Vauvan liikkeet

Täällä muljuamista eniten istuessa, tosi alhaalla, sykkeetki kuuluu tosi alhaalla. Meillä on doppleri kotona. Tuntuu että ne sykkeet löyty aikaisemmin ylempää. Alamaha on alkanu jo kovettua vauvamahaksi. Rv 16+5
 
Eilen oli niin hiljainen päivä liikkeiden suhteen että alkoi jo huolestuttaa.. Ei edes normaalia iltajumppaa :sad001 Onkohan näillä viikoilla vielä normaalia että on hiljaisempia päiviä?

Rv 21+2
 
Pauliina, on se normaalia. Eihän kaikki ees tuossa vaiheessa oo tuntenu liikkeitä.. Esim minä tunsin tänään vasta 20+0 ekat kunnon potkut aamupalan jälkeen.. Eikö sitä liike laskentaakin aleta vasta tekemään joskus rv 30 jälkeen..
 
Me käytiin katsomassa että kaikki hyvin kun viidettä päivää ei lainkaan tuntunut liikkeitä. Ja siellähän se meidän sisu heilutteli meille ❤ viikkoja on vasta 18+5 mutta selkeitä liikkeitä tuntunut 14+6 asti eikä pää olisi kestänyt kauempaa odottaa ja miettiä. Olen todella herkkä tästä raskaudesta ja itken näemmä joka kerta kun kuulen sydänäänet tai näen ultrassa meidän kultamme
 
Kiitos Timbe :) Näin vähän ajattelinkin! Alkaa vaan heti huolestuttaa kun tottunut jo jonkun aikaa päivittäisiin liikkeisiin. Onhan mulla tuo doppler myös tuossa jos liikaa alkaa asia vaivaamaan, nyt onneks aamupäivän aikana jo ilmoittanut itsestään potkuilla :)
 
Täällä ei vielä minkäänlaista liikettä ole huomattu, ehkä ne sieltä pian tuntuu :)

RV 19+5
 
  • Tykkään
Reaktiot: Nee
Täällä on muutaman viikon (!!!) hiljaiselon jälkeen alkanu taas tuntua liikkeet hyvin ja säännöllisesti. Ehdin jo huolestua kun tämä on toinen lapsi ni "pitäis" tuntua, mut näköjään tuo istukka edessä vaimensi niin paljon :)huh

18+5
 
Täällä on viikkoja nyt 19+6 ja kauhia yökyöpeli on tullu tuosta mukulasta :D aina iltasin kaheksan ja yhentoista välillä alottaa posahtelun tuola mahassa, niinku kuplia poksuis ympäri mahaa ja aamulla seittemältä alkaa toinen poksutteluaika :D Äiti mulle sano että jos se mahassa tiettyihin aikoihin on hereillä ja potkii niin se on niihin aikoihin syntyessäänkin hereillä eli meillä sitte tullaan valvomaan vissiin illat sitte ja herätään aamulla kukon laulun aikaan :D
 
Täällä on muutaman viikon (!!!) hiljaiselon jälkeen alkanu taas tuntua liikkeet hyvin ja säännöllisesti. Ehdin jo huolestua kun tämä on toinen lapsi ni "pitäis" tuntua, mut näköjään tuo istukka edessä vaimensi niin paljon :)huh

18+5

Miten kestit sen ettei tuntunut liikkeitä?? Minä olin jo iha hysteerinen ku viidet päivää mentii ilman liikettä.... ensimmäinen raskaus oli nii helppo kun ei osannu murehtii mistään ja tää toinen harmaannuttaa mun täysin ku tuntuu et koko ajan on jotain mitä murehtii...
 
No, vko 16+1 oli ultra ja sillon näkyi hyvin liikkeet vaikkei tuntunu (potki suoraan istukkaan) ja sain tietää että istukka on siinä edessä. Niin siitä osasin arvella että johtuu. Eka raskaus oli kyllä niin helppo, liikkeitäkään en osannut edes ajatella ennen ku ne alko sit tuntumaan.
 
Mulla ei oo vielä istukan paikasta tietoo, mutta välillä on vähän hiljasempaa, kun taas toisina päivinä.
Nyt justiin illalla kuuntelin sydänääniä, niin siellä se napero veti aikamoista jumppaa äänten perusteella, vaikka kaikkea en tuntenutkaan. :)
Rv 19+4
 
Mullakin viikkoja on jo kohta 19 ja nyt vasta on alkanu tulla lähes joka päivä jotain tuntemusta. Toisina saattaa jäädä ihan pariin muksasuun, toisina taas tuntee enemmänki potkuja. Esikoisesta tunsin ensimmäiset varmat potkut ihan käteen asti (tais olla jollain 20. viikolla), mutta tämä kaveri tykkää enemmän härveltää ympäriinsä ja potkia samalla pikkupotkuja :Heartred
Omalla kohdalla tuo hermoilu on ihmeesti kyllä ollu vähäisempää kun esikoisesta. Sillon pelkäsin ihan kaikkea ja jatkuvasti, mutta nyt kun tietää, että esim. vähäliikkeinen päivä on näillä viikoilla ihan normaalia niin osaa rauhotella ittensä paremmin :)
 
Täälläki tuntuu liikkeet päivittäin ja heti kun asettuu aloilleen. Eilen illalla sain vartin verran katella kun napero potki niin että näky massun päältä. :Heartred Se oli ihmeellistä ja jännää.
 
Toivottavasti täälläkin alkais pian noi potkut tuntua ja näkyä. Ois kiva, kun mieskin näkis ne :) Jotain välillä tuntenut joita luullut liikkeiksi, mutta sitten alkanut epäilemään itseään oliko sittenkään. Ehkäpä sitä sit myöhemmin tajuaa, että ne oli liikkeitä :happy: Rv 19+0 tänään, mutta ensimmäinen tulossa ja istukka edessä niin se taitaa hyvin vaimentaa. Malttamattomana vaan odotan! Vauvallekin puhunut, että potkasehan nyt :grin Mies totesi, että älä kiusaa toista kyllä se alkaa vielä potkiin.
 
Täälläkään ei ole vielä mitään tuntemuksia :sad001 Haluaisin jo tuntea potkut! Istukan sijainnista mulla ei ole tietoa, rakenneultra on ensi viikon lopulla, siellä se sit viimeistään selviää.

18+6
 
Mä oon tuntenut liikkeitä kunnolla nyt hieman reilun viikon. Tänään 18+0. On se vaan niin hauskan tuntusta. Usein kun istuu alas ja hieman rauhottuu niin monotus alkaa :) Mies ei ole saanut vielä kädellä bongattua, mutta ihan hassua osa potkuista näkyy jo nyt ulospäin :D
 
Takaisin
Top