Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hansunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä edelleenkin odotellaan sitä "kick in the ass"-potkua...eli hiljaiseloa taitaa "tyyppi" ihan tahallaan pitävän:p
Jotain pieniä "ilmakuplamaisia" tuntemuksia on ollut, mut mä en niitä vielä oikein "liikkeiksi" laske. Kun liikutaan niin sitten liikutaan kunnolla:grin

Maanantain rakenneultraa odotellessa...

Paljonko sulla lilliellu viikkoja? Ekaa vissiin odottelet? näin olin ainakin katsovani tuolta meidän listalta :) Mullakaan ei mitään varmuudella liikkeiksi tunnistettavia ole vielä ollut, vaikkakin olen niitä tuntemuksia liikkeinä pitänyt.. Mulla nyt vko:ja 19+3 ja ekaa odotellaan :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mammako2014, ensimmäistähän tässä odotellaan :). Mä nyt oon tämmöinen, ett en usko ennen kuin kunnolla jysähtää. Viikkoja on 19+6 eli puolivälinkrouviin ihan just päästään. Mut mie en myöskään tästäkään asiasta osaa "panikoida", sitten ne tuntuu kun on tuntuakseen :)

Mie oon niitä muljahuksia tuntenut jo pitemmän tovin, mutta nyt viimesen viikon aikana oon ruvennu tuntemmaan potkuja. Kyllä ne vaan aina pysäyttää, ja saa hymyn huulille. Rv16+3

Täälläkin ekaa vartoillaan ja nyt 18+2 ja ei vielä varmoja liikehavaintoja. Dopplerilla illalla kuuntelin ja pikku yökukkujalla tuntui olevan bileet parhaimmillaan. :p Sen verran molski puolelta toiselle ja potki kohti anturia.

Kyl mä taidan kuitenkin sitten jotain tuntea (17+0)! Mutta kun on tässä vatsakin jakuvasti täynnä ilmaa, niin ei sitten uskalla varmaks riemuita jos on kuitenkin vaan actionia suolistossa :D Mut suolistosta kuuluu toisaalta usein myös ääniä, kun siellä ilmaa oikein kuplii (ihania havaintoja..) ja jotenkin muutenkin tuntuu ehkä hiukan eriltä. Vähän enemmän niinku elohiirimäiseltä. Mut tiiä sitten :) Veikkaan et mullakin on ongelmana se, ettei vaan oo keskittyny tarpeeks kuuntelemaan omaa kroppaa!

Tuntuuko muilla potkujen ja muun mylleryksen lisäksi sellaista pientä hivelyä tai kutittelua etenkin vatsan sivulla? Täällä kutitellaan sivuja lähes päivittäin. On kyllä uskomattoman metka tunne.. kun se ihan oikeasti kutittaa ja tekis mieli vähän rapsuttaa :grin Olin kertomassa näistä liikkeistä äidilleni, mutta hän ehti ensin puhua minusta omana odotusaikanaan. Olin kuulemma möyrynnyt aina ihan alhaalla lähellä lantiota ja kutitellut hentoisesti häntä kyljistä. Kuulosti ihan omalta odotukselta ja tuntemuksilta. Äitin nökkönen :Heartred

Kyllä mullakin tuntuu välillä sellaisia hentoja hipsutuksia, ihankuin joku sellaisella sulalla kutittelisi vatsaa sisäpuolelta. Eilen oli kyllä kunnon jytät käynnissä kun olin shoppailemassa kauppakeskuksessa. Varmaan ohikulkijat katseli kummissaan kun hytkyin ja hihittelin vatsaa tunnustellen! :grin

Liikkeiden voimakkuudessa on muuten aika paljon vaihtelua riippuen aina päivästä. Ehdin tuossa pari päivää sitten vähän säikähtää kun liikkeitä ei tuntunut enää niin paljon ja voimakkaasti kuin oli "tottunut", mutta kaipa siellä oli jotkin huilipäivät menossa ja olin kyllä itsekin ihan superväsynyt. Tai sitten vaavi oli sellaisessa asennossa että liikkeet ei vaan tuntuneet niin hyvin. Eilen sitten myllättiin mahassa senkin edestä! Tänään taas rauhallisempaa. Kuka sitä nyt jaksaisi koko ajan riehua?

Täällä tuntemuksissa myös vaihtelua päivittäin... jossain välissä kun oli kovastikin selvää, niin toisena päivänä säikäytti kun ei tapahtunu oikeen mitää :eek::rolleyes:
Tänään taas päikkäreille käydessä oli vekkulit liikkeet Mötköllä :p

Oon tosi hämmentyny, että istukka on edessä, ku oon jo niiin pitkään tuntenu vauvelin liikkeet :o Ja kun on nyt jo ainaki sen pari viikkoo tuntunu mahn läpi potkut. Tää meidän poika vaan härnää tota isäänsä XD Se oottaa joka ilta, et se nukahtaa ja sit alkaa tulla sellast potkusarjaa ja myllerrystä, ku oon iteki saamassa unta. Mulla menee aina kauemmin nukahtaa, ellen sit mee ennen miestä nukkuu, mut yleensä mennään yhdessä.

Nyt on pakko kysyy: oonko ainoo, jolle tullee siit jylläämisest ja mylläämisest paha olo? Siis ei mieleltä, vaan fyysisesti, et rupee vähän oksettaa? Tunnen itteni jotenki hirveeks, mut en voi sille mitään :/ Tottakai haluan tuntee ne liikkeet, mutta välillä suutun, että nyt pitää rauhottuu, ku äitille tulee paha olo :D

Mulle ei tuu paha olo, mut välillä kyllä oikeesti ärsyttää ku jätkä myllää niin paljon. Toisinaan siihen herää yöllä, toisinaan iltasin odottaa et vauva nukahtais ja vois alkaa iteki nukkumaan :D nukun aina vasemmalla kyljelläni, ja heti ku kääntyy niin, ni beebis alkaa jomottamaan mahaa patjaa vasten. Ihanaa joo, mut myös ärsyttävää :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mie en tunne vielä oiekin mitään. En ainakaan mitään kovin tunnistettavaa :( Jännittää ja harmittaa. Onneks perjantaina on rakenneultra, niin näkee onko kaikki hyvin. Tänään kumminkin jo 19+5

Täällä tuntuu päivittäin niin ihania potkuja ettei tosikaan! Myllerrys vaan voimistuu ja voimistuu päivä päivältä <3 tänään 18+0

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Viime viikolla eli 18+ alkoi epämääräiset muljahtelut tuntua silloin tällöin. Juuri nytkin pientä muljahtelua ja kuplintaa tuntuu alavatsalla, joten taitaa ne oikeasti niitä liikkeitä olla. Vielä odotellaan kovin karatepotkuja, jotka tuntuvat myös ulkopuolelle. Täälläkin on istukka etuseinässä, joten en ota paineita liikkeistä. Neuvolalääkärikin sanoi, että voi mennä vielä parikin viikkoa ennen kunnon tuntemuksia.
Jokainen on yksilö ja tuntee eri tavalla. Onneksi kotidopplerin kanssa voi pientä kuunnella, kun epätoivo iskee ja saa varmistuksen, että kaikki on ok :)

Takaisin