Vauvan liikkeet <3

Täällä ei kyllä minkäänlaisia tuntemuksia. En kyllä toisaalta osaa niitä varmaan vielä hahmottaakaan. Noh, tulevat sitten aikanaan...

Pitäis joku hetki ehtiä asettua makuulle ja tunnustella pieniä liikkeitä, niin työntäyteistä on nyt ollu ettei oo mitää tuntunu...

Mä oon tuntenut liikkeitä nyt vaan seisoma-asennossa ja aina yhtä yllättäen, kun oon jotain muuta ollut tekemässä. Ihan tosi pienen hetken tuntuu vatsan etupuolella ja sitten katoaa. :)

Viime yönä tunnustelin taas lapsukaisen elämöintiä ja ootan et potkut voimistuu ja tuntuu päivittäin!!

Ite kans oottelen potkuja mut tarvis vielä muistaa nauttia kun saa nukkua rauhassa. Kohta kun yöllä kääntää kylkeä niin alkaa liikehdintä eikä saa heti unta :)

Mun täytyy myöntää että oon vähän kateellinen kun en itse oo tuntenu yhtään mitään! :sad001 Viikkoja vasta 15+5 ja onhan tämäkin niin yksilöllistä et millon tuntee, mut mä en malttais odottaa! :smiley-angelic001 :smiley-ashamed008

Mulla kuplintaa ollu paljonki. Istumassa ja kumarassa tuntee parhaiten,makuulla en oo koskaan tuntenut mitään! Ylihuomenna pääsen sinne neuvolaan kuuntelemaan että kirppu siellä elämöi,niin sit uskaltaa paljastaa lopuillekkin tän onnen <4

Mä tunsin eilen nukkumaan mennessä ensimmäistä kertaa kättä vasten, kun vauva muljahti käden alla!!:Heartpink:Heartbigred:Heartpink Oon monena iltana laittanu kädet masulle, muttei oo tuntunut. Nyt ihan säikähdin kun tuntuikin sellainen selvä "luiskahdus".:happy093 Villi tunne, olin jo unohtanut miltä se tuntuu.:excited001

Täällä kanssa eilen aamulla isiä potkastiin korvaan, kun pyysin miestä kuuntelemaan. Mitään ei kyllä kuulunu, mutta tuntu kuulemma naamassa :D Kovasti on parin päivän sisään alkanu Hippunen mylläilemään ja potkiskelemaan. Eilen myös bongasin potkun omaan käteen, kun tunsin, että Hippunen liikkuu kovemmin.

Melko varma olen, että eilen ja tänää olisin varmaks tuntenut liikkeet. Tosin hankala sanoa, kun ensimäistä odottaa ei oo entuudestaan kokemusta, mutta ei kai suoletkaa voi tollasii ihme muljutuksii/nykäsyjä tehdä. Ja nyt oon pari kertaa tuntenu erilaisia tuntemuksia mitä aiemmin. Välillä oon hetken kättä pitäny mahalla jos tuntis jotain mut en oo vielä. :)

Mä menin töissä ihan hämilleni kun ensin tuntu oikeella alhaalla vähän kun elohiiri ja sitten kutitteli. Kun röhnötti tuolin selkänojaa vasten niin sitä tunsi eikä olis yhtään huvittanut nousta :D Tuntu niin hassulle että meinas tulla sellanen kikattelufiilis.

Täällä oli tänään myös istuessa sellainen outo elohiiren kaltainen kuplinta alavatsalla. Kesti hetkisen ja sitten se lakkasi. Tuntui ihan erilaiselta kuin koskaan aiemmin, joten hyvällä mielikuvituksella sain päässäni väännettyä tuntemukset vauvojen liikkeiksi. Ehkä, en tiedä. Kai ne sieltä alkavat tulla pikkuhiljaa.. :)

Mää myös! Kumpa alkaisi jo tuntumaan täälläkin:love7

Jokusen viikon pohtinu alavatsalla tuntuvia muljahuksia ja kuplintoja, mutta nyt vasta itselle myöntää että Teppana/Pirpana se siellä myllää:Heartpink
Esikkoa oottaessa oli istukkka etuseinässä ja nyt huomaa miten paljon se vaimensi! Meni todella myöhään enne kuin potkut tunsin/tajusin.

Viime yönä kun valvoin muru kutitteli masussa oikeen urakalla :Heartbigred

Noista kutitteluista oon satavarma et se on vauva mut noi muut muljahdukset niin ne saattaa olla muutakin mut toisaalta ihan alhaalla oikeella ei vissiin suoliakaan pitäis olla.... Kun oikeen kuulostelee niin varmaan tuntuu muutakin kun vauvan liikkeitä...:rolleyes:

Täällä Hippunen piti toissailtana isin kanssa ekan leikkituokion :) Hippunen potkas isiä käteen ja isi sitten painas kohtua samasta kohtaa ja parin sekunnin päästä samaan kohtaan tuntu mojova potku. Tätä Hippunen jakso varmaan 30 sekuntia, mutta sitten tais tulla uni. En oo miestä ikinä nähny niin innoissaan mistään :)

Meidän vauva on jouluyllärinä myllertänyt oikeen urakalla, mä mietin et joko ne tuntuu mahan läpi vai onko ne suolen liikkeet jotka tuntuu... Nyt ei oo epäilystäkään et se olis vauva joka myllertää noi liikkeet. Osa nyt tietty vi olla vielä muutakin!!

Takaisin