa. Siinä kun on vähän pehmeetä välissä :wink mutta iltaisin nukkumaanmenoaikaan on aktiivisin, aamulla ja päivällä lähinnä vähän ruokailun jälkeen. Aikas hassu tunne se muljautus on, mutta mukava tietysti!
 
Miula nyt noin viikon on tuntunut silleen liikkeet hieman, että itekki oon tajunnu ne liikkeiksi. Ei alussa mitään hajua miltä sen liikkeen pitäs tuntua :laughing002

Ja viime yönä ennen nukkumaan menoo, toinen potki yhtä kohtaa toooosi monesti, jopa mies sai tuntee kun hieman paino enemmän sormillaan sitä kohtaa, niin pienen hennon potkun sormessaan :love7
 
Höhö, ekat potkut mahan päältä tunnettu. :) Aamusta oli hirvee sivuttaispotkujumppa, potki toiseen kylkeen ja hakkas toiseen kylkeen. :D
 
Täälläkin ekat ulkoisesti näkyvät potkut bongattu :D mies ei eilen saanut kaveria kiinni, vaikka ihan kunnon jumpat oli käynnissä. Tänä aamuna sit heräsin tän uuden tyypin aamurutiineihin... hurja mylläys.

Rv 20+4 ja huomenna ru :)
 
Takaisin
Top