Vauvan liikkeet <3

Sullahan on Lempinen hyvä työetu :)

Täällä viikonloppuna tuntui muutamia potkuja ja eilen autoa ajaessa joku kutitteli mahaa. Illalla ei sit mitään tuntunut eikä aamulla mut dopplerilla kuunnellessa sydän jumpsutti. Tosin on hieman liikkuvainen kaveri kun ei sitä jumputusta samasta paikasta kauaa kuullut :D

Mulla myös noita liikkeitä tuntuu aika harvakseltaan, mutta kyllä kaveri onneksi ainakin kerran päivässä muistuttelee olemassaolostaan :joyful:

Mä oon nyt toista viikkoa tuntenu pikkusia liikkeitä. Viime päivät on kyllä tuntunu ihan selkeesti ja tuossa vähä aikaa sitten alamahalla tuntu tosi kovaa potkimista ja tunsin potkut eka kertaa käteenki <3 ihana tunne!! :love017

Mä tunnen kyl ite niit kevyitä liikkeitä, mut en välttämättä joka päivä.

Tänään isi kuitenkin tunsi käteensä ekan liikkeen! <3

Mullaki alkanu tuntua käteen pieniä liikkeitä mutta miehen käteen niitä ei voi ees osua ku ei aijo tunnustella ees ennen Ku näkyy liikkeet. Tyhmää. :(

Meillä lapset on olleet ujoja masussa aluksi. Mun käteen ovat potkineet, mutta kun isi (tai joku muu) on ekoja kertoja laittanut käden masulle niin vauva on jähmettynyt paikalleen. :P tunnistaa vieraan käden.

Alkaa vähän jo huolettaa kun viikkoja alkaa olla kasassa tosi hyvin ja kaveri kovin harvakseltaan potkuttelee. Esikoinen tuntui möyrivän vähän väliä, mutta tämä kaveri antaa kuulua itsestään vain iltaisin kun käy sänkyyn pitkälleen jos silloinkaan. Tiedän että istukka on edessä jne mut silti... Onneks ru on torstaina, sittenpä sen näkee..

Eilen tuntu ekan kerran kunnolla "jotain" ja kun samat tunnut tuli tänään niin uskon ainakin niiden olevan liikkeitä :) piti tänään heti mummelille ilmottaa, että nyt tuntuu, kun se on sitä jo monena viikkona kysellyt :D

Mäkin, VIHDOIN, saan osallistua tähän! Potkuja ja liikkeitä tuntunu nyt selkeesti vajaan viikon. :love7 en varmaan niitä ekoja hipaisuja jne osannut ees bongata mahan muista lurinoista mutta nyt on päivittäin tuntunut selkeitä tökkäisyjä kuin joku tökkis etusormella alamahaa ja kaiken maailman selkeitä muljahduksia joita ei oikeen voi enää sekoittaa suolen toimintaankkaan. :) Koko ajan vahvistuu. Nyt siis rv 19+1. Ulospäin ei tunnu viä. Odotan jo että tuntuis käteenkin niin tuo mun ihanan innostunut mieheni saa tuntea ne kanssa! Ihanaaaaa!!!! :happy093:love2

Välillä on päiviä, kun tuntuu vähän vähemmän liikkeitä ja sit päiviä, kun tuntuu paljon. Käteen en oo vielä liikkeitä ponganut, mutta en oo kauheesti ees yrittänyt. Pikkunen vaa tuntuu rauhottuvan heti, kun laitan käden mahalle ja loppuu liikkeiden tunteminen ja sit ku otan pois nii alkaa taas. :D

Huh, onko täällä valvottu liikkeiden takia? Kävin vessassa pari tuntia sitten, ja sen jälkeen pikkuinen pisti sellaset bileet pystyyn etten ole saanut nukuttua:p No, onneksi voin lueskella foorumia kunnes uni taas maittaa! Pitääkin kertoa aamulla jalkapalloa pelaavalle isälle, että taitaa saada pelikaverin, sen verran napakat potkutreenit päällä jo :king

Momvoc: Mulla meni la-su yö 4-7 kun vauva potki oikeen urakalla!! Päikkäreille menin jo 8 :wink mä heräsin neljältä ja ootan myös et josko se uni vielä voittaa kun töissä pitäis se 8 tuntia jaksaa, onneks aamusta saa vielä nukkua!

Mulla on niin hentosia vielä potkut etten oo joutunut valvomaan niiden takia, mutta eiköhän sekin aika vielä koita, kaikkeen varaudutaan. :D

Pariin päivään en tuntenut mitään liikkeitä, kunnes sitten eilen illalla tuli pari isoa potkua. :D Ei mun esikoinen noin kovin ole potkinut vielä näillä viikoilla.

Takaisin