Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja serene
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä tuntuu aina menevän piiloon kun mies alkaa pikkusen potkintaa kattoo. Tosi harvakseltaan on niitä nähny :D Nytki monottaa massussa mut ukko nukkuu. Sellasia kunnon potkuja oon nähny ite vaikka kuinka monta, mut mies vaan sellasia pieniä missä iho juuri ja juuri liikkuu.

Oon nyt tän loppuviikon ja ensviikon lomalla ja huomaa kyllä että sitä itteensä tarkkailee paljon enemmän kun ei oo töissä ja nyt eilisen ja tän aamun oon ollut vähän huolestunut,kun ei pienen liikkeitä kunnolla ole tuntunut vaikka toissapäivänä riekku koko päivän melkein mahassa. No, aamupalan jälkeen tänään menin sitten vielä sänkyyn makoilemaan ja itkuhan siinä tuli, kun mietin että vauvalla onkin joku hullusti :'( mies tuli mua sitten lohduttamaan ja hetki siinä sängyllä ehdittiin sylikkäin makoilla ni vauva päätti kunnon potku- ja myllerrysserenadilla ilmoittaa, että hyvissä voimissa täällä ollaan ei tarvii äiti huolehtia <3 itseltäni pääsi oikein häkeltynyt nauru, niin onnellinen olin pienistä potkuista :) kait ne vaavit siellä masussa sitten jotenkin aistii, milloin on tärkeää äidille ilmoittaa itsestään:)

Itse tunnen liikkeet parhaiten illalla, kun rauhoitun pötköttelemään. Päivisin oon toistaiseksi huonommin tuntenut.

Mää hommasin kotidopplerin ja oon kyllä tykänny aivan kauhiasti. Mää oon ihan pitkin päivää liikkeitä tunnistanu ja kuullu. Eniten kyllä on hereillä öisin, puolen yön aikoihin. Navan kohalta oon löytäny sykkeet, aika hennosti vielä dopplerilla kuuluu ku on niin pieni mutta siellä ne on <3 Tuo on kyllä ihime epeli jo nyt, kauhia jästipää, eilen ku dopplerilla kuuntelin niin se vissiin aavistaa että mää tarkkailen sitä niin ihan tahalteen juoksutti mua :D ui aina eri kohtaan ku sykkeet löysin ja minä dopplerin kans ohjailen perässä ja ihan niinku se nauttis mun kiusaamisesta :D Monesti neuvolassa ultrassaki ku mittoja ottavat niin ui karkuun että ei varmaan kiinni neuvolatäti saa :D

Helzukka pakko kysyä mistä nää oot ku tuo murre on nii kotoista :) Edit: Jaa Oas näytti olevan synnärinä, sinne minäki suuntaan :)

Pohjois-pohjanmaalta :D Ei oo oulaisiin synnärille ku parinkymmenen minuutin matka :) Ilmeisesti sinäki täältä päin vai jos käsitin oikein? :)

Muokattu viimeksi:
Oon tuntenu viime viikosta alkaen jotain pikku kuplia vatsassa, joista ei ihan voinu olla varma, ensikertalainen kun oon. Mieskin tunsi jonkun liikkeen :)

Tänään on tuntunu ekan kerran oikein kunnolla liikettä, näkyi oikein päälle päinkin, jei! :joyful:

18+2

Täälläkin on ruvennu neitillä tulemaan voimaa. Tähän mennessä oon tuntenu pieniä ja hentoja posahuksia ylämahan ja kylkien kohilla. Eilen sitte ku makoilin sängyllä niin losautti 6 kertaa suoraan alamahaan että ihan kipiää meinas käydä. Ekaa kertaa tunsin jopa sen ku maha pompahti näkyvästi. Alakanu oleen jo tukalat oltavat ku sillä on voimat kasvanu tuola mahassa ja tuota mahaaki alkaa jo olemaan :D

Heräättekö jo yöllä potkuihin? :D Mä oon niin hyväuninen että en oo vielä kertaakaan heränny vaikka kovasti jo potkii. Yks yö kun en saanut nukuttua niin oikein ihmetytti et miten en herää siihen jumputukseen mikä yöllä masussa käy :D Oon yrittäny ottaa jo videoitakin kun näkyy masun päälläkin potkut selvästi mut tietysti aina lopettaa kun alan kuvaamaan :D

Rv 22+6

Mäkin just äsken näin mahan päälle potkut <3 On varmaan jo aiemminkin näkynyt, muttei ole tullut katottua iltapimeällä. Kyllä se vaan koko ajan konkretisoituu jotta vauva on ihka oikeasti tulossa. Vaikka meillä on jo vaunutkin ja aika paljon tavaroita ja vaatteita niin ei sitä vaan jotenkin voi ymmärtää. Iih!! <3

Täällä ei edelleenkään potkuja tunnu. Rv 19+2. Lääkäri sano pari pvää sitten, että "ei vielä kuulukaan tuntua..."

Metsäläinen, mulla alkoi tuntuun tasan rv 20+0 ja sillonkin todella harvoin.. Koita olla hätäilemättä, kyllä ne sieltä vielä tuntuu :)

Nyt viimeisen viikon aikana on alkanu tuntemaan potkut suht säännöllisesti ja kunnolla :) Kerran on mieskin onnistunut hentoisesti tuntemaan masun läpi. Esikoinen oli ihana kun se yks aamu tunnusteli ja huhuili: "Vauvaa, tule tännee!" <3 Sitten "puki" minun mahalle omat Turtles-lasinsa ja totesi vaan, että "laitetaan vauvalle latit" :D

Kyllä ne tuntemukset sieltä vielä tulee Metsäläinen :) vaikka varmasti on tympeetä vaan odottaa. Mullakin muistaakseni alkoi esikoisesta tuntumaan huomattavasti myöhemmin, silloin oli vielä istukkakin osittain edessä vaikeuttamassa.

En oo ikinä heränny yöllä vauvan potkuihin. Tai no loppuvaihees heräilen pitkin yötä ja saattaahan se olla et herään oikeesti niihin potkuihin mut en vaa tajua sitä..

Takaisin