Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja serene
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä toi masuasukki viihtyy vasemmalla puolella vatsaa. Eilen maattiin miehen kaa sohvalla, mies laitto käden mun vatsalle (just vasemmalle) ja mä tunsin kaks tökkäystä miehen käden alla. Siis ihan kevyttä, mutta ei ollut sen tuntusta ku ilma kiertää suolistossa. Mulla epäillää kroonista paksusuolen tulehdusta ja on tosi herkkä mahatuntemusten suhteen. Oppinu tässä vuosien varrella seuraamaan. Nää tökkäykset oli jotain aivan uutta ja en olis muuten uskonu ellei olis kaks tökkäystä tullut. En osaa kuvailla paremmin kuin tökkäys sanalla. Ajattelin heti et nyt se oli kyl joku olio mun sisällä! Mies ei tuntenut. Tänään en oo tuntenu mitään ja kun kerroin tädille niin sano heti et ei usko sen olleen vauva, koska oon niin alussa :( tuli suoraan sanoen paha mieli ja aloin epäilee itteeni heti. Olikohan sittenkään... vaikka eilen olin tosi innoissani ja pakko oli myöhään illalla laittaa viestiä 3 kaverille

Niin nyt rv 15+3 (ultran mukaan rv15+5)

Minäki luulen tunteneeni 14+6 ja 15+1 pienen liikkeitä :) nyt on ollu niin hullu kiire että en ois varmaan ees huomannu jos pieni ois ittestää merkkejä antanu.
Mut usko pois kyllä ne on taatusti ollu liikkeitä :)

Itellä vaan nyt epävarma olo ja pahamieli ku muut epäilee :( kälykin kertoi tunteneensa liikkeitä vasta vko 20. Mut ei kyl kyseenalaistanut.

KettuKuittaa: älä anna muiden epäilyjen lannistaa sua :) se on sun kroppa, ja sä tiedät mitä siellä tapahtuu :) muiden on ihan turha väittää vastaan, jos oot kerran niitä tuntenut :) toiset tuntee herkemmin, kun toiset. Päästät vaan toisesta korvasta ulos, vaikka se joskus vaikeeta onkin.
Kyllä mä ainakin uskon, että oot ihan hyvin voinu tuntea liikkeitä :) ei ne välttämättä vielä mitään kovia ja selkeitä ole, mutta vahvistuu siitä kyllä :)

Jokainen meistä on yksilöitä :) Ei pidä verrata itteensä muihin.

Onko teillä muilla ollu semmosta jumalattoman pientä tykytystä kohdussa? Kun mietin et voiko noi muka olla liikkeitä.. Siis semmonen kun puhelin sois värinällä taskussa, mut on vaan kohdun kohalla. Koko päivä kestäny ja mietin et mitä hittoo toi voi olla? :O

Wildis on mulla ollu tuommosta tykytystä mut ei se kyl oo koskaa kauaa kestäny. Kait teiä pienellä on vaan bileet siellä ;)

Joo itekki ihmettelen miten tää kestääki niin pitkään :D Ihan helvetin pahalta tuntuu ku tollanen saakelin nopee elohiiri menee tuolla tai kännyn värinä :D vaikka mun mies onki rumpali blackmetal yhtyeessä niin.. Hihi tuskin vauva noin nopeesti rummuttaa tai sitte tulee oikeesti isiin :D

Näitä viikkojahan se alkaa niellä lapsivettä ja luvin että kyllä ne hikottelee mut tuskin vielä tuntuu tai sit vauva tärisee ku hieromasauva :D Sellaselta se tuntuu.

Niin se tuntuu ku ois kohdun sisälle liuskahtanu tärisevä hieromasauva eikä se lähe pois :D Mietin kans et voisko olla sitten hermo kun aina liikkuessa tuntuu. Voiskohan noi mun omat housut jo sen herran puristaa. Otin housut pois ja oon ollu pitkälläni tässä niin ei oo ollu nyt ollenkaan enää :O

Ihanaa kun tää meidän pikkunen on vahvistunut tosi paljon! Jo toista kertaa tänään on älytön rumpa mahassa:)

Wild :D haluaisinpa tietää miltä hieromasauva tuntuu kohdussa:D mahtava kuvaus :D

Hihihi, en keksiny parempaakaan kuvausta :D ja jokainenhan meistä naisista tietää miten hieromasauva tärisee ;)

Ehkä se on sitten joku hermo, ja joku on päässy vaan painaan siihen just sopivasti, että on ruvennu täriseen :)

Hihi, vauvva on saanu mini hieromasauvan käsiinsä tuolla ja kiusaa sillä :D no ei vaan, taitaa oikeesti olla hermo. Veikkaan noita omia housuja ku vyö tulee just siihen tykytyksen kohalle. Ei hitto se on siirryttävä mammahousuihin jo.. Iiik! :D

Jotku tuntee tärinänä sen ku vauva pissaa kohdussa.. Eli se pissii siel :D
Ja Kettukuittaa todellaki ne voi olla potkuja, mää oon tuntenu rv 15-16 tokasta ja kolmosesta, jotku tuntee jo rv 12-13..

Kettukuittaa eiköhän nää oo ihan yksilöllisiä, ei tätisi kokemus ole sama kuin sinun. Moni täälläkin on jo tuntenut vauvan liikkeitä näillä viikoilla. Itse välillä arvuuttelen hentoja vatsatuntemuksia että voisko tää nyt olla sitä... Mulla kans joskus ehkä tuommosta wildiksen tykytystä hetken aikaa..

Takaisin