Vauvan liikkeet <3

Niin siinä varmasti käy :D Mutta kun oon vähän semmonen "kaikkimullehetinyt" tyyppi :D

Mulla on nyt eilen illalla ja tänään illalla tuntunu sen verran selkeät liikkeet, että nyt uskallan kyllä jo iloita ihan varmaks että se on mun pikkuinen joka siel masussa tökkii. ♡ Niin ihanaa kun se onkin, se myös tuntuu tooodella oudolta kun joku liikkuu mahassa - ihanan, hellyttävän ja liikuttavan oudolta. :) ♡ Tätä lisää! :grin

Alan kohta hermostua kun edelleenkään en tiedä onko tuntemukset vauvasta lähtöisin vaiko suolistosta :D

Mikset kulta pieni voisi jo kunnolla potkia niin ei tarvis arpoa :D

Tunnen mahasta käellä hirmuselvän sykkeen. Ensin se oli ihan paikoillaa ja sitten heikkeni ja sitten tuntu taas vähä enemmän sivulla. Mikä voi selitää tämmösen?

Oliko se nopea vauvan syke? Mäkin kyllä oman sykkeen tunnen monestakin kohtaa, mutta se ei siirry... ellei sit vauva liikkuis sopivasti alla, ettei syke hetkellisesti siksi kuuluis? :)

Siis mun mielestä se ei ollu nopee syke vaan semmonen "normaali" syke. Siks se tuntuuki nii hullulta että oliko se mun oma syke mut miten se voi vaihtaa paikkaa? En tiiä onko ihan kaukaa haettua mutta oisko se voinu istukasta tuntua se syke ?

Jos se vauva sit vaan liikahti siellä alla sen verran, että oma sykkivä valtimo tms siirtyi piirun verran pois käden alta :P

Olin tos päiväl hammaslääkäri päivystykses ku särki hammasta, heti ku pääsin siihen tuolii makaamaan sydän pampatti tuhatta ja sataa. Samaa aikaa masussaku alko kunnon disco joka tuntu ihan kädelle ku piti kättä vatsan päällä. XD miulle tullu siis aikuisiän pelko hammaslääkäreihin niin sen takii sydän panppaa tuhatta ja sataa mut huvittavaa oli ku masuss alko kans kunnon disco xD

Hei te, joilla kohtu on jo navan korkeudella tai korkeammalla! Jos painelette seisten mahaa ylhäältä alaspäin niin tuntuuko se kohdun yläreuna selvästi sillai "syvemmällä"? Oon koittanut tuota hahmotella painellen niinkuin neuvolassa eli alhaalta ylöspäin makuuasennossa. Mutta nyt keksinkin seisten paineella alaspäin. Ihan kuin suolten kohdalla olis "tyhjää ja pehmeää" ja kohdun ylälaita tuntuis syvenevänä, jämäkämpänä kohtana tuossa navan korkeudella... mutta kun en oo varma.

Kauheen selvästi selitetty, voi jee...:rolleyes:

Hauska lukea näitä ihastuksen tunteita ekoista liikkeistä, toki itsekin ihan yhtä ihastuneena. Pitää palata lukemaan näitä sitte toukokuussa kun tuskailee yöt läpeensä kun joku puskee rakkoa päin ja potkii kylkiluita niin ettei saa nukuttua... Toki tämä pikkuinen voi olla huomaavaisempi kuin siskonsa siinä suhteessa ja antaa äidin nukkua :)

Mä tunnen kohdun paljon paremmin seisten kuin maaten, alhaalta se tuntuu ihan selkeesti mut navan korkeudella omat läskit häiritsee hiukan tunnustelua. Mut oon aika varma että navan tienoilla se yläreuna on, sf-mitan mukaankin siellä sen pitäs olla. Jotenki tuntuu et mulla kohtu ois isompi kun noissa Vau:n poikkileikkauskuvissa.. mut ne onkin vaan sivusta päin ja onhan sekin varmaan yksilöllistä.

Takaisin